СТАЛЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО: АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ ЦИФРОВОГО ОБЛІКУ, МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ В РЕГІОНАЛЬНОМУ ТА ГЛОБАЛЬНОМУ ВИМІРІ

Ключові слова: підприємництво, соціальна стабільність, навколишнє середовище, ефективність, ресурси

Анотація

Актуальність дослідження зумовлена загальним впливом, який забезпечив розвиток хмарних технологій в комплексі з аспектами сталості, які значно змінили підхід до сталого підприємництва, завдяки системним трансформаціям в обліку, менеджменті та маркетингу кожного окремого підприємця. З моменту формування ефектів масштабності у проявах аспектів сталості, ці процеси стали не лише більш ефективними, доступними та інноваційними, але й сприяють все більш глибокому сталому розвитку. Це досягається завдяки підвищенню ефективності, посиленню економічного розвитку, збереженню природних ресурсів та підтримці соціальної стабільності діяльності. Відповідно до вищенаведеного, метою статті є визначення особливостей сталого підприємництва на основі аналізу тенденцій змін в обліку, менеджменті та маркетингу в регіональному та глобальному вимірі. Для досягнення означеної мети використані такі методи дослідження, як аналіз, синтез та загальне зіставлення змін у цифровому обліку, менеджменті та маркетингу. За результатами дослідження доведено, що трансформація підприємництва та цифровізація цифрового обліку, менеджменту та маркетингу взаємопов’язані. Адже у єдності ці складові забезпечують перехід підприємців до класичного успіху – економічного. Разом з тим, поняття успіху у площині сталого підприємництва є значно ширшим за класичне. Відтак, за кожним з процесів цифрового обліку, менеджменту та маркетингу виділяються конкретні аспекти сталості, які за комплексного прояву дозволяють забезпечити успіх у форматі сталого розвитку, що нерозривно пов'язаний з економічним, екологічним та соціальним розвитком. Аналіз вітчизняної практики обліку у межах сталого підприємництва виявляє, що для нього важливі такі аспекти сталості, як: фінансовий облік, нефінансовий облік, сталі метрики та показники, зовнішня звітність, аудит сталості. Аналіз вітчизняної практики менеджменту у межах сталого підприємництва виявляє, що для нього важливі такі аспекти сталості, як: впровадження сталої стратегії; врахування екологічних аспектів, соціальна відповідальність, управління стейкхолдерами, інновації та дослідження, загальне вимірювання успіху та звітність, глобальний і регіональний вплив. Аналіз вітчизняної практики маркетингу у межах сталого підприємництва виявляє, що для нього важливі такі аспекти сталості, як: акцентування уваги на екологічних аспектах продукції та послуг; звернення уваги на соціальну відповідальність; відповідальний маркетинг продуктів; розвиток екосистеми бренду; взаємодію зі споживачами. Доведено, що викреслені аспекти сталості в контексті сталого підприємництва включають конкретні елементи та принципи, які за комплексного прояву допомагають забезпечити збалансований розвиток підприємства, ураховуючи економічні, екологічні та соціальні аспекти.

Посилання

Stehney M.I., Chernychko T.V., Khaustova K.M. (2023) Stale pidpryyemnytstvo u vymirakh prodovolʹchoyi bezpeky [Sustainable entrepreneurship in the dimensions of food security]. Naukovyy visnyk Uzhhorodsʹkoho Universytetu, no. 1 (61), pp. 128–132.

Kovalenko O. (2019) General Model of the electronic information environment, based on the Mirros concept. Scientific works of Vinnytsia National Technical University, no. 4, рр. 17–25.

Kisiołek A., Karyy O., Нalkiv L. (2021) Social media in marketing management of higher education institutions in the context of Poland and Ukraine. Polish Journal of Management Studies, no 24(1), pp. 164–182.

Bannikov V., Lobunets T., Buriak I., Maslyhan O., Shevchuk L. (2022). On the question of the role of project management in the digital transformation of small and medium-sized businesses: essence and innovative potential. Amazonia Investiga, no. 11(55), pp. 334–343.

PricewaterhouseCoopers database (2023) PwC report “The analysis of the trends in changes in accounting, management, and marketing at both regional and global levels”. Available at: https://www.pwc.com/content/pwc/userReg/login.en_gx.html?redirectUrl=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2-lwWPau2GN84=&referrer=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2lwWPau2GN84=&parentPagePath=/content/pwc/gx/en.

Stehnei Marianna, Irtysheva Inna, Khaustova Ksenya, Boiko Yevheniia (2017) Modeling of strategic control system in the context of sustainable development of enterprise. Problems and Perspectives in Management. Sumy: LLC "CPC "Business Perspectives". No. 15(3). Рр. 212–223.

Mashika Hannа, Zelic Victoria, Kiziun Alla, MaslyhanRoman et al. (2023) Services sphere cluster management: virtualizationand methodological aspects: Odesa: KUPRIENKO SV, 131 p.

Стегней М.І., Черничко Т.В., Хаустова К.М. Стале підприємництво у вимірах продовольчої безпеки. Науковий вісник Ужгородського університету. 2023. Вип. 1 (61). С. 128–132.

Kovalenko O. «General Model of the electronic information environmrnt, based on the Mirros concept». Scientific works of Vinnytsia National Technical University. 2019. No 4. P. 17–25.

Kisiołek, A., Karyy, O., Нalkiv, L. Social media in marketing management of higher education institutions in the context of poland and ukraine. Polish Journal of Management Studies. 2021. Vol. 24(1). P. 164–182.

Bannikov V., Lobunets T., Buriak I., Maslyhan O., Shevchuk L. On the question of the role of project management in the digital transformation of small and medium-sized businesses: essence and innovative potential. Amazonia Investiga. 2022. Vol. 11(55). P. 334–343.

PricewaterhouseCoopers database (2023) PwC report “The analysis of the trends in changes in accounting, management, and marketing at both regional and global levels”. URL: https://www.pwc.com/content/pwc/userReg/login.en_gx.html?redirectUrl=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2-lwWPau2GN84=&referrer=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2lwWPau2GN84=&parentPagePath=/content/pwc/gx/en.

Stehnei Marianna, Irtysheva Inna, Khaustova Ksenya, Boiko Yevheniia, Modeling of strategic control system in the context of sustainable development of enterprise, Problems and Perspectives in Management. Sumy : LLC "CPC "Business Perspectives", 2017, Vol. 15, Issue 3, рр. 212–223.

Mashika Hannа, Zelic Victoria, Kiziun Alla, MaslyhanRoman et al. Services sphere cluster management: virtualizationand methodological aspects. Odesa: KUPRIENKO SV. 2023. 131 p.

Переглядів статті: 91
Завантажень PDF: 107
Опубліковано
2023-08-30
Як цитувати
Кулініч, Т., Білецька, Н., & Галаченко, О. (2023). СТАЛЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО: АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ ЦИФРОВОГО ОБЛІКУ, МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ В РЕГІОНАЛЬНОМУ ТА ГЛОБАЛЬНОМУ ВИМІРІ. Економічний простір, (186), 54-61. https://doi.org/10.32782/2224-6282/186-10
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ