МАРКЕТИНГ ЦИФРОВОЇ СФЕРИ: ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ

  • К. О. Латишев Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського http://orcid.org/0000-0003-2645-1902
  • В. В. Герасимчук Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського http://orcid.org/0000-0002-0443-7686
Ключові слова: поведінка споживачів, цифрова сфера, маркетингові комунікації, пандемія, соціальні мережі

Анотація

Особливості поведінки споживачів були розглянуті раніше в умовах індустріального суспільства, не враховуючи закономірності стрімкого розвитку цифрової сфери та сучасної інформаційної концепції суспільства. У статті розглянуто результати досліджень у сфері цифрового маркетингу, зокрема теоретичні та дослідницькі питання зміни поведінки споживачів під впливом цифрових технологій та цифрового середовища в умовах пандемії. Визначено низку проблем електронної торгівлі, що виникли або посилилися під час упровадження карантину. Доведено, що соціальні мережі стають не лише повноцінним каналом маркетингових комунікацій, а й відіграють роль рекомендаційного «гравця» у цифровій сфері. Представлено основу для майбутніх досліджень поведінки споживачів, яка виділяє точки дотику в процесі реалізації маркетингової стратегії і тактики, де ключовий вплив матимуть цифрові технології.

Посилання

Рубан В.В. Цифровий маркетинг: роль та особливості використання. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2017. Вип. 2–2(08). С. 20–25.

Гірченко Т.Д., Коссман Р. Впровадження та розвиток цифрового маркетингу у сучасному банківському бізнесі. European Cooperation. 2016. Vol. 12(19). P. 68–85.

Haubl G., Trifts V. Consumer decision making in online shopping environments: The effects of interactive decision aids. Marketing Science. 2000. Vol. 19. P. 4–21.

Shi S.W., Wedel M., Pieters R. Information acquisition during online decision making: A model-based exploration using eye-tracking data. Management Science. 2013. I. 59(5). P. 1009–1026.

Xu K., Chan J., Ghose A., Han S. Battle of the channels: The impact of tablets on digital commerce. Management Science. 2016. I. 63(5). P. 1469–1492.

Shankar, V., Venkatesh, A., Hofacker, C., Naik, P. Mobile marketing in the retailing environment: Current insights and future research avenues. Journal of Interactive Marketing. 2010. P. 24(2). P. 111–120.

The journey to recovery and reinvention continues : вебсайт. URL: https://www.accenture.com/us-en/about/company/coronavirus-business-economic-impact (дата звернення: 02.11.2020).

Інформаційна довідка щодо стану надходжень до бюджету у 2020 році : вебсайт. URL: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/439821.html (дата звернення: 03.11.2020).

Фромм Э. Революция надежды. Навстречу гуманизированной технологии / пер. с англ. Т.В. Панфиловой. Москва, 2006. 288 с.

Brainsolis. Portal of Social Business and Social Media : вебсайт. URL: https://www.briansolis.com (дата звернення: 03.11.2020).

Ruban V. V. (2017) Tsyfroviy marketyng: rol ta osoblyvosty vykorystanya [Digital marketing: the role and features of use]. Economic Bulletin of the Zaporizhye State Engineering Academy, vol. 2-2 (08), pp. 20–25.

Girchenko T. D., Cossmann R. (2016) Vprovadzhenniya ta rozvytok tsyfrovogo marketyngu u suchasnomu bankyvskomu byznesy [Introduction and development of digital marketing in the modern banking business]. European Cooperation, vol. 12 (19)? pp. 68–85.

Haubl G., Trifts V. (2000) Consumer decision making in online shopping environments: The effects of interactive decision aids. Marketing Science, vol. 19, pp. 4–21.

Shi S. W., Wedel M., Pieters R. (2013) Information acquisition during online decision making: A model-based exploration using eye-tracking data. Management Science, vol. I, no. 59 (5), pp. 1009–1026.

Xu K., Chan J., Ghose A., Han S. (2016) Battle of the channels: The impact of tablets on digital commerce. Management Science. vol. I, no. 63 (5), pp. 1469–1492.

Shankar, V., Venkatesh, A., Hofacker, C., Naik, P. (2010) Mobile marketing in the retailing environment: Current insights and future research avenues. Journal of Interactive Marketing, vol. 24 (2). pp. 111–120.

The journey to recovery and reinvention continues. Available at: https://www.accenture.com/us-en/about/company/coronavirus-business-economic-impact (accessed 02 November 2020).

Іnformatsyina dovydka tsodo stanu nadhodzhen do byudzhetu u 2020 rotsy [Information on the state of budget revenues in 2020]. Available at: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/439821.html (accessed 03 November 2020).

Fromm E (2006) Revolyutsyiya nadezhdy. Navstrechu gumanyzyrovannoy tehnolohyiy [The revolution of hope. Towards humanized technology]. Moscow. (in Russian)

Brainsolis. Portal of Social Business and Social Media. Available at: https://www.briansolis.com (accessed 03 November 2020).

Переглядів статті: 389
Завантажень PDF: 567
Опубліковано
2020-10-27
Як цитувати
Латишев, К. О., & Герасимчук, В. В. (2020). МАРКЕТИНГ ЦИФРОВОЇ СФЕРИ: ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ. Економічний простір, (160), 82-85. https://doi.org/10.32782/2224-6282/160-15
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ