УПРАВЛІННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЙНИМИ СТРАТЕГІЯМИ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ І СТАРТАП-ПРОЕКТІВ

  • С. Я. Касян Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» https://orcid.org/0000-0002-7103-4457
  • Д. О. Юферова Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»
Ключові слова: цифровий маркетинг, Інтернет, маркетингові комунікаційні стратегії, високотехнологічні підприємства, діджиталізація, середовище

Анотація

У статті розроблено ефективну Інтернет-маркетингову комунікаційну стратегію високотехнологічних підприємств в часі діджитал-взаємодії у площині маркетингового середовища. Розширено теоретико-методичні положення управління Інтернет-маркетинговими комунікаційними стратегіями високотехнологічних підприємств і стартап-проектів. Встановлено, що виокремлення цільової аудиторії та її певних секторів дозволяє підвищити ступінь таргетування маркетингових комунікаційних стратегій. Обчислено коефіцієнт пертинентності, як оцінку правильності вибору маркетингових комунікацій. Окреслено маркетингову комунікаційну стратегію підприємства, а саме стратегію «проштовхування». Сформовано матрицю стратегічного балансу (SWOT) підприємства. Мережа «МОРЕ ПИВА» робить акцент на молодіжних зустрічах, відпочинку в компанії та загалом веселому відпочинку. Тому їх Instagram-акаунт насичений яскравими фотографіями та відео-роликами відпочинку з друзями, на природі або вдома.

Посилання

Dligach A. A. System-Reflexive Strategic Marketing. Mechanisms of Interaction Competitiveness and Innovations in Modern International Economic Relations: collective monograph / edited by M. Bezpartochnyi, in 4 Vol. / ISMA University. Riga: Landmark SIA, 2017. Vol. 2. 251 p.

Glińska-Neweś Aldona, Escher Iwona, Brzustewicz Paweł, Szostek Dawid, Petrykowska Joanna. Relationship-focused or deal-focused? Building interpersonal bonds within B2B relationships. Czasopismo: Baltic Journal of Management. 2018. Vol. 13. no. 4. S. 508–527. ISSN: 1746-5265. DOI: 10.1108/BJM-02-2017-0038. Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej.

Закон України «Про рекламу» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 39, ст. 181) {Абзац частини першої статті 1 в редакції Закону № 286-IX від 12.11.2019} [Електронний ресурс]. – Режим доступу 12.08.2020 р.: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Text.

Захарова Г. Ю. Секція 1. Аналіз сучасних маркетингових стратегій / Г. Ю. Захарова. Конкурентні стратегії розвитку України в умовах альтерглобалізму. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції – 2020. – С. 9–11. [Електронний ресурс] − Режим доступу : http://iuf.edu.ua/wp-content/uploads/2020/04/conference-2020.pdf.

Івохін Є. В. Деякі методи ефективного розподілу рекламного бюджету / Є. В. Івохін, Ю. О. Науменко. [Електронний ресурс]. – Режим доступу, 18.09.2020 р.: https://cyberleninka.ru/article/n/deyaki-metodi-efektivnogo-rozpodilu-reklamnogo-byudzhetu/viewer.

Карачина Н. П. Змістовність поняття «Маркетингова стратегія підприємства» та особливості її розробки / Н. П. Карачина, І. В. Зозуля. Економічний простір. 2017. №119. С. 165–172.

Касян С. Я. Засади інтеграційної маркетингової комунікаційної діяльності виставкових компаній України / С. Я. Касян, К. А. Корабльова. European Journal of Management Issues. Academic journal. Дніпро. 2017. Volume 25 No(3-4). С. 144–153 (187 с.) ISSN 2519-8564 (print). ISSN 2523-451X (online). DOI: 10.15421/191718. [Electronic source]. – Access: https://mi-dnu.dp.ua/index.php/MI/issue/view/13/25%283-4%292017.

Касян С. Я. Споживча мотивація покупки товарів селективного попиту / С. Я. Касян, Ю. В. Лукасевич. Вісник НУ «Львівська політехніка»: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. Львів. НУ «Львівська політехніка». 2012. №727. С. 240–247.

Касян С. Я. Формування маркетингових стратегій автомобілебудівних підприємств при виведенні на цільові ринки нової продукції / С. Я. Касян, Г. В. Катранжи. Економічний простір: Збірник наукових праць. Дніпро. Придніпровська державна академія будівництва та архітектури. 2018. №136. С. 154–164 (209 с.).

Котлер Ф. Маркетинг Менеджмент / Пер. з англ. – СПб. : Питер, 1998. – 896 с.

Кривенко Я. В. Digital Marketing в системі інтегрованих маркетингових комунікацій / Я. В. Кривенко, Л. В. Беляєв. Інформаційні технології в економіці і управлінні. Збірник наукових студентських праць. Одеський національний економічний університет. 2019. №1. С. 135–144. [Електронний ресурс]. – Режим доступу, 12.09.2020 р. : http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/9427/1/Digital%20Marketing%20%D0%B2%20%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D1%96%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9.pdf.

Куваєва Т. В. Критеріальна модель оцінювання результативності партнерських відносин промислового підприємства. Економічний вісник Національного гірничого університету. 2020. №1. С. 177–186. [Електронний ресурс]. – Режим доступу, 20.08.2020 р. : https://ev.nmu.org.ua/docs/2020/1/EV20201_177-186.pdf, https://doi.org/10.33271/ev/69.177.

Маркетинг для магістрів : навч. посіб. / за заг. ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка. Суми : ВТД «Університетська книга», 2007. 928 с.

Окландер М. А. Сегментування онлайн спільнот / М. А. Окландер, Т. О. Окландер. Економічний журнал Одеського політехнічного університету. 2017. №2 (2). С. 39–46.

Окландер М. А. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від Інтернет-маркетингу / М. А. Окландер, O. O. Романенко. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2015. №12. С. 362–371. [Електронний ресурс]. – Режим доступу, 15.09.2020 р. : https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/14093/1/54.pdf.

Окландер Т. Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер. Економіст. 2013. №2. С. 57–60. [Електронний ресурс]. – Режим доступу, 15.09.2020 р. : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=econ_2013_2_16.

Офіційний сайт компанії «МОРЕ ПИВА». [Електронний ресурс]. – Режим доступу, 14.08.2020 р.: https://morepiva.ua/ua/breweries.

Цифровий маркетинг – модель ⅩⅩⅠ сторіччя: [монографія] / автор. кол.: М. А. Окландер, Т. О. Окландер, О. І. Яшкіна [та ін.]. ; за ред. М. А. Окландера. Одеса : Астропрінт, 2017. 292 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://oklander.info/wp-content/uploads/2017/08/195_monografia_-%D0%A6%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3-20175.pdf.

Dligach, A. A. (2017). System-Reflexive Strategic Marketing. Mechanisms of Interaction Competitiveness and Innovations in Modern International Economic Relations: collective monograph. edited by M. Bezpartochnyi, in 4 Vol. / ISMA University. Riga: Landmark SIA. Vol. 2. 251 p.

Glińska-Neweś, Aldona; Escher, Iwona; Brzustewicz, Paweł; Szostek, Dawid; Petrykowska, Joanna (2018). Relationship-focused or deal-focused? Building interpersonal bonds within B2B relationships. Czasopismo: Baltic Journal of Management. Vol. 13. no.4. (508–527). ISSN: 1746-5265. DOI: 10.1108/BJM-02-2017-0038. Czasopismo umieszczone na Liście Filadelfijskiej.

Zakon Ukrayiny “Pro reklamu” [About Advertising, Law of Ukraine]. Vídomosti Verkhovnoyi Rady Ukrayiny (VVR), 1996, nr. 39, st. 181. Abzats chastyny pershoyi statti 1 v redaktsiyi Zakonu nr. 286-IX vid 12.11.2019. From: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Text. [in Ukrainian].

Zakharova, H. YU. (2020). Sektsiya 1. Analiz suchasnykh marketynhovykh stratehiy [Analysis of modern marketing strategies ]. Konkurentni stratehiyi rozvytku Ukrayiny v umovakh alʹterhlobalizmu. Materialy II Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi Competitive development strategies of Ukraine in the conditions of alterglobalism. Proceedings of the II International Scientific and Practical Conference (9–11). From: http://iuf.edu.ua/wp-content/uploads/2020/04/conference-2020.pdf. [in Ukrainian].

Ivokhin, YE. V. & Naumenko, YU. O. (2018). Deyaki metody efektyvnoho rozpodilu reklamnoho byudzhetu [Some methods of effective distribution of the advertising budget] From: https://cyberleninka.ru/article/n/deyaki-metodi-efektivnogo-rozpodilu-reklamnogo-byudzhetu/viewer. [in Ukrainian].

Karachina, N. P. (2017). Zmistovnistʹ ponyattya «Marketynhova stratehiya pidpryyemstva» ta osoblyvosti yiyi rozrobky [Content of the concept of “Marketing strategy of the enterprise” and features of its development]. Ekonomichnyy prostir. Economic space. Nr. 119. (165–172). [in Ukrainian].

Kasian, S. YA. & Korablyova, K. A. Zasady intehratsiynoyi marketynhovoyi komunikatsiynoyi diyalʹnosti vystavkovykh kompaniy Ukrayiny [Principles of integration marketing communication activity of exhibition companies of Ukraine]. European Journal of Management Issues. Academic journal. Dnipro. 2017. Volume 25. No(3-4). (144–153). ISSN 2519-8564 (print). ISSN 2523-451X (online). DOI: 10.15421/191718. Access: https://mi-dnu.dp.ua/index.php/MI/issue/view/13/25%283-4%292017. [in Ukrainian].

Kasian, S. YA. & Lukasevych, Yu. V. (2012). Spozhyvcha motyvatsiya pokupky tovariv selektyvnoho popytu [Consumer motivation to buy goods of selective demand] Visnyk NU “Lʹvivsʹka politekhnika”: Menedzhment ta pidpryyemnytstvo v Ukrayini: etapy stanovlennya i problemy rozvytku. Lʹviv: NU “Lʹvivsʹka politekhnika”. Bulletin of Lviv Polytechnic National University: Management and Entrepreneurship in Ukraine: Stages of Formation and Problems of Development. nr. 727. (240–247). [in Ukrainian].

Kasian, S. YA. & Katranzhy, H. V. (2018). Formuvannya marketynhovykh stratehiy avtomobilebudivnykh pidpryyemstv pry vyvedenni na tsilʹovi rynky novoyi produktsiyi [Formation of marketing strategies of automobile enterprises at introduction of new products on target markets] Ekonomichnyi prostir: Zbirnyk naukovykh pratsʹ. Dnipro: Prydniprovsʹka derzhavna akademiya budivnytstva ta arkhitektury. Economic space: Collection of scientific works. Dnipro: Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture. nr. 136. (154–164) [in Ukrainian].

Kotler, F. (1998). Marketynh Menedzhment [Marketing Management]. Per. z anhl. – SPb. Pyter. 896 s. [in Russian].

Kryvenko, YA. V. & Belyayev, L. V. (2019). Digital Marketing v systemi intehrovanykh marketynhovykh komunikatsiy [Digital Marketing in the system of integrated marketing communications]. Informatsiyni tekhnolohiyi v ekonomitsi i upravlinni. Zbirnyk naukovykh student·sʹkykh pratsʹ. Odesʹkyy natsionalʹnyy ekonomichnyy universytet. Information technologies in economics and management. Collection of scientific student works. Odesa National Economic University. nr. 1. (135–144). From: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/9427/1/Digital%20Marketing%20%D0%B2%20%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D1%96%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9.pdf. [in Ukrainian].

Kuvayeva, T. V. (2020). Kryterialʹna modelʹ otsinyuvannya rezulʹtatyvnosti partnersʹkykh vidnosyn promyslovoho pidpryyemstva [Criteria model for evaluating the effectiveness of partnerships of industrial enterprises]. Ekonomichnyy visnyk Natsionalʹnoho hirnychoho universytetu. Economic Bulletin of the National Mining University. nr. 1. (177–186). From: https://ev.nmu.org.ua/docs/2020/1/EV20201_177-186.pdf, https://doi.org/10.33271/ev/69.177. [in Ukrainian].

Marketynh dlya mahistriv [Marketing for masters: textbook.]: navch. posib. za zag. red. d.e.n., prof. S. M. Illyashenka (2007). Sumy. VTD “Universytet·sʹka knyha”, in general. ed. Doctor of Economics, Prof. S.M. Illyashenko. Sumy. VTD “University Book”. 928 s. [in Ukrainian].

Oklander, M. A. & Oklander, T. O. (2017). Sehmentuvannya onlayn spilʹnot [Segmentation of online communities] Ekonomichnyy zhurnal Odesʹkoho politekhnichnoho universytetu. Economic Journal of Odessa Polytechnic University. nr. 2 (2). (39–46). [in Ukrainian].

Oklander, M. A. & Romanenko, O. O. (2015). Spetsyfichni vidminnosti tsyfrovoho marketynhu vid Internet-marketynhu [Specific differences of digital marketing from Internet marketing] Ekonomichnyy visnyk Natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu Ukrayiny “Kyyivsʹkyy politekhnichnyy instytut”. Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine “Kyiv Polytechnic Institute”. nr. 12. (362–371). From: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/14093/1/54.pdf. [in Ukrainian].

Oklander, T. & Oklander, I. (2013). Metodyka IMT: pidvyshchennya efektyvnosti marketynhovykh komunikatsiy [IMT methodology: increasing the effectiveness of marketing communications]. Ekonomist. Economist. nr. 2. (57–60). From: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=econ_2013_2_16. [in Ukrainian].

Ofitsiynyy sayt kompaniyi “MORE PYVA”. [Official site of the company “MORE PYVA”.] From: https://morepiva.ua/ua/breweries. [in Ukrainian].

Tsyfrovyy marketynh – modelʹ ⅩⅩⅠ storichchya: [monohrafiya] [Digital marketing – model ⅩⅩⅠ century: [monograph]] 2017. avtor. kol.: M. A., Oklander, T. O., Oklander, O. I., Yashkina [ta in.]. za red. M. A., Oklandera. Odesa. Astroprint. 292 s. [in Ukrainian].

Переглядів статті: 449
Завантажень PDF: 382
Опубліковано
2020-11-24
Як цитувати
Касян, С. Я., & Юферова, Д. О. (2020). УПРАВЛІННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЙНИМИ СТРАТЕГІЯМИ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ І СТАРТАП-ПРОЕКТІВ. Економічний простір, (161), 36-42. https://doi.org/10.32782/2224-6282/161-6
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ