ПАРТИЗАНСЬКИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА

Ключові слова: маркетинг, партизанський маркетинг, ефективність, вірусний маркетинг, поп-ап магазин

Анотація

Суперництво в бізнес-середовищі продовжує набирати обертів – кожного дня на ринку з'являються сотні та навіть тисячі нових підприємств і компаній. Деякі з них націлені на поліпшення результативності своєї офлайн-діяльності, тоді як інші спеціалізуються на діяльності в мережі. В результаті придбати якісні товари за оптимальною ціною стає все складніше, а якщо враховувати присутність великих брендів із величезними бюджетами та можливостями, використання деяких каналів залучення покупців стає як мінімум неефективним. З огляду на велику кількість «рекламного шуму» господарюючі суб’єкти все частіше звертаються до методів партизанського маркетингу з метою привернення уваги якомога більшої кількості споживачів. Концепція партизанського маркетингу включає в себе набір різноманітних інноваційних рекламних інструментів, спрямованих на отримання великого ефекту з невеликим бюджетом. Зважаючи на те, що ці інструменти все частіше застосовуються практиками, наукової дискусії щодо цієї концепції майже не ведеться. Таким чином, дана робота описує еволюцію розвитку партизанського маркетингу як спроби привернути увагу реципієнтів за відносно низькі витрати за допомогою ефекту несподіванки. За допомогою рідкісних статистичних даних робиться спроба продемонструвати економічну ефективність застосування прийомів партизанського маркетингу в діяльності господарюючих суб’єктів, а також окреслюються напрямки подальших досліджень в даному напрямку.

Посилання

Скільки реклами ми бачимо щодня? Морські новини. URL: https://www.seafarersjournal.com/sociaty/skolko-reklamy-my-vidim-v-den/ (дата звернення: 11.08.2023).

Levinson, J. C. Guerrilla marketing: secrets for making big profits from your small business. Boston, Houghton Mifflin. 1984. 224 p.

Близько 78% українців щодня користуються інтернетом щодня. Опитування УКРІНФОРМ. Мультимедійна платформа іномовлення України. Серпень 2023. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/3497671-blizko-78-ukrainciv-sodna-koristuutsa-internetom.html (дата звернення: 11.08.2023).

7 Successful Guerrilla Marketing Examples to Learn From. URL: https://rockcontent.com/blog/guerrilla-marketing-examples/ (дата звернення: 11.08.2023).

What Is Guerrilla Marketing? 4 Types and Examples to Delight Consumers. URL: https://www.coursera.org/articles/guerrilla-marketing (дата звернення: 11.08.2023).

«Незаконний» маркетинг у законі: як залучити ЦА кмітливістю, а не грошима. URL: https://mmr.ua/ru/show/partizanskiy_marketing#1305435842.1520844143 (дата звернення: 11.08.2023).

Бобрицька Н.Д. Партизанський маркетинг на сучасному ринку. Економіка та управління. 2011. С. 119–128.

PopUp Republic. Online source. URL: https://www.facebook.com/wearepopuprepublic/ (дата звернення: 11.08.2023).

Storefront. How to Open a Successful Pop-Up Shop in London’s Fast-Fashion Neighborhoods. URL: https://www.thestorefront.com/mag/how-to-open-a-successful-pop-up-shop-in-londons-fast-fashion-neighborhoods/ (дата звернення: 11.08.2023).

Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств споживчої кооперації : монографія. Полтава : РВВ ПУЕТ, 2010. 259 с.

Soomro, Dr. Yasir & Baeshen, Yasser & Alfarshouty, Fozan & Kaimkhani, Sana & Bhutto, Muhammad. The Impact of Guerrilla Marketing on Brand Image: Evidence from Millennial Consumers in Pakistan. Journal of Asian Finance Economics and Business. 2021. № 8. Р. 917–928. DOI: https://doi.org/10.13106/jafeb.2021.vol8.no4.0917

Skilky reklamy my bachymo shchodnia? Morski novyny. Available at: https://www.seafarersjournal.com/sociaty/skolko-reklamy-my-vidim-v-den/ (accessed 21 August 2023).

Levinson, J. C. (1984). Guerrilla marketing: secrets for making big profits from your small business. Boston, Houghton Mifflin. 224 P.

Blyzko 78% ukraintsiv shchodnia korystuiutsia internetom shchodnia. Opytuvannia UKRINFORM. Multymediina platforma inomovlennia Ukrainy. Serpen 2023. Available at: https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/3497671-blizko-78-ukrainciv-sodna-koristuutsa-internetom.html (accessed 21 August 2023).

7 Successful Guerrilla Marketing Examples to Learn From. Available at: https://rockcontent.com/blog/guerrilla-marketing-examples/ (accessed 21 August 2023).

What Is Guerrilla Marketing? 4 Types and Examples to Delight Consumers. Available at: https://www.coursera.org/articles/guerrilla-marketing (accessed 21 August 2023).

«Nezakonnyi» marketynh u zakoni: yak zaluchyty TsA kmitlyvistiu, a ne hroshyma. Available at: https://mmr.ua/ru/show/partizanskiy_marketing#1305435842.1520844143 (accessed 21 August 2023).

Bobrytska N.D. (2011) Partyzanskyi marketynh na suchasnomu rynku. Ekonomika ta upravlinnia. P. 119–128.

PopUp Republic. Online source. Available at: https://www.facebook.com/wearepopuprepublic/ (accessed 21 August 2023).

Storefront. How to Open a Successful Pop-Up Shop in London’s Fast-Fashion Neighborhoods. Available at: https://www.thestorefront.com/mag/how-to-open-a-successful-pop-up-shop-in-londons-fast-fashion-neighborhoods/ (accessed 21 August 2023).

Karpenko N.V. (2010) Marketynhova diialnist pidpryiemstv spozhyvchoi kooperatsii: Monohrafiia. Poltava: RVV PUET. 259 p.

Soomro, Dr. Yasir & Baeshen, Yasser & Alfarshouty, Fozan & Kaimkhani, Sana & Bhutto, Muhammad (2021). The Impact of Guerrilla Marketing on Brand Image: Evidence from Millennial Consumers in Pakistan. Journal of Asian Finance Economics and Business, 8, 917–928. DOI: https://doi.org/10.13106/jafeb.2021.vol8.no4.0917

Переглядів статті: 83
Завантажень PDF: 160
Опубліковано
2023-08-30
Як цитувати
Тарасова, К., Сало, Я., & Новак, Г. (2023). ПАРТИЗАНСЬКИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА. Економічний простір, (186), 88-92. https://doi.org/10.32782/2224-6282/186-15
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ