РОЗШИРЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГ-МІКС ЧЕРЕЗ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
Анотація
У статті визначено особливості розвитку нових інструментів маркетинг-мікс та їх поширення серед населення які створюють сприятливі умови просуванн товарів споживчого призначення. Визначено особливості участі агентів рекомендаційного маркетингу в рекламних стратегіях компаній-виробників товарів. Застосовуючи якісний методологічний підхід у даній статті досліджується реакція споживачів на використання класичних інструментів маркетинг-мікс та рекомендаційного маркетингу. Дане дослідження допомагає зрозуміти особливості формування купівельної залученості внаслідок застосування ефкту «сарафанного радіо». Отримані результати допомагають отримати нові знання про споживачів з точки зору їх залучення до маркетингової комунікації.
Посилання
Baccarella C. V. Wagner T. F. Kietzmann J. H., McCarthy I. P. (2018) Social media? It’s serious! Understanding the dark side of social media. European Management Journal, no. 36(4), рр. 431–438. DOI: https://doi.org/10.1016/j.emj.2018.07.002
Liu L. Liu R. Lee M. & Chen J. (2019) When will consumers be ready? A psychological perspective on consumer engagement in social media brand communities. Internet Research, no. 29(4), рр. 704–724. DOI: https://doi.org/10.1108/IntR-05-2017-0177
Wetsch L. R. (2012) A personal branding assignment using social media. Journal of Advertising Education, no. 16(1), рр. 30–36. DOI: https://doi.org/10.1177/109804821201600106
Gorbatov S. Khapova S. N. Oostrom J. K. & Lysova E. I. (2020) Personal brand equity: Scale development and validation. Personnel Psychology, no. 9. DOI: https://doi.org/10.1111/peps.12412
Labrecque L. I. Markos E. & Milne G. R. (2011) Online personal branding: Processes challenges and implications. Journal of Interactive Marketing, no. 25(1), рр. 37–50. DOI: https://doi.org/10.1016/j.intmar.2010.09.002
Lair D. J. Sullivan K. & Cheney G. (2005) Marketization and the recasting of the professional self:The rhetoric and ethics of personal branding. Management Communication Quarterly, no. 18(3), рр. 307–343. DOI: https://doi.org/10.1177/0893318904270744
Hennig-Thurau T. Gwinner K. P. Walsh G. & Gremler D. D. (2004) Electronic word-of-mouth via consumer-opinion platforms: What motivates consumers to articulate themselves on the internet? Journal of Interactive Marketing, no. 18(1), рр. 38–52. DOI: https://doi.org/10.1002/dir.10073
Khedher M. (2015) A brand for everyone: Guidelines for personal brand managing. Journal of Global Business Issues, no. 9(1), рр. 19–27.
Parihar P. Dawra J. & Sahay V. (2019) The role of customer engagement in the involvement-loyalty link. Marketing Intelligence & Planning, no. 37(1). рр. 66–79. DOI: https://doi.org/10.1108/MIP-11-2017-0318
Dessart L. (2017) Social media engagement: A model of antecedents and relational outcomes. Journal of Marketing Management, no. 33(5–6), рр. 375–399. DOI: https://doi.org/10.1080/0267257X.2017.1302975
Brodie R. J. Ilic A. Juric B. & Hollebeek L. (2013) Consumer engagement in a virtual brand community: An exploratory analysis. Journal of Business Research, no. 66(1), рр. 105–114. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2011.07.029
Dane E. & Pratt M. G. (2007) Exploring intuition and its role in managerial decision making. Academy of Management Review no. 32(1), рр. 33–54. DOI: https://doi.org/10.5465/amr.2007.23463682
Parihar P. Dawra J. & Sahay V. (2019) The role of customer engagement in the involvement-loyalty link. Marketing Intelligence & Planning, no. 37(1), рр. 66–79. DOI: https://doi.org/10.1108/MIP-11-2017-0318
Tuli K. R. Kohli A. K. & Bharadwaj S. G. (2007) Rethinking customer solutions: From product bundles to relational processes. Journal of Marketing, no. 71(3), рр. 1–17. DOI: https://doi.org/10.1509/jmkg.71.3.001
Gioia D. A. Corley K. G. & Hamilton A. L. (2013) Seeking qualitative rigor in inductive research: Notes on the gioia methodology. Organizational Research Methods, no. 16(1), рр. 15–31. DOI: https://doi.org/10.1177/1094428112452151