ЦІНОУТВОРЕННЯ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ

Ключові слова: маркетинг, маркетинговий аналіз, ризики, креативна економіка, маркетинг-орієнтовані ціни, ціноутворення, підходи до ціноутворення, методи ціноутворення

Анотація

У сучасних ринкових умовах багато підприємств переконані, що рішення щодо ціноутворення мають бути під пильним контролем вищого керівництва, оскільки від їх правильного застосування залежать численні аспекти виробничої діяльності. Однак, часто через нестабільність української економіки, такі рішення мають не стратегічний, а оперативний характер. Іноді ціни формуються спонтанно, без глибокого аналізу наслідків такого ціноутворення. Потреба у вдосконаленні методологічних основ ціноутворення в умовах ринкових коливань, посилення конкуренції та боротьби товаровиробників за увагу і прихильність споживачів визначили вибір теми цієї статті. Виходячи з цього, необхідно вирішити наступні завдання: провести теоретичний аналіз ціни як економічної категорії в ринковій економіці; дослідити вплив політики ціноутворення на доходи компанії; а також розробити підходи до формування маркетинг-орієнтованих цін.

Посилання

Бабух І.Б., Фень К.С. Виокремлення ризиків в маркетинговому аналізі. Економічний простір. 2023. № 186. С. 93–96. URL: http://www.prostir.pda-ba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1297/1249

Буднікевич І.М., Заблодська І.В., Бастраков Д А. SMART-концепція інноваційного просторового розвитку : досвід розвинутих країн. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS. 2023. № 4. С. 99–106. URL: https://mdes.khmnu.edu.ua/index.php/mdes/article/view/247

Нікульча В.А., Венгер Є.І. Актуальні питання автоматизації торговельних процесів. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). 2023. No. 1 (47), 202. С. 208–219. URL: https://oj.tsatu.edu.ua/index.php-/zbirnyk/article/view/542/514

Фень К.С., Гавриш І.І., Ібрагімов Е.Ю. Результативність управління ризиками у маркетингу підприємницької діяльності. Вісник одеського національного університету. 2021. Том 26. Вип. 5 (90), С. 72–76.

Babukh I. B., Fen K. S. (2023) Isolation of risks in marketing analysis. Economic space. no. 186, pp. 93–96. Available at: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1297/1249

Budnikevich I. M., Zablodska I. V., Bastrakov D. A. (2023) SMART concept of innovative spatial development: experience of developed countries. Modeling the Development of the Economic Systems, no. 4. pp. 99–106. Available at: https://mdes.khmnu.edu.ua/index.php/mdes/article/view/247

Nikulcha V. A., Venher Ye. I. (2023) Current issues of trade process automation. Collection of scientific papers of the Dmytro Motorny Tavri State University of Agrotechnology (economic sciences), no. 1(47), 202. pp. 208–219. Available at: https://oj.tsatu.edu.ua/index.php/zbirnyk/article/view/542/514

Fen K. S., Gavrish I. I., Ibrahimov E. Yu. (2021) Effectiveness of risk management in business marketing. Bulletin of the Odesa National University, volume 26, issue 5 (90). pp. 72–76. Available at: http://www.visnyk-onu.od.ua/journal/2021_26_5/14.pdf

Переглядів статті: 89
Завантажень PDF: 60
Опубліковано
2024-07-05
Як цитувати
Бабух, І., & Фень, К. (2024). ЦІНОУТВОРЕННЯ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ. Економічний простір, (191), 280-284. https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-46
Розділ
Статті