ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ РЕКЛАМНИМИ МЕТОДАМИ

  • В. М. Орлова Університет імені Альфреда Нобеля https://orcid.org/0000-0002-7251-2588
  • О. В. Бушмакіу Університет імені Альфреда Нобеля
Ключові слова: електронна комерція, аналіз показників розвитку Інтернет-торгівлі, Інтернет-магазин, просування, рекламні методи, економічна ефективність

Анотація

Проведено аналіз показників електронної торгівлі, який сприяє уявленню розвитку ринку електронної комерції в Україні та світі. Проаналізовано характерні риси електронної торгівлі. Визначено, що для вдалої конкурентоспроможності на ринку електронної торгівлі та взагалі ведення успішного бізнесу в Інтернет-мережі необхідно не лише зайняти місце в певній ніші та надавати послуги, а й тримати увагу потенційних споживачів-клієнтів на постійній основі. Тільки так можливо вдало закріпити лідируючи позиції серед постійного потоку конкурентів. Зазначено, що увагу для просування Інтернет-магазину можливо підтримувати постійними та різноманітними рекламними кампаніями. На прикладі Інтернет-магазину Swiss Energy розроблено рекламну компанію та визначено ефективність запропонованих рекламних заходів.

Посилання

Марусей Т.В. Основні тенденції розвитку ринку електронної комерції в Україні. Економіка і суспільство. 2018. Вип. 14. С. 1011–1015.

Капцош В.Я. Стан та особливості розвитку Інтернет-торгівлі товарами в міжнародному вимірі. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2017. Вип. 13. Ч. 1. С. 115–119.

Хижняк О.С. Недоліки електронного бізнесу в України і шляхи їх усунення. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2016. № 16. С. 90–94.

Криша В.В., Колєснік А.Р., Гессен А.Є. Ефективність діяльності підприємств в умовах розвитку електронних ринків. Молодий вчений. 2017. № 5. С. 642–646.

Ілляшенко С.М., Іванова Т.Є. Перспективи та основні проблеми розвитку Інтернет-торгівлі в Україні. Механізм регулювання економіки. 2014. № 3. С. 72–81.

Куклінова Т.В. Сучасні тенденції та фактори Інтернет-торгівлі в Україні Вісник соціально-економічних досліджень. 2018. № 65(1). С. 95–102.

Worldwide Retail and Ecommerce Sales: eMarketer's Estimates for 2016–2021. URL: //https://www.emarketer.com/Rep ort/ Worldwide-Re tail-Eco mmerce-Sale s-eMarke ters-Estima te s-20162021/20020.

Федоричак В. Цікаві факти про Інтернет-торгівлю в світі в 2020 році. URL: https://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/.

Свидрук І.І., Миронов Ю.Б. Методи та інструменти управління просуванням Інтернет-магазинів. URL: https://www.researchgate.net/publication/316918813_Metodi_ta_instrumenti_upravlinna_prosuvannam_Internet-magaziniv_Methods_and_Instruments_of_E-Shops_Promotion_Management.

Мельницька Ю. Ритейл-2020: Як пандемія вплинула на розвиток торгівлі у світі та в Україні. URL: https://investory.news/ritejl-2020-yak-pandemiya-vplinula-na-rozvitok-torgivli-u-sviti-ta-v-ukrain.

Гліненко Л.К., Дайновський Ю.А. Стан і перспективи розвитку електронної торгівлі України. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. № 1. С. 83–102.

Marusei T.V. (2018) Osnovni tendentsii rozvytku rynku elektronnoi komertsii v Ukraini [The main trends in the development of the e-commerce market in Ukraine]. Ekonomika i suspilstvo, vol. 14, рр. 1011-1015.

Kaptsosh V.Ia. (2017) Stan ta osoblyvosti rozvytku internet-torhivli tovaramy v mizhnarodnomu vymiri [Status and features of the development of Internet trade in goods in the international dimension]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, vol. 13(1), рр. 115-119.

Khyzhniak O.S. (2016) Nedoliky elektronnoho biznesu v Ukrainy i shliakhy yikh usunennia [Disadvantages of e-business in Ukraine and ways to eliminate them]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia: Ekonomichni nauky, no. 16, рр. 90-94.

Krysha V.V., Koliesnik A.R., Hessen A.Ie. (2017) Ефективність діяльності підприємств в умовах розвитку електронних ринків [The efficiency of enterprises in the development of electronic markets]. Molodyi vchenyi, no. 5, рр. 642-646.

Illiashenko S.M. , Ivanova T.Ie. (2014) Perspektyvy ta osnovni problemy rozvytku internet-torhivli v Ukraini [Prospects and main problems of e-commerce development in Ukraine]. Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, no. 3, рр. 72-81.

Kuklinova T.V. (2018) Suchasni tendentsii ta faktory Internet-torhivli v Ukraini [Current trends and factors of Internet commerce in Ukraine]. Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen: zb. nauk. prats; Odeskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet, no. 65(1), рр. 95-102.

Worldwide Retail and Ecommerce Sales: eMarketer's Estimates for 2016-2021. Available at: //https://www.emarketer.com/Rep ort/ Worldwide-Re tail-Eco mmerce-Sale s-eMarke ters-Estima te s-20162021/20020

Fedorychak V. Tsikavi fakty pro internet-torhivliu v sviti v 2020 rotsi [Цікаві факти про Інтернет-торгівлю в світі в 2020 році]. Available at: https://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/

Svydruk I.I., Myronov Yu.B. Metody ta instrumenty upravlinnia prosuvanniam Internet-mahazyniv [Methods and tools for managing the promotion of online stores]. Available at: https://www.researchgate.net/publication/316918813_Metodi_ta_instrumenti_upravlinna_prosuvannam_Internet-magaziniv_Methods_and_Instruments_of_E-Shops_Promotion_Management

Melnytska Yu. Ryteil-2020: Yak pandemiia vplynula na rozvytok torhivli u sviti ta v Ukraini [Retail 2020: How the pandemic affected the development of trade in the world and in Ukraine]. Available at: https://investory.news/ritejl-2020-yak-pandemiya-vplinula-na-rozvitok-torgivli-u-sviti-ta-v-ukrain

Hlinenko L.K., Dainovskyi Yu.A. (2018) Stan i perspektyvy rozvytku elektronnoi torhivli Ukrainy [Status and prospects of e-commerce development in Ukraine]. Marketynh i menedzhment innovatsii, no. 1, рр. 83-102.

Переглядів статті: 221
Завантажень PDF: 229
Опубліковано
2021-07-02
Як цитувати
Орлова, В. М., & Бушмакіу, О. В. (2021). ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ РЕКЛАМНИМИ МЕТОДАМИ. Економічний простір, (170), 69-74. https://doi.org/10.32782/2224-6282/170-12
Розділ
РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНИХ СИЛ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА