ОСНОВНІ МЕТОДИКИ ТА ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ ПРОСУВАННЯ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Анотація
Сучасний стан розвитку соціально-економічних процесів вимагає підвищення рівня продовольчої безпеки держави, особливо забезпечення населення високоякісними, екологічно безпечними продуктами харчування вітчизняного виробництва. У статті розглянуто поняття системи просування для виробників органічної продукції; розкрито зміст основних компонентів цієї системи, таких як цілі, принципи, види, методи, функції, організаційні структури управління, етапи і показники результатів просування продукції. Відображено особливості системи просування органічної продукції. Запропоновано дві основні групи методик, призначені для виробників органічної продукції. Наведено короткий опис змісту цих методик. Методики згруповані за основними етапами просування продукції.
Посилання
Боровик Т.В. Маркетингове забезпечення ринку органічної продукції в умовах трансформації економіки. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. 2012. Вип. 4, Т. 1. С. 24–29.
Чайка Т. О. Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні . Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4, Т. І. С. 233–240.
Волкова І. М. Дослідження поведінки споживачів на ринку органічної продукції. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). 2013. № 1(2). С. 47–53.
Зайчук Т. О. Вітчизняний ринок екологічно чистих продуктів
харчування та шляхи його розвитку. Економіка і прогнозування. 2009. № 4. С. 114–125.
Грабовський Р.С. Конкурентоспроможність органічної продукції на продовольчому ринку України. Науковий вісник НЛТУ України. 2012. Вип. 22.9. С. 184–188.
Маслак О. Ринок органіки в Україні: стан та перспективи. Агробізнес сьогодні: веб-сайт. URL: http://www.agro-business.com.ua/ekonomichnyi-gektar/806-rynok-organiky-v-ukraiini-stan-ta-perspektyvy.html (дата звернення: 20.09.2020)
Лупенко Ю. О. Формування попиту та пропозиції на ринку органічної продукції. Органічне виробництво і продовольча безпека: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Житомир, 19 квітня 2013 р.). Житомир: «Полісся», 2013. С. 3–9.
Гаваза Є. В. Доступність органічної продукції як індикатор забезпечення населення екологічно безпечними продуктами харчування. Збалансоване природокористування. 2014. №2. С. 142–148.
Перелік роздрібних точок та мереж маркетів із продажу органічних і натуральних продуктів: веб-сайт. URL: http://www.organicstandard.com.ua/files/important_information/ua/%D0%9E%D0%A1_%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%B8_%D1%83%D0%BA%D1%80.pdf.
Іванова Л. С. Брейдінг як спосіб просування органічної. Економiка та держава. 2015. № 10. С. 49–52.
Орленко О. В. Ефективність інструментів просування круп’яної органічної продукції на вітчизняні та європейські ринки в умовах глобалізації. Бізнес-навігатор. 2015. №1(36). С. 53–59.
Borovyk, T.V. (2012) Marketing providing of organic products in the economic transformation. [Marketing support of the market of organic products in the conditions of economic transformation]. Naukovi pratsi Poltavs'koi derzhavnoi ahrarnoi akadem, vol. 4, pp. 24–29.
Chajka, T.O. (2011) Preconditions for development of the market of organic products in Ukraine. [Prerequisites for the development of the organic products market in Ukraine]. Marketynh i menedzhment innovatsi, vol. 4, pp. 233–240.
Volkova, I.M. (2013) The study of consumer behavior in the organic products market. [Research of consumer behavior in the market of organic products]. Zbirnyk naukovykh prats' Tavrijs'koho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu (ekonomichni nauky), vol. 1(2), pp. 47–53.
Zajchuk, T.O. (2009) The domestic market of organic foods and ways of its development. [Domestic market of environmentally friendly products nutrition and ways of its developmen]. Ekonomika i prohnozuvannia, vol. 4, pp. 114–125.
Hrabovs'kyj, R.S. and Dudiak, R.P. (2012) Competitiveness organic products in food markets Ukraine. [Competitiveness of organic products in the food market of Ukraine]. Naukovyj visnyk NLTU Ukrain, vol. 22.9, pp. 184–188.
Maslak, O. (2014) Organic market in Ukraine: state and prospects. [The organic market in Ukraine: status and prospects]. Ahrobiznes s'ohodni, available at: http://www.agro-business.com.ua/ekonomichnyi-gektar/806-rynok-organiky-v-ukraiini-stan-ta-perspektyvy.html (Accessed 20 September 2020).
Lupenko, Yu.O. (2013) Formation of demand and supply of organic products. [Formation of supply and demand in the market of organic products]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii [International scientific-practical conference], Orhanichne vyrobnytstvo i prodovol'cha bezpeka [Organic production and food safety], Zhytomyr, Ukraine, 19.04.2013, pp. 3–9.
Havaza, Ye.V. (2014) The availability of organic products as an indicator of providing the population with ecologically safe food. [Availability of organic products as an indicator of providing the population with ecologically safe food]. Zbalansovane pryrodokorystuvannia, vol. 2, pp. 142–148.
The list of retail outlets and chains of supermarkets selling organic and natural products. [ List of retail outlets and supermarket chains selling organic and natural products]. Available at: http://www.organicstandard.com.ua/files/important_information/ua/%D0%9E%D0%A1_%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%B8_%D1%83%D0%BA%D1%80.pdf (Accessed 25 September 2020).
Ivanova, L.S. (2015) Branding as a mean of promoting organic products. [Braiding as a way to promote organic]. Ekonomika ta derzhava, vol. 10, pp. 49-52.
Orlenko, O.V. (2015) The effectiveness of grinding tools to promote organic products in the domestic and European markets in the context of globalization. [Effectiveness of tools for promoting organic cereals in domestic and European markets in the context of globalization]. Biznes-navihator, vol. 1(36), pp. 53–59.