ВПЛИВ БРЕНД-МАРКЕТИНГУ НА СПОЖИВАЧІВ
Анотація
Бренд-маркетинг − це важливий інструмент у створенні ефективних стратегій для просування бізнесу та побудови міцних відносин зі споживачами. Він допомагає компаніям підвищити обізнаність та створити лояльність до них у населення. Також допомагає збільшити продажі своїх товарів та послуг. Важливою перевагою бізнес-маркетингу є можливість відокремитись від конкурентів. У статті обґрунтовано, як бренд-маркетинг вливає на споживачів та формує емоційний зв’язок з ними та їх сприйняття про імідж підприємства. Зазначені ключові стратегії, які використовує підприємство для підвищення позиціонування на ринку, переваги та недоліки впливу на споживачів та аналізуються приклади успішного використання бренд-маркетингу, а саме як за допомогою бренд-маркетингу формується вплив для прийняття рішення про покупку та задоволеність нею у майбутньому.
Посилання
Бренд-маркетинг: веб-сайт. URL: https://sendpulse.ua/support/glossary/brand-marketing (дата звернення: 02.04.2024).
Кінас І. Вплив бренд-менеджменту на підвищення лояльності споживача. Трансформація моделі соціально-економічного розвитку в умовах відновлення України та інтеграції з ЄС: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 15 травня 2023 р.). / pа заг. ред. Павліхи Н.В. Луцьк : Вежа-Друк, 2023. С. 81–85
Лялюк А.М. Бренд-маркетинг: конспект лекцій. Луцьк : Вид-во КП ІА «Волиньенергософт», 2021. 88 с.
Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Громова О.Є. Засоби просування бренду в умовах рецесії. Ефективна економіка. 2020. № 5. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.5.9 (дата звернення: 02.04.2024).
Громова О.Є. Маркетинговий підхід до управління конкурентоспроможністю підприємства. Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України : Збірник наукових праць VІI Міжнародної науковопрактичної конференції. Вінниця : Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2019. Ч. 3. С. 109–116.
Brend-marketynh: veb-sait. [Brand marketing: website] URL: https://sendpulse.ua/support/glossary/brand-marketing (accessed April 2, 2024).
Kinas Iryna (2023) Vplyv brend-menedzhmentu na pidvyshchennya loyalʹnosti spozhyvacha. Transformatsiya modeli sotsialʹno-ekonomichnoho rozvytku v umovakh vidnovlennya Ukrayiny ta intehratsiyi z ES [The influence of brand management on increasing consumer loyalty. Transformation of the model of socio-economic development in the conditions of recovery of Ukraine and integration with the EU: a collection of abstracts of reports of the III International Scientific and Practical Conference] / In general ed. Pavliky N. V. Lutsk: Vezha-Druk, pp. 81–85. (in Ukrainian)
Lialiuk, A. M. (2021), Brend-marketynh: konspekt lektsii [Brand Marketing: lecture notes]. KP IA «Volynj’energhosoft», Lucjk, 88 р.
Tanasychuk, A., Sirenko, S. and Hromova, O. (2020), Zasoby prosuvannia brendu v umovakh retsesii [Means of brand promotion in recession], Efektyvna ekonomika, vol. 5. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.5.9 (accessed April 2, 2024).
Hromova O. Ye. (2019) Marketynhovyy pidkhid do upravlinnya konkurentospromozhnistyu pidpryyemstva [Marketing approach to enterprise competitiveness management]. Sotsialno-politychni, ekonomichni ta humanitarni vymiry yevropeyskoyi intehratsiyi Ukrayiny : zbirnyk naukovykh prats VII Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi (Ukraine, Vinnitsia). Vinnytsia: Publishing and Editorial Department of VITE KNUTE, pp. 109–116.