СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ РЕПУТАЦІЇ КОМПАНІЇ У КОНТЕКСТІ ПОСТАВЛЕНИХ ЗАВДАНЬ РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

  • В. В. Шкромида ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» https://orcid.org/0000-0003-1826-8243
Ключові слова: репутація, репутаційний менеджмент, завдання, способи формування, стейкхолдери

Анотація

Обґрунтовано, що чітко поставлена мета репутаційного менеджменту та розроблена послідовність завдань управління репутаційними активами компанії виступають ключовими елементами дієвого механізму конструювання і підтримки позитивної репутації. Особливістю пропонованої послідовності завдань репутаційного менеджменту є врахування думок та очікувань ділового середовища, на основі яких, як відомо, формується «ореол» репутації компанії. Іншими словами, в процес управління репутацією компанії закладено поведінково-орієнтований підхід, який передбачає можливість узгоджувати поведінку компанії відповідно до очікувань бізнес-оточення. Встановлено, що позитивна репутація компанії серед ключових стейкхолдерів формується у різний спосіб та через різні засоби поширення інфор- мації. На практиці виділяють різні способи поширення інформації задля конструювання бажаної репутації, кожен із яких має свої особливості. Зрозуміло, що обґрунтування вибору найбільш дієвих способів поширення інформації повинно узгоджуватися відповідно до поставленої мети й окреслених завдань репутаційного менеджменту, виходячи з наявних ресурсів та наявних каналів комунікації.

Посилання

Dewar C., Keller S., Sneader K., Strovink K. The CEO moment: Leadership for a new era. McKinsey Quarterly. URL: https://www.mckinsey.com/featured-insights/corporate-purpose (дата звернення: 27.11.2020).

Golin A. Legends of Public Relations. Progressions. URL: https://progressions.prsa.org/index.php/2014/01/20/legends-of-public-relations-alvin-golin/ (дата звернення: 24.11.2020).

Nakra P. Corporate Reputation Management: «CRM» with a Strategic Twist. Public Relations Quarterly. 2000. Vol. 45. № 2. P. 35–42.

Hutton J.G. The definition, dimensions and domain of public relations. Public Relations Review. 1999. Vol. 25. № 2. P. 199–214.

Finn D.W, Baker J., Marshall G.W., Anderson R. Total quality management and internal customers: measuring internal service quality. Journal of Marketing Theory and Practice. 1996. Vol. 4. № 3. P. 36−51.

Ewen S. PR! : a social history of spin. New York: Basic Books, 1996. 496 p.

Shkromyda V. Disputed aspects of the reputation management implementation. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2020. Vol. 7. № 3. P. 60−67. DOI: https://doi.org/10.15330/jpnu.7.3.60-67.

Fombrun C.J. Reputation: realizing value from the corporate image. Boston, MA: Harvard Business School Press, 1996. 441 p.

Shamma H.M. Toward a Comprehensive Understanding of Corporate Reputation: Concept, Measurement and Implications. International Journal of Business and Management. 2012. Vol. 7. № 16. P. 151−169.

Bromley D.B. Psychological aspects of corporate identity, image, and reputation. Corporate Reputation Review. 2000. Vol. 3. № 3. P. 240–252.

Dewar C., Keller S., Sneader K., Strovink K. (2020) The CEO moment: Leadership for a new era. McKinsey Quarterly. Available at: https://www.mckinsey.com/featured-insights/corporate-purpose (accessed 27 November 2020).

Golin A. (2014) Legends of Public Relations. Progressions. Available at: https://progressions.prsa.org/index.php/2014/01/20/legends-of-public-relations-alvin-golin/ (accessed 24 November 2020).

Nakra P. (2000) Corporate Reputation Management: «CRM» with a Strategic Twist. Public Relations Quarterly, vol. 45, no. 2, pp. 35–42.

Hutton J.G. (1999) The definition, dimensions and domain of public relations. Public Relations Review, vol. 25, no. 2. pp. 199–214.

Finn D.W, Baker J., Marshall G.W., Anderson R. (1996) Total quality management and internal customers: measuring internal service quality. Journal of Marketing Theory and Practice, vol. 4, no. 3, pp. 36−51.

Ewen S. (1996) PR! : a social history of spin. New York: Basic Books.

Shkromyda V. (2020) Disputed aspects of the reputation management implementation. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, vol. 7, no. 3, pp. 60−67. DOI: https://doi.org/10.15330/jpnu.7.3.60-67.

Fombrun C.J. (1996) Reputation: realizing value from the corporate image. Boston, MA: Harvard Business School Press.

Shamma H.M. (2012) Toward a Comprehensive Understanding of Corporate Reputation: Concept, Measurement and Implications. International Journal of Business and Management, vol. 7, no. 16, pp. 151−169.

Bromley D.B. (2000) Psychological aspects of corporate identity, image, and reputation. Corporate Reputation Review, vol. 3, no. 3, pp. 240–252.

Переглядів статті: 182
Завантажень PDF: 169
Опубліковано
2020-12-28
Як цитувати
Шкромида, В. В. (2020). СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ РЕПУТАЦІЇ КОМПАНІЇ У КОНТЕКСТІ ПОСТАВЛЕНИХ ЗАВДАНЬ РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ. Економічний простір, (164), 134-138. https://doi.org/10.32782/2224-6282/164-22
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ