ДИЛЕМА РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ: БУТИ ЧИ НЕ БУТИ

Ключові слова: соціальна мережа, персональний бренд, цільова аудиторія, блогер, поведінка споживачів

Анотація

У статті визначено особливості розвитку нових інформаційно-комунікаційних технологій та їх поширення серед населення, які створюють сприятливі умови доступу до інтелектуальних ресурсів. Визначено особливості індивідуальної участі в Інтернет-проектах чи соціальних мережах з позичії позитичних та негативних чинників залученості. Застосовуючи якісний методологічний підхід, у даній статті досліджується індивідуальне ставлення споживачів до поведінки в соціальних мережах (ПСМ). Розглянуто перспективи розвитку персонального бренду через створення проекцію «я», яка б отримувала схвалення та визнання. Поряд з тим, страх неправильного сприйняття пов'язується з суперечливими думками перед цільовою аудиторією. Дане дослідження допомагає зрозуміти, як формування персонального бренду впливає на ПСМ. Отримані результати допомагають отримати нові знання про споживачів з точки зору їх залучення до маркетингової комунікації.

Посилання

Baccarella, C. V., Wagner, T. F., Kietzmann, J. H., & McCarthy, I. P. (2018). Social media? It’s serious! Understanding the dark side of social media. European Management Journal, № 36(4), р. 431–438. DOI: https://doi.org/10.1016/j.emj.2018.07.002

Liu, L., Liu, R., Lee, M., & Chen, J. (2019). When will consumers be ready? A psychological perspective on consumer engagement in social media brand communities. Internet Research, № 29(4), р. 704–724. DOI: https://doi.org/10.1108/IntR-05-2017-0177

Wetsch, L. R. (2012). A personal branding assignment using social media. Journal of Advertising Education, № 16(1), р. 30–36. DOI: https://doi.org/10.1177/109804821201600106

Gorbatov, S., Khapova, S. N., Oostrom, J. K., & Lysova, E. I. (2020). Personal brand equity: Scale development and validation. Personnel Psychology, №9. DOI: https://doi.org/10.1111/peps.12412

Labrecque, L. I., Markos, E., & Milne, G. R. (2011). Online personal branding: Processes, challenges, and implications. Journal of Interactive Marketing, № 25(1), р. 37–50. DOI: https://doi.org/10.1016/j.intmar.2010.09.002

Lair, D. J., Sullivan, K., & Cheney, G. (2005). Marketization and the recasting of the professional self:The rhetoric and ethics of personal branding. Management Communication Quarterly, № 18(3), р. 307–343. DOI: https://doi.org/10.1177/0893318904270744

Hennig-Thurau, T., Gwinner, K. P., Walsh, G., & Gremler, D. D. (2004). Electronic word-of-mouth via consumer-opinion platforms: What motivates consumers to articulate themselves on the internet? Journal of Interactive Marketing, № 18(1), р. 38–52. DOI: https://doi.org/10.1002/dir.10073

Khedher, M. (2015). A brand for everyone: Guidelines for personal brand managing. Journal of Global Business Issues, № 9(1), р. 19–27.

Parihar, P., Dawra, J., & Sahay, V. (2019). The role of customer engagement in the involvement-loyalty link. Marketing Intelligence & Planning, № 37(1), р. 66–79. DOI: https://doi.org/10.1108/MIP-11-2017-0318

Dessart, L. (2017). Social media engagement: A model of antecedents and relational outcomes. Journal of Marketing Management, № 33(5–6), р. 375–399. DOI: https://doi.org/10.1080/0267257X.2017.1302975

Brodie, R. J., Ilic, A., Juric, B., & Hollebeek, L. (2013). Consumer engagement in a virtual brand community: An exploratory analysis. Journal of Business Research, 66(1), 105–114. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2011.07.029

Dane, E., & Pratt, M. G. (2007). Exploring intuition and its role in managerial decision making. Academy of Management Review, № 32(1), р. 33–54. DOI: https://doi.org/10.5465/amr.2007.23463682

Parihar, P., Dawra, J., & Sahay, V. (2019). The role of customer engagement in the involvement-loyalty link. Marketing Intelligence & Planning, № 37(1), р. 66–79. DOI: https://doi.org/10.1108/MIP-11-2017-0318

Tuli, K. R., Kohli, A. K., & Bharadwaj, S. G. (2007). Rethinking customer solutions: From product bundles to relational processes. Journal of Marketing, № 71(3), р. 1–17. DOI: https://doi.org/10.1509/jmkg.71.3.001

Gioia, D. A., Corley, K. G., & Hamilton, A. L. (2013). Seeking qualitative rigor in inductive research: Notes on the gioia methodology. Organizational Research Methods, № 16(1), р. 15–31. DOI: https://doi.org/10.1177/1094428112452151

Luo, M., & Hancock, J. T. (2020). Self-Disclosure and social media: Motivations, mechanisms and psychological well-being. Current Opinion in Psychology, № 31, р. 110–115. DOI: https://doi.org/10.1016/j.copsyc.2019.08.019

Villaespesa, E., & Wowkowych, S. (2020). Ephemeral Storytelling with social media: Snapchat and instagram stories at the Brooklyn Museum. Social Media + Society, № 6(1), DOI: https://doi.org/10.1177/2056305119898776

Переглядів статті: 77
Завантажень PDF: 90
Опубліковано
2023-04-28
Як цитувати
Крикавський, Є., & Калинець, К. (2023). ДИЛЕМА РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ: БУТИ ЧИ НЕ БУТИ. Економічний простір, (184), 138-142. https://doi.org/10.32782/2224-6282/184-24
Розділ
ДЕМОГРАФІЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНА ЕКОНОМІКА І ПОЛІТИКА