ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ АНАЛІЗУ ТРАФІКУ НА ВЕБСАЙТАХ

  • В.О. Полтавцев Національний університет харчових технологій
  • Н.М. Соломянюк Національний університет харчових технологій
Ключові слова: Інтернет-маркетинг, вебсайт, просування, Інтернет-торгівля, трафік

Анотація

Інновації у сфері комп'ютерних і телекомунікаційних технологій призвели до змін традиційних підходів до просування та реалізації продукції. З’явилися нові можливості та напрями аналізу дій споживачів і конкурентів для виявлення слабких місць та можливостей під час формування конкурентних переваг. Аналіз вебсайту з погляду підвищення ефективності Інтернет-бізнесу – це достатньо ресурсовитратний процес, який ускладнюється багатьма чинниками, серед яких важливе місце займає вибір інструментів вебаналізу та відповідних методик. Як свідчить практика, значна кількість серед існуючих сайтів є достатньо якісними з погляду вебдизайну та контенту. Водночас не існує вебсайтів, які б не потребували подальшої оптимізації. Сервіси вебаналітики дають змогу вносити необхідні зміни і постійно підвищувати якість вебсайту.

Посилання

Ecommerce Foundation Reports. URL : https://www.ecommercefoundation.org/free-reports (дата звернення: 10.06.2020).

Майже 23 млн українців регулярно користуються Інтернетом – дослідження. URL : https://mind.ua/news/20204323-majzhe-23-mln-ukrayinciv-regulyarno-koristuyutsya-internetom-doslidzhennya (дата звернення: 10.06.2020).

Синявська О.А. Електронна торгівля в Україні: тенденції та перспективи розвитку. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія «Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм». 2019. № 9. С. 126–132.

Маркетинг : учебник / под ред. В.В. Герасименко. Москва : Проспект, 2015. 512 с.

Полякова Я.О. Сучасні тенденції розвитку ринку електронної комерції в Україні. Бізнес Інформ. 2018. № 11. С. 449–455.

Eurostat data: Individuals using the internet for ordering goods or services. URL : http://ec.europa.eu/eurostat (дата звернення: 11.06.2020).

Марсак Є.А. Тенденції розвитку електронного бізнесу в Україні. Вектори розвитку науки і бізнесу в глобальному середовищі: тренди та перспективи : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. Тернопіль : Терноп. нац. екон. ун-т, 2019. С. 367–369.

Рынок Интернет-торговли в Украине. URL : https://zet.in.ua/statistika-2/rynok-it/rynok-internet-torgovli-v-ukraine/ (дата звернення: 10.06.2020).

UNCTAD B2C E-Commerce Index. URL : https://unctad.org/en/PublicationsLibrary/tn_unctad_ict4d14_en.pdf (дата звернення: 12.06.2020).

Федорічак В. Электронная коммерция в Украине 2018: цифры, факты, интересная статистика. URL : https://ag.marketing/uk-ru/elektronnaya-kommertsiya-v-ukraine-2018/ (дата звернення: 12.06.2020).

Яценко О.М. Електронна комерція як елемент глобальної торговельної системи. Актуальні проблеми економіки. 2019. № 8. С. 4–15.

Столярская Е. Персонализация, оперативность, омниканальность. Как изменится клиентский сервис в ближайшее время: основные тренды URL : https://www.shoes-report.ru/articles/rynok/personalizatsiya_operativnost_omnikanalnost_kak_izmenitsya_klientskiy_servis_v_blizhayshee_vremya_os/ (дата звернення: 14.06.2020).

Зуров В. Клиентский сервис: практические советы о том, как обслуживать покупателей. URL : https://rau.ua/ru/experience/klientskij-servis-prakticheskie-sovety-o-tom-kak-obsluzhivat-pokupatelej/ (дата звернення: 14.06.2020).

Анализ данных с помощью отчета «Пути пользователей». URL : https://support.google.com/analytics/answer/1713056?hl=ru (дата звернення: 14.06.2020).

Семенов А. Как проанализировать конкурентов в поиске. URL : https://www.uplab.ru/blog/how-to-analyze-competitors-in-search/ (дата звернення: 15.06.2020).

Андрусенко А. Как узнать трафик сайта конкурента. URL : https://livepage.pro/knowledge-base/competitor-trafic.html (дата звернення: 16.06.2020).

Самоткан К. 24 сервиса по анализу сайтов-конкурентов. URL : https://texterra.ru/blog/23-servisa-po-analizu-saytov-konkurentov.html (дата звернення: 15.06.2020).

Ecommerce Foundation Reports. Available at: https://www.ecommercefoundation.org/free-reports (accessed: 10.06.2020).

Almost 23 million Ukrainians regularly use the Internet - research. Available at: https://mind.ua/news/20204323-majzhe-23-mln-ukrayinciv-regulyarno-koristuyutsya-internetom-doslidzhennya (accessed: 10.06.2020).

Syniavs'ka O. (2019). Elektronna torhivlia v Ukraini: tendentsii ta perspektyvy rozvytku [Electronic trade in Ukraine: trends and prospects for development]. Visnyk KhNU imeni V.N. Karazina. Seriia "Mizhnarodni vidnosyny. Ekonomika. Krainoznavstvo. Turyzm, vol. 9, pp. 126—132.

Herasymenko V. V. (2015) Marketynh [Мarketing]. Moscow: Prospekt. (in Russian)

Poliakova Y.O. (2018) Suchasni tendentsii rozvytku rynku elektronnoi komertsii v Ukraini [Current trends in development of e-commerce market in Ukraine]. Business Inform. vol. 11. рр. 449-455.

Eurostat data: Individuals using the internet for ordering goods or services. Available at: http://ec.europa.eu/eurostat (accessed: 11.06.2020).

Marsak Y.A. Tendentsii rozvytku elektronnoho biznesu v Ukraini [Trends of e-business development in Ukraine]. Proceedings of the Vektory rozvytku nauky i biznesu v hlobalnomu seredovyshchi: trendy ta perspektyvy (Ucraine, Ternopil, 2019), Ternopil: Vektory rozvytku nauky i biznesu v hlobalnomu seredovyshchi, рр. 367–369.

Internet trade market in Ukraine. Available at: https://zet.in.ua/statistika-2/rynok-it/rynok-internet-torgovli-v-ukraine/ (accessed: 10.06.2020).

UNCTAD B2C E-Commerce Index. Available at: https://unctad.org/en/PublicationsLibrary/tn_unctad_ict4d14_en.pdf (accessed: 12.06.2020).

Fedorichak V. Elektronnaya kommertsiya v Ukraine 2018: tsifryi, faktyi, interesnaya statistika [E-commerce in Ukraine 2018: figures, facts, interesting statistics]. Available at: https://ag.marketing/uk-ru/elektronnaya-kommertsiya-v-ukraine-2018/ (accessed: 12.06.2020).

Iatsenko O.M. (2019) Elektronna komertsiia yak element hlobalnoi torhovelnoi systemy [E-Commerce as an element of the global trade system]. Actual Problems of Economics. vol. 8. рр. 4–15

Stoliarskaia E. Personalizatsiya, operativnost, omnikanalnost. Kak izmenitsya klientskiy servis v blizhayshee vremya: osnovnyie trendyi [Personalization, efficiency, omnichannel. How customer service will change in the near future: the main trends]. Available at: https://www.shoes-report.ru/articles/rynok/personalizatsiya_operativnost_omnikanalnost_kak_izmenitsya_klientskiy_servis_v_blizhayshee_vremya_os/ (accessed: 14.06.2020).

Zurov V. Klientskiy servis: prakticheskie sovetyi o tom, kak obsluzhivat pokupateley [Customer service: practical advice on how to serve customers]. Available at: https://rau.ua/ru/experience/klientskij-servis-prakticheskie-sovety-o-tom-kak-obsluzhivat-pokupatelej/ (accessed: 14.06.2020).

Analyze your data with Users Flow. Available at: https://support.google.com/analytics/answer/1713056?hl=ru (accessed: 14.06.2020).

Semenov A. Kak proanalizirovat konkurentov v poiske [How to analyze competitors in search]. Available at: https://www.uplab.ru/blog/how-to-analyze-competitors-in-search/ (accessed: 15.06.2020).

Andrusenko A. Kak uznat trafik sayta konkurenta [How to find out the traffic of the competitor's website]. Available at: https://livepage.pro/knowledge-base/competitor-trafic.html (accessed: 16.06.2020).

Samotkan K. 24 servisa po analizu saytov-konkurentov [24 services for analysis of competing websites]. Available at: https://texterra.ru/blog/23-servisa-po-analizu-saytov-konkurentov.html (accessed: 15.06.2020).

Переглядів статті: 1228
Завантажень PDF: 177
Опубліковано
2020-09-01
Як цитувати
Полтавцев, В., & Соломянюк, Н. (2020). ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ АНАЛІЗУ ТРАФІКУ НА ВЕБСАЙТАХ . Економічний простір, (158), 54-58. https://doi.org/10.32782/2224-6282/158-9
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ