МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, АНАЛІЗ ЦІН ТА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ МАГАЗИНУ

  • К.П. Пілова Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» https://orcid.org/0000-0002-8032-9353
  • С.Я. Касян Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» https://orcid.org/0000-0002-7103-4457
  • В.І. Куц Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Ключові слова: маркетингове управління, комунікаційна стратегія, магазин, стратегічна канва галузі, флористичний ринок

Анотація

У статті розширено теоретико-методичні аспекти маркетингового управління та формування комунікаційної стратегії магазину квітів. Формування маркетингової стратегії підприємства проведено на базі визначення стратегічної канви галузі та побудови матриці McKinsey. Встановлено, що конкурентоспроможність товару в сегменті є високою. “Amadin” лідирує у напрямах лояльності до бренду, додаткових послуг та послуг доставки, а також унікальності пропозиції. Слабкими місцями є знання бренду та рекламна активність. Побудовано матрицю McKinsey. Згідно з цією матрицею, компанія “Amadin” розташована у квадранті, де середня привабливість ринку та сильна конкурентоспроможність, що означає одне з найвигідніших становищ бізнесу. Наявні можливості для розширення асортименту та розвитку компанії, що дає змогу виводити продукт компанії “Amadin” на більш широку аудиторію. Доцільно вибрати стратегію агресивного зростання, тобто інвестування та оптимізації бізнесу. Запропоновано маркетингову комунікаційну стратегію магазину квітів, що складається з комплексу елементів. Згідно з проведеними дослідженнями, магазин “Amadin” має достатньо високі конкурентні позиції на флористичному ринку міста Дніпра.

Посилання

Burnett J., Moriarty S. Introduction to Marketing Communications: An Integrated Approach. University of Denver, 1998. 864 p.

Kuts V.I. Peculiarities of consumer behavior in the floral market. Majesty of Marketing : Materials of the International conference for the students and junior research staff. Dnipro : Dnipro University of Technology, 2019. Р. 77.

Бутко М.П., Соломаха І.В. Становлення вітчизняного ринку флористичної продукції в умовах євроінтеграції : монографія. Чернігів, 2017.

Ємність та структура ринку квітів в Україні у 2013–2018 роках / Державна служба статистики України. URL: http://ukrstat.gov.ua (дата звернення: 28.05.2021)

Карта 2GIS. Розташування магазину “Amadin”. URL: https://2gis.ua/dp/firm/70000001032486915?m=35.035874%2C48.470378%2F16 (дата звернення:17.05.2021).

Касян С.Я. Міжнародна маркетингова комунікаційна та логістична інтеграція високотехнологічних підприємств. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Наукове видання факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ» / голова редколегії, головний редактор професор О.А. Гавриш, відповідальний редактор, професор О.В. Зозульов. 2018. № 15. С. 308–319 URL: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/139967/137026.p-ISSN2307-5651, e-ISSN 2412-5296.

Касян С.Я., Бардась А.В. Міжнародні маркетингові інноваційні технологічні та комунікаційні і логістичні складові інтеграції освіти, науки і бізнесу. Інтеграція освіти, науки і бізнесу. Розділ 1 : Співробітництво освіти, науки і бізнесу на шляху до підвищення конкурентоспроможності національної економіки : колективна монографія. Т. 8 / ред. А.В. Череп. Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2019. С. 67–77.

Касян С.Я., Юферова Д.О. Управління інтернет-маркетинговими комунікаційними стратегіями високотехнологічних підприємств і стартап-проєктів. Економічний простір. 2020. № 161. С. 36–42. URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/675/657. ISSN 2224-6282. ISSNe 2224-6290. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/161-6.

Котлер Ф. та ін. Основи маркетингу: короткий курс / пер. з англ. Москва : Вільямс, 2005. 656 с.

Примак Т.О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. Київ : Експерт, 2001. 387 с.

Сміт П., Беррі К., Пулфорд А. Комунікації стратегічного маркетингу : навчальний посібник / пер. з англ. за ред. В.В. Нікуліна. Москва : ЮНІТІ-ДАНА, 2001. 415 с.

Burnett, John, Moriarty, Sandra (1998). Introduction to Marketing Communications: An Integrated Approach. University of Denver, 1998. 864 p [in English].

Kuts, V.I. (2019) Peculiarities of consumer behavior in the floral market. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. Dnipro, Dnipro University of Technology. p. 77 [in English].

Butko M.P., Solomakha I.V. (2017) Stanovlennia vitchyznianoho rynku florystychnoi produktsii v umovakh yevrointehratsii [Formation of the floristic products domestic market in the conditions of European integration]: monohrafiia. Chernihiv [in Ukrainian].

Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy. [State Statistics Service of Ukraine] Yemnist ta struktura rynku kvitiv v Ukraini u 2013–2018 rokakh [Capacity and structure of the Ukrainian color market in 2013–2018]. From: http://ukrstat.gov.ua [in Ukrainian].

Karta 2GIS. Roztashuvannia mahazynu “Amadin” [Amadin Store Location]. From: https://2gis.ua/dp/firm/70000001032486915?m=35.035874%2C48.470378%2F16 [in Ukrainian].

Kasian S.Y. (2018) Mizhnarodna marketynhova komunikatsiina ta lohistychna intehratsiia vysokotekhnolohichnykh pidpryiemstv [International marketing communication and logistics integration of high-tech enterprises]. Ekonomichnyi Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy “Kyivskyi politekhnichnyi instytut imeni Ihoria Sikorskoho”. Naukove vydannia fakultetu menedzhmentu ta marketynhu NTUU “KPI”. Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute” Scientific publication of the Faculty of Management and Marketing of NTUU “KPI”. Holova redkolehii, holovnyi redaktor profesor O. A. Havrysh, vidpovidalnyi redaktor, profesor O. V. Zozulov, nr. 15. S. 308–319 (637 s.) From: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/139967/137026.p-ISSN2307-5651, e-ISSN 2412-5296 [in Ukrainian].

Kasian S.Y., Bardas A.V. (2019) Mizhnarodni marketynhovi innovatsiini tekhnolohichni ta komunikatsiini i lohistychni skladovi intehratsii osvity, nauky i biznesu [International marketing innovative technology and communication and logistics components of integration of education, science and businessIntehratsiia osvity, nauky i biznesu. Rozdil 1. Spivrobitnytstvo osvity, nauky i biznesu na shliakhu do pidvyshchennia konkurentospromozhnosti natsionalnoi ekonomiky. Integration of education, science and business. Section 1. Cooperation between education, science and business on the way to increasing the competitiveness of the national economy kolekt. monohr. Tom 8 / za red. A.V. Cherep. Zaporizhzhia : Zaporizkyi natsionalnyi universytet. S. 67–77 (340 s.) [in Ukrainian].

Kasian S.Ya., Yuferova D.O. (2020) Upravlinnia Internet-marketynhovymy komunikatsiinymy stratehiiamy vysokotekhnolohichnykh pidpryiemstv i startap-proektiv [Management of Internet marketing communication strategies of high-tech enterprises and startup projects]. Ekonomichnyi prostir: Zbirnyk naukovykh prats. Economic space: Collection of scientific works. № 161. S. 36–42 (154 s.). From: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/675/657. Index Copernicus, Google Scholar. ISSN 2224-6282. ISSNe 2224-6290. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/161-6 [in Ukrainian].

Kotler, P. (2005) Osnovy marketynhu: Korotkyi kurs [Marketing Fundamentals: Short Course] / za red. P. Kotler. per. z anhl. Vyd. “Viliams”. 656 s. [in Russian].

Prymak, T.O. (2001) Marketynhovi komunikatsii v systemi upravlinnia pidpryiemstvom [Enterprise Management Marketing Communications]. K. : Ekspert. 387 s. [in Ukrainian].

Smith P., Berri K., Pulford А. (2001) Komunikatsii stratehichnoho marketynhu [Strategic Marketing Communications]: navch. posib.; per. z anhl. za red. V.V. Nikulina. M. : YuNITI-DANA. 415 s. [in Russian].

Переглядів статті: 245
Завантажень PDF: 208
Опубліковано
2021-07-02
Як цитувати
Пілова, К., Касян, С., & Куц, В. (2021). МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, АНАЛІЗ ЦІН ТА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ МАГАЗИНУ. Економічний простір, (170), 48-54. https://doi.org/10.32782/2224-6282/170-9
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ