СУЧАСНІ КЕЙСИ ЦИФРОВОГО УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ INTERNET-SHOP
Анотація
У межах окресленого дослідження основна увага зосереджена на суб’єктах господарювання, які не просто діють, як роздрібний торговець, а реалізують свою діяльність через Internet-shop різних типів. Доведено, що важливим є саме ефективне управління їх товарним асортиментом. Хоча цей процес вирізняє здатність сформованого набору продуктів або послуг задовольняти попит клієнтів протягом тривалого періоду часу, критично важливим є саме ефективне управління їх товарним асортиментом, яке вирізняє здатність сформованого набору продуктів або послуг задовольняти попит клієнтів протягом тривалого періоду часу. Відповідно до вищенаведеного, метою статті є конкретизація та аналіз сучасних кейсів цифрового управління товарним асортиментом за базовими типами Internet-shop. У межах дослідження звернено увагу на той факт, що цифрові технології суттєво змінюють парадигму управління товарним асортиментом в інтернет-магазинах та надають нові можливості, які відкривають широкий спектр стратегій та підходів у визначеній площині. Така специфіка стає все більш варіативною за змістом, за розподілом пріоритетів цільового впливу, а також за набором доступних методів та технік реалізації. Зазначимо, що цінність дослідження полягає у тому, що автор через низку кейсів з управління товарним асортиментом наводить аргументи щодо важливості індивідуалізації пропозицій для клієнтів, а також вказує на збільшення варіативності, щодо використання аналітики даних та інструментів прогнозування для більш точної ідентифікації попиту та трендів ринку. За результатами дослідження доведена важливість автоматизації рутинних завдань та експериментування з новими товарними пропозиціями, враховуючи їх прямий вплив на урізноманітнення стратегій та підходів до управління товарним асортиментом. У дослідженні підкреслюється значення активної та ефективної мультиканальної взаємодії з клієнтами, через різні комунікаційні канали. Відповідно до отриманих результатів, перспективи подальших досліджень полягають у вивченні сучасних способів оптимізації процесів автоматизації та експериментування з метою досягнення кращих результатів в управлінні асортиментом Internet-shop.
Посилання
Hnylyansʹka O. V., Karyy O. I. (2023) Efektyvne vykorystannya internetu rechey (iot) v administratyvnomu menedzhmenti: zavdannya ta mozhlyvosti dlya orhanizatsiy u suchasnomu biznes-seredovyshchi [Effective use of the Internet of Things (IoT) in administrative management: tasks and opportunities for organizations in the modern business environment]. Pidpryyemnytstvo i torhivlya, no. 39, pp. 58–66.
Demchuk N. I. (2009) Mekhanizm planuvannya stratehichnoho rozvytku na rivni subʺyektiv hospodaryuvannya [Mechanism of strategic development planning at the level of economic entities]. Ahrosvit, no. 13, pp. 36–41.
PricewaterhouseCoopers database (2023) PwC report “The analysis of the trends in changes in accounting, management, and marketing at both regional and global levels”. Available at: https://www.pwc.com/content/pwc/userReg/login.en_gx.html?redirectUrl=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2-lwWPau2GN84=&referrer=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2lwWPau2GN84=&parentPagePath=/content/pwc/gx/en (accessed December 23, 2023).
Rumyantsev A. P., Mykhaylova K. S. (2011) Okremi aspekty formuvannya tovarnoho asortymentu kompaniyi [Individual aspects of forming the company's product range]. Efektyvna ekonomika, no. 4. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_4_27 (accessed December 23, 2023).
Filippov V. Yu., Nesterenko A. M. (2014) Shlyakhy rozvytku torhovelʹnykh pidpryyemstv [Ways of development of trade enterprises]. Ekonomika: realiyi chasu, no. 2(12), pp. 203–207.
Chernyavsʹka M .K. (2017) Sutnistʹ innovatsiy torhovelʹnoho pidpryyemstva [The essence of innovations of a trading enterprise]. Naukovyy visnyk Mukachivsʹkoho derzhavnoho universytetu. Seriya Ekonomika, no. 1(7), pp. 102–107.
Гнилянська О.В., Карий О.І. Ефективне використання інтернету речей (іот) в адміністративному менеджменті: завдання та можливості для організацій у сучасному бізнес-середовищі. Підприємництво і торгівля. 2023. Вип. 39. С. 58–66.
Демчук Н.І. Механізм планування стратегічного розвитку на рівні суб’єктів господарювання. Агросвіт. 2009. Вип. 13. С. 36–41
PricewaterhouseCoopers database PwC report “The analysis of the trends in changes in accounting, management, and marketing at both regional and global levels”, 2023 URL.: https://www.pwc.com/content/pwc/userReg/login.en_gx.html?redirectUrl=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2-lwWPau2GN84=&referrer=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2lwWPau2GN84=&parentPagePath=/content/pwc/gx/en
Румянцев А.П., Михайлова К.С. Окремі аспекти формування товарного асортименту компанії. Ефективна економіка. 2011. Вип. 4. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_4_27.
Філіппов В.Ю., Нестеренко А.М. Шляхи розвитку торговельних підприємств. Економіка: реалії часу. 2014. Вип. 2(12). С. 203–207.
Чернявська М.К. Сутність інновацій торговельного підприємства. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія Економіка. 2017. Вип. 1(7). С. 102–107.