ВПЛИВ ЕМОЦІЙ НА ПРОЦЕС МИСЛЕННЯ ЛІДЕРА

  • О. М. Христофорова Навчально-науковий інститут «Каразінський банківський інститут» Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
  • М. В. Бабенко Директор ТОВ «МСБ ФІНАНС»
  • А. Л. Савіна Навчально-науковий інститут «Каразінський банківський інститут» Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: емоції, лідери, ефективність, керівництво, емоційний інтелект

Анотація

Емоції відіграють важливу роль у сфері лідерства. Розумне використання емоцій може бути корисним для ке- рівників у досягненні успіху. Насправді правильне використання емоцій розглядалося як необхідна умова ефективно- го керівництва. Лідери з високими емоційними компетенціями сприймаються їх послідовниками як більш ефективні. Крім того, встановлено, що використання емоційного інтелекту пов'язане з трансформаційним лідерством. Виявлено, що емоції лідерів впливають на послідовників та організаційні результати. Таким чином, проведено вибірковий огляд взаємозв'язку між емоціями та лідерством. Висновки показали, що емоційний інтелект необхідний для успішного ке- рівництва, оскільки він надає багато переваг лідерам. За допомогою емоційного інтелекту лідери могли розумно керу- вати командою, правильно обробляти складні ситуації та ефективно зменшувати свій стрес.

Посилання

Бушанський В.В. Естетика політичної влади. Київ : ПАРАПАН. 2009. 360 c.

Capelos T. Emotions in Politics. The encyclopedia of political science. Edited by G.T.Kurian. Washington: CQ Press, 2011.

Abelson R.P., Donald R.K., Mark D.P., Susan T.F. Affective and Semantic Components in Political Person Perception. Journal of Personality and Social Psychology. 2012. No. 4, pp. 619–663.

Lodge M., Taber C. Three Steps Toward a Theory of Motivated Political Reasoning. In Elements of Reason: Cognition, Choice, and the Bounds of Rationality / Edited by Lupia A., McCubbins M.M., Popkin S.L. New York : Cambridge University Press, 2000. P. 183–213.

Leonie H., Feldman S., Capelos T., Provost C. The Consequences of Terrorism: Disentangling the Effects of Personal and National Threat. Political Psychology. 2002. No. 3, pp. 485–510.

Brader T. Campaigning for Hearts and Minds: How Emotional Appeals in Political Ads Work. Chicago : University of Chicago Press, 2006. 350 p.

Шайгородський Ю.Ж. Політика: взаємодія реальності і міфу. Київ : Знання України, 2009. 400 с.

Шайгородський Ю. Ціннісна складова сучасної політичної міфології. Політичний менеджмент. Спецвипуск. 2008. C. 126–135.

Fettweis C.J. The Pathologies of Power: Fear, Honor, Glory, and Hubris in U.S. Foreign Policy. Cambridge University Press. 300 p.

Grabe M.E., Bucy E.P. Image Bite Politics: News and the Visual Framing of Elections: News and the visual fraiming of elections. Oxford University Press, 2009. 310 p.

Neuman, W.R., Marcus G.E., Crigler A.N., MacKuen M.B. The Affect Effect: Dynamics of Emotion in Political Thinking and Behavior. Chicago : University of Chicago Press, 2007. 236 p.

Feeling Politics: Emotion in Political Information Processing / Edited by Redlawsk D.P. Palgrave Macmillan, 2006. 284 p.

Lerner J.S., Keltner D. Beyond Valence: Toward a Model of Emotionspecific Influences on Judgment and Choice. Cognition and Emotion. 2001. No. 4, pp. 473–493.

Гоулман Д. Эмоциональный интеллект в бизнесе/ Дэниел Гоулман; пер. с англ. А.П.Исаевой. Москва : «Манн, Иванов и Фербер», 2013. С. 512.

Куценко Я.М.Емоційний інтелект: проблеми діагностики. Проблеми сучасної психології. 2011. № 14, с. 32–38.

Bushansky V.V. (2009) Aesthetics of political power. Kyiv: PARA-PAN, 360 p.

Capelos T. (2011) Emotions in Politics. The encyclopedia of political science. Edited by G.T.Kurian. Washington: CQ Press.

Abelson R.P., Donald R.K., Mark D.P., Susan T.F. (2012) Affective and Semantic Components in Political Person Perception. Journal of Personality and Social Psychology, no. 4, pp. 619–663.

Lodge M., Taber C. (2000) Three Steps Toward a Theory of Motivated Political Rea-soning. In Elements of Reason: Cognition, Choice, and the Bounds of Rationality / Edited by Lupia A., McCubbins M.M., Popkin S.L. New York: Cambridge University Press, pp. 183–213.

Leonie H., Feldman S., Capelos T., Provost C. (2002) The Consequences of Terrorism: Disentangling the Effects of Personal and National Threat. Political Psychology, no. 3, pp. 485–510.

Brader T. (2006) Campaigning for Hearts and Minds: How Emotional Appeals in Political Ads Work. Chicago: University of Chicago Press, 350 p.

Shaygorodsky Yu.Zh. (2009) Politics: interaction of reality and myth. Кyiv: Znannya Ukrainy, 400 p.

Shaygorodsky Y. (2008) Value component of modern political mythology. Political Management. Special issue, pp. 126–135.

Fettweis C.J. The Pathologies of Power: Fear, Honor, Glory, and Hubris in U.S. Foreign Policy. Cambridge University Press. 300 p.

Grabe M.E., Bucy E.P. (2009) Image Bite Politics: News and the Visual Framing of Elections: News and the visual fraiming of elections. Oxford University Press, 310 p.

Neumann W.R., Marcus G.E., Crigler A.N., MacQuen M.B. (2007) The Affect Ef-fect: Dynamics of Emotion in Political Thinking and Behavior. Chicago: University of Chicago Press, 236 p.

Feeling Politics: Emotion in Political Information Processing / Edited by Red-lawsk D.P. Palgrave Macmillan, 2006. 284 p.

Lerner J.S., Keltner D. (2001) Beyond Valence: Toward a Model of Emotionspecific Influences on Judgment and Choice. Cognition and Emotion, no. 4, pp. 473–493.

Goleman D. (2013) Emotional intelligence in business / Daniel Goleman; lane. with English AP Isaeva. Moscow: "Mann, Ivanov and Ferber". P. 512.

Kutsenko Y.M. (2011) Emotional intelligence: problems of diagnosis. Problems of modern psychology, no. 14, pp. 32–38.

Переглядів статті: 270
Завантажень PDF: 334
Опубліковано
2020-12-28
Як цитувати
Христофорова, О. М., Бабенко, М. В., & Савіна, А. Л. (2020). ВПЛИВ ЕМОЦІЙ НА ПРОЦЕС МИСЛЕННЯ ЛІДЕРА. Економічний простір, (164), 124-128. https://doi.org/10.32782/2224-6282/164-20
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ