КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА СУЧАСНОЇ МАШИНОБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ

Ключові слова: маркетингова стратегія, маркетингова діяльність, машинобудівне підприємство, стратегічний аналіз, ринкове сегментування, товарне позиціонування, процедура маркетингових досліджень

Анотація

У статті розглянуто концептуальні засади і питання формування маркетингової стратегії підприємства, її місце та роль у загальній стратегії розвитку сучасної машинобудівної галузі. Охарактеризовано етапи формування маркетингової стратегії для успішної діяльності підприємства. Розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу. Розглянуто основні напрями вдосконалення маркетингової діяльності машинобудівних підприємств. Розроблено процедури маркетингових досліджень під час створення конкурентоспроможної продукції. Узагальнено заходи маркетингового управління. Показано специфіку розроблення маркетингової стратегії з урахуванням стратегічних змін. Розглянуто сучасні методи та інструменти посилення впливу механізму управління на розвиток виробничого підприємства, їх можливість безпосереднього управління стратегічними змінами, під яким слід розуміти структурований процес, завдання якого – запропонувати й упровадити зміни у зв'язку з технічними та економічними можливостями підприємства машинобудівної галузі.

Посилання

Решетнікова І.Л. Стратегія маркетингу. Особливості формування на вітчизняних підприємствах : монографія. Луганськ : ВУГУ, 2017. 270 с.

Уолкер-мол. О. Маркетингова стратегія. КурсМВА : підручник. Харків : Вершина, 2016. 496 с.

Ноздрьова Р.Б. Маркетинг – як перемагати на ринку : підручник. Санкт-Петербург : Фінанси і статистика, 2016. 304 с.

Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия : академкнига. Москва : ИНФРА, 2015. 804 с.

Оснач О.Ф., Пилипчук В.П., Коваленко П.Л. Промисловий маркетинг : підручник. Київ, 2009. 364 с.

Хулей Г. Маркетингова стратегія і конкурентне позиціонування : підручник. Дніпропетровськ : Баланс Бізнес Букс, 2005. 800 с.

Reshetnikova I.L. (2017) Osoblyvostiformuvannyanavitchyznyanykhpidpryyemstvakh [Marketingstrategy. Features of formation at domestic enterprises:monograph]. Lugansk: VUGU. (in Ukrainian)

Walker Jr.,O. (2016) Marketynhovastratehiya.Kurs MVA [Marketing Strategy. MBA Course:textbook].Kharkiv: Top. (in Ukrainian)

Nozdreva R.B. (2016) Marketynh – yak peremahatynarynku [Marketing – How to Win the Market:textbook]. St. Petersburg: Finance and Statistics.(in Russian)

Assel G. (2015) Marketing: printsipyistrategiya[Marketing: principles and strategy:academic book].Moscow: INFRA. (in Russian)

Osnach O.F., Pylypchyk V.P., Kovalenko P.L. (2009) Promyslovyi marketing [Industrial marketing:textbook].Kyiv. (in Ukrainian)

Hooley G. (2005) Marketynhovastratehiyaikonkurentnepozytsionuvannya [Marketing strategy andcompetitive positioning:textbook]. Dnepropetrovsk: Balance Business Bucs. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 135
Завантажень PDF: 89
Опубліковано
2021-11-23
Як цитувати
Лишко, С. (2021). КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА СУЧАСНОЇ МАШИНОБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ. Економічний простір, (175), 78-82. https://doi.org/10.32782/2224-6282/175-15
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ