ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У СУЧАСНОМУ РЕКРУТИНГУ УКРАЇНИ

  • А.В. Василик ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
  • О.В. Іщенко ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Ключові слова: соціальний рекрутинг, підбір персоналу, соціальні мережі, цифрові інструменті для HR, брендинг, HR-бренд

Анотація

У статті здійснюється аналіз ролі соціальних мереж у сфері рекрутингу в Україні. Розглянуто розвиток і формування засад підбору персоналу, проаналізовано основні аспекти соціального рекрутингу. Виокремлено типові помилки, яких допускаються навіть досвідчені рекрутери під час роботи із соціальними мережами: відсутність стратегії, яка б передбачала аналіз конкурентів, визначення аудиторії, обрання каналів комунікації та інструментів взаємодії з нею, вибудовування бренду компанії тощо; неякісний контент, естетика сторінки чи публікацій; відмова від аналітики розвитку сторінки в соціальній мережі та ін. Також визначено переваги та перспективи підбору персоналу в соціальних мережах. Здійснено порівняння робочих інструментів різних платформ. Досліджено активність аудиторії у використанні соціальних мереж для пошуку роботи. За результатами опитування також було виявлено побажання кандидатів щодо змісту сторінок рекрутерів та компаній, а також ключові аспекти покращення комунікації між кандидатом та рекрутером. Надано рекомендації щодо розвитку та використання окремих соціальних мереж.

Посилання

Наумік К.Г. Уточнення змісту поняття «рекрутинг» як інструменту гармонізації комунікаційних процесів в організації / Наумік К.Г., Жиляєва І.Ю. // Проблеми економіки. - № 2. – 2010. – С. 56-60.

Лухманова А., Сидорова А. Диагностика соискателя: Формирование кадрового состава. – М. : ООО «Журнал» Управление персоналом. – 2005. – 60 с.

Технології роботи рекрутингових агенцій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dn.khnu.km.ua/dn/k_default.aspx?M=k0239&T=03&lng=1&st=0

Информационные технологии для HR-сферы [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.galaktika.ru/hcm/informatsionnye-tehnologii-dlya-hr-sfery.html

Голубева В., Николаев К., Бушева К. Гид по социальному рекрутингу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://blog.potok.io/wp-content/uploads/2016/04/Social-Recruiting-Guide-by-HR-mag.ru_.pdf

Красс А. Марафон рекрутеров [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://friend.work/

HR-брендинг в Україні. Теорія та практика / [Т. Рябоконь, О. Кухарук, Л. Гасай, Л.Онипко, М. Ярош]. — К.: Джерела М, 2015. — 116 с.

Серегина А. 10 и один совет по подбору персонала в соцсетях [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.e-xecutive.ru/career/hr-management/1984154-10-i-odinsovet-po-podboru-personala-v-sotsialnyh-setyah

Как использовать Instagram в качестве инструмента для рекрутинга [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.hr-portal.ru/blog/kak-ispolzovat-instagram-vkachestve-instrumenta-dlya-rekrutinga

Как искать кандидатов в Facebook: пошаговые рекомендации [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://prohr.rabota.ua/kak-iskat-kandidatov-v-facebook/

Перова А. Как организовать массовый рекрутинг в соцсетях: 11 советов [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://republic.ru/biz/1018826/

Сухомлинов В. Рекрутинг в социальных сетях. Несколько практических советов [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.hr-uspeh.ru/news/articles/70.html

Переглядів статті: 375
Завантажень PDF: 235
Опубліковано
2018-03-27
Як цитувати
Василик, А., & Іщенко, О. (2018). ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У СУЧАСНОМУ РЕКРУТИНГУ УКРАЇНИ. Економічний простір, (131), 53-63. вилучено із http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/205
Розділ
ПРОБЛЕМИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ТА РЕГІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ