ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ

  • Л.О. Стрій Одеський національний економічний університет
  • М.М. Кочевой Одеський національний економічний університет
  • Г.М. Власова Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інтернет-технології, комунікації, підприємство, маркетингові комунікації, бізнес середовище, Інтернет-маркетинг, інформаційні технології

Анотація

В сучасному світі інтернет-технології сильно впливають на маркетингові комунікації підприємств. Швидкий розвиток інтернету та поширення мобільних пристроїв змінили спосіб взаємодії бізнесу зі споживачами. Ця дослідницька робота має на меті визначити основні аспекти впливу інтернет-технологій на маркетингові комунікації підприємств. У роботі будуть розглянуті наступні аспекти: переваги інтернет-технологій у маркетингових комунікаціях, зміни в споживацькій поведінці під впливом інтернету, роль соціальних медіа в маркетингових комунікаціях, використання реклами в Інтернеті, вплив інтернет-технологій на інтерактивність та персоналізацію комунікацій. Результати дослідження можуть бути корисними для підприємств у формуванні ефективних маркетингових стратегій, використанні новітніх інструментів та підходів до комунікації зі споживачами.

Посилання

Шпилик С. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. Галицький економічний вісник. 2015. № 2. С. 213.

Тищенко В.В. Технології просування продукції підприємства в мережі Інтернет. С. 6. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/server/api/core/bitstreams/a57dbb06-1fb4-4d55-84b2-65063c3e266a/content

Мельник Ю.М., Корінченко Д.В. Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері в2в та в2с. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 4. С. 76.

Лебеденко М.С., Лученко І.В. Веб-ресурс як ефективний інструмент маркетингових комунікацій. Вісник Хмельницького національного університету. 2011. № 2. С. 178–179.

Борисенко О.С., Фісун Ю.В., Ткаченко А.Я. Інструменти маркетингових інтернет-комунікацій як складник механізму управління комунікаційним середовищем підприємства. Економіка та управління підприємствами. 2020. № 50. С. 90. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/50_2020_ukr/16.pdf

Shpylyk S. (2015) Internet yak efektyvnyy marketynhovyy instrument suchasnoho pidpryyemstva [The Internet as an effective marketing tool of a modern enterprise] Halytsʹkyy ekonomichnyy visnyk, no. 2, p. 213.

Tyshchenko V. V. (2023) Tekhnolohiyi prosuvannya produktsiyi pidpryyemstva v merezhi Internet. [Technologies for the promotion of enterprise products on the Internet]. p. 6. Available at: https://dspace.nuft.edu.ua/server/api/core/bitstreams/a57dbb06-1fb4-4d55-84b2-65063c3e266a/content

Melnyk Y. M., Korinchenko D. V. (2015) Analiz praktychnoho vykorystannya suchasnykh internet-tekhnolohiy yak zasobu marketynhovykh komunikatsiy u sferi b2b ta b2c [Analysis of the practical use of modern Internet technologies as a means of marketing communications in the field of b2b and b2c]. Marketynh i menedzhment innovatsiy, no 4, p. 76.

Lebedenko M.S., Luchenko I.V. (2011) Veb-resurs yak efektyvnyy instrument marketynhovykh komunikatsiy [Web resource as an effective tool of marketing communications]. Visnyk Khmelʹnytsʹkoho natsionalʹnoho universytetu, no 2, pp. 178–179.

Borysenko O. S., Fisun Yu. V., Tkachenko A. Ya. (2020) Instrumenty marketynhovykh internet-komunikatsiy yak skladnyk mekhanizmu upravlinnya komunikatsiynym seredovyshchem pidpryyemstva [Internet marketing communication tools as a component of the enterprise's communication environment management mechanism]. Ekonomika ta upravlinnya pidpryyemstvamy, no. 50, p. 90. Available at: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/50_2020_ukr/16.pdf

Переглядів статті: 158
Завантажень PDF: 175
Опубліковано
2024-07-05
Як цитувати
Стрій, Л., Кочевой, М., & Власова, Г. (2024). ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ. Економічний простір, (191), 25-28. https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-5
Розділ
Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають