ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ МАРКЕТИНГУ ДО АНАЛІЗУ РИНКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Ключові слова: ринок, конкуренція, стратегія, маркетинг, телекомунікації, SWОТ-аналіз, Інтернет-послуги, матриця General Electric (GE) / McKinsey

Анотація

Статтю присвячено подоланню проблем АТ «Укртелеком» шляхом використання маркетингових стратегій перспективного його розвитку та аналізу можливостей конкурентоспроможності підприємства на ринку послуг. Запропоновано та обґрунтовано організаційно-економічний механізм забезпечення стійких конкурентних позицій телекомунікаційного підприємства у галузі зв’язку та розроблено рекомендації щодо збереження цих позицій у перспективі в умовах динамічного розвитку конкуренції на ринку телекомунікацій. Дане дослідження спрямоване на визначення ролі маркетингу у забезпеченні інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств та на впровадження бізнес-стратегій для перспективного їх розвитку та конкурентоспроможності на ринку телекомунікацій.

Посилання

Melewar T.C. , Pantea Foroudi, Suraksha Gupta, Philip J. Kitchen, Mohammad M. Foroudi. Integrating identity, strategy and communications for trust, loyalty and commitment. European Journal of Marketing. 2017. URL: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/EJM-08-2015-0616/full/html.

Nusa Petek. Maja Konecnik Ruzzier. Brand Identity Development and the Role of Marketing Communications: Brand Experts’ View. Managing Global Transitions. 2013. № 11(1). Р. 61–78.

Peter Anabila. Integrated marketing communications, brand equity, and business performance in micro-finance institutions: An emerging market perspective, February 2019, Journal of Marketing Communications. № 26(3). Р. 1–14. DOI: https://doi.org/10.1080/13527266.2019.1574868.

Sreedhar Madhavaram, Vishag Badrinarayanan and Robert E. McDonald Integrated Marketing Communication (IMC) and Brand Identity as Critical Components of Brand Equity Strategy: A Conceptual Framework and Research Propositions. Journal of Advertising. Vol. 34. № 4. Integrated Marketing Communication (IMC),, 2005, pp. 69-80 (12 pages).

Амонс С.Е., Красняк О.П. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект. Економіка і суспільство. 2017. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2020/108.pdf.

Апарова О.В. Роль маркетингу в забезпеченні інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств. Економіка та управління підприємствами. 2017. № 9. С. 338–343.

Білявський В.М., Шепута М.М. Конкурентоспроможність підприємства як фактор підвищення його інвестиційної привабливості. Інноваційна економіка. 2017. № 11.12(72). С. 129–134.

Гребенюкова О. Сучасна структура комплексу маркетингових комунікацій. Траєктория науки. 2015. № 1. URL: http://pathofscience.org/index.php/ps/article/view/5.

Д’Алессандро Д. Войны брендов. 10 правил создания непобедимой торговой марки. Санкт-Петербург : Питер, 2003, 224 с.

Звіт Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації за 2020 рік. URL: https://nkrzi.gov.ua/images/upload/142/9626/Prezentatsiia_do_Zvitu_NKRZI_2020.pdf.

Звягінцева О.Б. Моделювання фірмового стилю підприємства в складі маркетингової політики комунікацій. Інноваційна економіка. 2013(41). URL: http://base.dnsgb.com.ua/files/journal/%D0%86nnovastijna-ekonomika/IE-3(41)-2013/InnEco_3-41-2013_210-217.pdf.

Звягінцева О.Б. Розроблення фірмового стилю харчового підприємства – виробника соняшникової олії. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/.

Кеннеди Д. Умный маркетинг в жесткие времена: как привлечь максимум хороших клиентов, используя минимальные ресурсы. Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2014. 180 с.

Консолідований звіт про управління компанією за 2020 рік. Укртелеком. 2021. 114 с. URL: https://demo2.ukrtelecom.ua/about/accounting/zvit-nezalezhnykh-audytoriv/docs/Консолідована%20фінансова%20звітність%202020%20(укр).

Котлер Ф. Хаотика: управління та маркетинг в епоху турбулентності. Київ, 2009, 208 с.

Майовець Є.Й. Маркетингові комунікації. Львів, 2013. 191 с.

Новини ринку. У 2021 році світовий ринок супутникового зв’язку і телекомунікацій виросте на 3,3%. URL: https://deps.ua/ua/news/novosti-rynka/9029.html.

Ринок телекомунікацій, його форми та властивості. Київ : Державний університет телекомунікацій, 2017. 44 с. URL: http://www.dut.edu.ua/uploads/n_5242_39693430.pdf.

«Укртелеком» у цифрах: чому оператор втрачає Інтернет-абонентів. URL: https://mind.ua/publications/20208173-ukrtelekom-u-cifrah-chomu-operator-vtrachae-internet-abonentiv.

Шарков Ф.И. Интегрированные коммуникации: реклама, паблик-рилейшнз, брендинг : учебное пособие. Москва, 2014, 324 с.

Amons S.E., Krasniak O.P. (2017). Marketing research of the market and its structural elements: theoretical aspect. Economy and society. Issue 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2020/108.pdf

Aparova O.V. (2017). The role of marketing in ensuring the innovative development of telecommunications enterprises. Economics and business management. Mukachevo: Mukachevo State University. Issue 9. рр. 338-343.

Biliavskyi V.M., Sheputa M.M. (2017). Competitiveness of the enterprise as a factor in increasing its investment attractiveness. Innovative economy. Issue 11.12 (72), рр.129-134.

Consolidated report on the management of the company for 2020. AO «Ukrtelecom», 2021. 114 р. URL:https://demo2.ukrtelecom.ua/about/accounting/zvit-nezalezhnykh-audytoriv/docs/Консолідована%20фінансова%20звітність%202020%20(укр)

D’Alessandro D. (2003), Brand wars. 10 rules for creating an invincible brand. Pyter, 224 p.

Hrebeniukova O. (2015), “The modern structure of the complex of marketing communications Traiektoryia nauky”, no 1. retrieved from: http://pathofscience.org/index.php/ps/article/view/5.

Market news. In 2021, the global market for satellite communications and telecommunications will grow by 3.3%, 2021. URL: https://deps.ua/ua/news/novosti-rynka/9029.html

Melewar T.C. , Pantea Foroudi, Suraksha Gupta, Philip J. Kitchen, Mohammad M. Foroudi. (2017), “Integrating identity, strategy and communications for trust, loyalty and commitment” European Journal of Marketing retrieved from: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/EJM-08-2015-0616/full/html

Nusa Petek. Maja Konecnik Ruzzier. (2013), Brand Identity Development and the Role of Marketing Communications: Brand Experts’ View. Managing Global Transitions., 11(1), pp. 61-78.

Peter Anabila. (2019), Integrated marketing communications, brand equity, and business performance in micro-finance institutions: An emerging market perspective, February, Journal of Marketing Communications, 26(3), pp. 1-14. DOI: https://doi.org/10.1080/13527266.2019.1574868

Philip Morris International Inc. retrieved from: https://www.vedomosti.ru/companies/philip-morris

Report of the National Commission for State Regulation of Communications and Informatization for 2020, 2020. URL: https://nkrzi.gov.ua/images/upload/142/9626/Prezentatsiia_do_Zvitu_NKRZI_2020.pdf

Sreedhar Madhavaram, Vishag Badrinarayanan and Robert E. (2005), McDonald Integrated Marketing Communication (IMC) and Brand Identity as Critical Components of Brand Equity Strategy: A Conceptual Framework and Research Propositions. Journal of Advertising. pp. 69-80. retrieved from: http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/summary?doi=10.1.1.948.2239

Telecommunications market, its forms and properties. Analytical materials on the topic. Telecommunications market, its forms and properties. Kyiv: State University of Telecommunications, 2017, 44 р. URL: http://www.dut.edu.ua/uploads/n_5242_39693430.pdf

Ukrtelecom in numbers: why the operator loses Internet subscribers, 2020. URL: https://mind.ua/publications/20208173-ukrtelekom-u-cifrah-chomu-operator-vtrachae-internet-abonentiv

Zviahintseva O. B. (2011), “Development of corporate style of the food enterprise - the producer of sunflower oil”, Marketynh i menedzhment innovatsii, no 4. retrieved from: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/

Zviahintseva O.B. (2013), “Modeling of corporate style of the enterprise in the line of marketing policy of communications”, Innovatsiina ekonomika, no.41, retrieved from: http://base.dnsgb.com.ua/files/journal/%D0%86nnovastijna-ekonomika/IE-3(41)-2013/InnEco_3-41-2013_210-217.pdf

Kennedy D. (2014). Smart marketing in tough times: how to attract the most good customers using the least resources. Moscow.180 р.

Kotler F. (2009). Chaos: management and marketing in an era of turbulence. Kiev, 208 р.

Maiovets Ye.Y. (2013). Marketing communications, Lviv, 191 р.

Переглядів статті: 267
Завантажень PDF: 295
Опубліковано
2021-07-02
Як цитувати
Писар, Н. Б., Корженівська, В. Г., & Дрокіна, Н. І. (2021). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ МАРКЕТИНГУ ДО АНАЛІЗУ РИНКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економічний простір, (170), 28-33. https://doi.org/10.32782/2224-6282/170-5
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають