ХАРАКТЕРИСТИКА ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ
Анотація
Метою статті є характеристика основних особливостей впливу соціально-економічної глобалізації на систему публічного управління у сфері вищої освіти. Визначено, що процес глобалізації, як і інші процеси, має свій життєвий цикл, який, на нашу думку, слід розглядати як замкнуте коло, тобто він має кінець, але водночас стає початком нового циклу. Доведено, що глобалізація привела до необхідності навчання навичкам міжкультурного спілкування. Щоб рухатися в тому ж темпі зі світом, ми повинні почати, а не відвертатися від ідеї глобалізації та її впливу на навчальну програму вищої освіти, а також прагнути розуміння того, як виховувати громадян, які вписуються в глобальний образ життя. Зростаюча кількість тематичних досліджень вказує на складність впливу глобалізації на майбутнє вищої освіти. В подальшому слід приділити увагу визначенню основних чинників впливу соціально-економічної глобалізації на систему публічного управління у сфері вищої освіти.
Посилання
Koh A. Tactical Globalization: Learning from the Singapore Experiment. New York : Peter Lang, 2010.
Li M., Bray M. Cross-Border Flows of Students for Higher Education: Push-pull factors and Motivations of Mainland Chinese Students in Hong Kong and Macau. Higher Education. 2007. № 53 (6). Р. 791–818.
Marginson S. Global Field and Global Imagining: Bourdieu and Worldwide Higher Education. British Journal of Sociology of Education. 2008. № 29 (3). Р. 303–315.
Mazzarol T., Soutar G.N. Revisiting the Global Market for Higher Education. Global Market for Higher Education. 2012. № 24 (5). Р. 717–737.
Mazzarol T., Soutar G.N. “Push-Pull” Factors Influencing International Student Destination Choice, International Journal of Education Management. 2002. № 16 (2). Р. 82–90.
Mann M. Power in the 21st Century: Conversations with John A. Hall, Cambridge : Polity Press, 2011.
Koh, A. (2010) Tactical Globalization: Learning from the Singapore Experiment, New York: Peter Lang.
Li, M. and Bray, M. (2007) ‘Cross-Border Flows of Students for Higher Education: Push-pull factors and Motivations of Mainland Chinese Students in Hong Kong and Macau’, Higher Education. 53 (6): 791–818.
Marginson, Simon (2008) ‘Global Field and Global Imagining: Bourdieu and Worldwide Higher Education’, British Journal of Sociology of Education. 29 (3): 303–315.
Mazzarol, Tim and Soutar Geoffrey N. (2012) ‘Revisiting the Global Market for Higher Education’, Global Market for Higher Education. 24 (5): 717–737.
Mazzarol, Tim and Soutar, Geoffrey N. (2002) “Push-Pull” Factors Influencing International Student Destination Choice, International Journal of Education Management. 16 (2): 82–90.
Mann, Michael (2011) Power in the 21st Century: Conversations with John A. Hall, Cambridge: Polity Press.