ОЦІНКА ВАРТОСТІ БІЗНЕСУ ЯК ЕЛЕМЕНТ ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОСТІ ТА АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ

Ключові слова: бізнес-модель, технологія вибору бізнес-моделі, оцінка вартості бізнесу, цифровізація економіки

Анотація

Цифрова трансформація – впровадження сучасних технологій для кардинальної зміни бізнес-моделей управління підприємствами – сьогодні вважається найважливішою темою для організацій по всьому світу. Вимоги нової цифрової економіки представляють цифрову трансформацію як усвідомлений стратегічний процес модифікації бізнесу за допомогою адаптивного управління та впровадження цифрових технологій, тобто перебудови існуючих бізнес-моделей. Те ж саме відбувається і на підприємствах промисловості й АПК, аналоговий період яких закінчується. Галузі входять у цифрову еру, завдяки якій підприємства розвиваються відповідно до нового фокусу. Із цієї причини для формування цифрових моделей управління підприємством дуже важливе стратегічне осмислення можливостей розвитку цифрових технологій у їх зв’язку з бізнес-процесами і бізнес-моделями. Нині неодмінною умовою процвітання економіки підприємств промисловості та АПК і, як наслідок, економіки України вважається адаптивне оцифроване управління як основа забезпечення економічної безпеки підприємства.

Посилання

Жуковська В.М. Цифрові технології в управлінні персоналом: сутність, тенденції, розвиток. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Економіка і менеджмент». 2017. Вип. 27. Ч. 2. С. 13–17.

Калетнік Г.М., Гунько І.В. Інноваційні платформи організації науково-дискусійних молодіжних майданчиків у контексті євроінтеграційного розвитку аграрної економіки. Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. 2017. № 4. С. 7–18.

Коляденко С.В. Цифрова економіка: передумови та етапи становлення в Україні і у світі. Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. 2016. № 6. С. 106–107.

Каюченко А.В. Информационные технологии управления предприятием как современный фактор конкурентоспособности предприятия. Креативная экономика. 2009. № 10(34). С. 71–76.

Zhukovska V.M. (2017) Tsyfrovi tekhnolohii v upravlinni personalom: sutnist, tendentsii, rozvytok [Digital technologies of hr management: satisfaction, trends, development]. Naukovyi visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu. Seriia: Ekonomika i menedzhment, 27(8), 13–17.

Kaletnik G.M., Gunko I.V. Innovatsiini platformy orhanizatsii naukovo-dyskusiinykh molodizhnykh maidanchykiv u konteksti yevrointehratsiinoho rozvytku ahrarnoi ekonomiky [Innovative platforms for organizing scientific and discussion youth sites in the context of European integration of agrarian economics], Ekonomika. Finansy. Menedzhment: aktualni pytannia nauky i praktyky, 4, 7–18.

Koliadenko S.V. Tsyfrova ekonomika: peredumovy ta etapy stanovlennia v Ukraini i u sviti [Digital Economy: Change Your Mind and Get Established in Ukraine and Ukrain], Ekonomika. Finansy. Menedzhment: aktualni pytannia nauky i praktyky, 6, 106–107.

Kajuchenko A.V. (2009) Informacionnye tehnologii upravlenija predprijatiem kak sovremenyj faktor konkurentosposobnosti predprijatija [Information technology enterprise management as a modern factor in the competitiveness of the enterprise]. Kreativnaja jekonomika, 10 (34), 71–76.

Переглядів статті: 210
Завантажень PDF: 172
Опубліковано
2020-11-24
Як цитувати
Однорог, М. А., Півторак, М. В., & Загороднюк, О. В. (2020). ОЦІНКА ВАРТОСТІ БІЗНЕСУ ЯК ЕЛЕМЕНТ ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОСТІ ТА АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. Економічний простір, (161), 67-72. https://doi.org/10.32782/2224-6282/161-12
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ