ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У СВІТОВІЙ ПРАКТИЦІ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

  • Н. В. Бунтова Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Ключові слова: маркетингові інновації, інноваційні технології, економіка вражень, індустрія гостинності, розвиток, конкурентоспроможність

Анотація

Статтю присвячено вивченню особливостей інноваційного розвитку підприємств індустрії гостинності. Автор досліджує основні аспекти застосування маркетингових інновацій в умовах розвитку економіки вражень. Наведено основні риси економіки вражень як напряму, який передбачає організацію та вдосконалення творчої активності в підприємницькій діяльності закладів розміщення. Проаналізовано світовий досвід удало реалізованих на практиці інноваційних готельних продуктів та наведено проєкти майбутніх нововведень у діяльності міжнародних готельних мереж, упровадження яких буде на часі та затребуване на світовому готельному ринку. На основі закордонного досвіду обґрунтовано основні цілі та доцільність упровадження маркетингових інновацій у практику вітчизняних підприємств готельного бізнесу.

Посилання

Александрова А.Ю. Новейшее представление о сфере туризма как системе. Современные проблемы сервиса и туризма. 2014. Т. 8. № 1. С. 24–38.

Hao J.X., Liu Y.P. Exploratory Study on the Development of Combination of Hotel and Apartment. Advanced materials research.; Health structure material and environment; Shenzen, China, 2012; Dec, 2013. Р. 37.

Musavengane, Regis Small hotels and responsible tourism practice: Hoteliers’ perspectives. Journal of cleaner production. 2019. Vol. 220. Р. 786–799.

Кожухівська Р.Б. Використання міжнародного досвіду впровадження інновацій у сферу готельного бізнесу. Вісник Донецького національного університету. Економіка і право. 2015. Вип. 1. С. 160–164.

Лупич О.О. Вплив сучасних тенденцій індустрії гостинності на перспективи її розвитку в Україні. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». 2016. № 1(2). С. 78−82.

Мальська М.П. Готельний бізнес: теорія та практика : підручник. Київ : Центр учбової літератури, 2012. 470 с.

Похомчикова Е.О. Особенности инноваций в сфере услуг (на примере индустрии гостеприимства). Сервис plus. 2014. № 4(8). С. 45–52.

Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу : монографія. Київ : КНТЕУ, 2009. 463 с.

Pine II B.J., Gilmore J. The Experience Economy: Work is Theatre & Every Business a Stage. Boston : Harvard Business School Press, 1999. 254 p.

Innovative quality improvements in hotel services / E.Y. Nikolskaya et al. European Research Studies Journal. 2018. Т. 21. № 2. Р. 489–498.

Travel, Tourism & Hospitality. 2020. Statistics and Market Data on Travel, Tourism & Hospitality. URL : https://www.statista.com/study/9996/tourism–worldwidestatista-dossier/ (дата звернення: 10.09.2020).

Aleksandrova A.YU. (2014) Noveysheye predstavleniye o sfere turizma kak sisteme [The latest understanding of tourism as a system]. Sovremennyye problemy servisa i turizma, vol. 8, no 1, рр. 24-38. (in Russian)

Hao, J.X. Liu, Y.P. (2012) Exploratory Study on the Development of Combination of Hotel and Apartment // Advanced materials research.; Health structure material and environment; Shenzen, China, Dec, 2013, p. 37.

Musavengane, Regis (2019) Small hotels and responsible tourism practice: Hoteliers’ perspectives // Journal of cleaner production, vol. 220, pp. 786-799.

Kozhukhivska R.B. (2015) Vykorystannia mizhnarodnoho dosvidu vprovadzhennia innovatsii u sferu hotelnoho biznesu [Using international experience in introducing innovations in the sphere of hotel business]. Visnyk Donetskoho natsionalnoho universytetu. Ser. B: Ekonomika i pravo, vol. 1, pp. 160–164. (in Ukrainian)

Lupich О.О. (2016) Vplyv suchasnykh tendentsiy industriyi hostynnosti na perspektyvy yiyi rozvytku v Ukrayini [The impact of current trends in the hospitality industry on the prospects for its development in Ukraine]. Naukovyy visnyk Uzhhorodsʹkoho universytetu. Ser « Ekonomika Ekonomika», no 1(2), pp. 78−82. (in Ukrainian)

Malska M.P. (2012) Hotelnyi biznes: teoriia ta praktyka [Hotel business: theory and practice]. Kyiv, Tsentr uchbovoi literatury, 470 p. (in Ukrainian)

Pokhomchikova E.O. (2014) Osobennosti innovatsiy v sfere uslug (na primere industrii gostepriimstva) [Features of innovations in the service sector (by the example of the hospitality industry)]. Servis plus, no 4 (8), pp. 45–52. (in Russian)

Тkachenko Т.І. (2009) Stalyy rozvytok turyzmu: teoriya, metodolohiya, realiyi biznesu [Sustainable development of tourism: theory, methodology, business realities]. Кyiv: Vydavnytstvo KNTEU. 463 p. (in Ukrainian)

Pine II B.J., Gilmore J. (1999) The Experience Economy: Work is Theatre & Every Business a Stage. Boston: Harvard Business School Press. 254 p.

Nikolskaya E.Y. (2018) Innovative quality improvements in hotel services //European Research Studies Journal, vol. 21, no 2, pp. 489–498.

Travel, Tourism & Hospitality (2020) Statistics and Market Data on Travel, Tourism & Hospitality. Available at: https://www.statista.com/study/9996/tourism–worldwidestatista-dossier/ (accessed 10 September 2020).

Переглядів статті: 375
Завантажень PDF: 264
Як цитувати
Бунтова, Н. В. (1). ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У СВІТОВІЙ ПРАКТИЦІ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Економічний простір, (159), 9-12. https://doi.org/10.32782/2224-6282/159-1
Розділ
СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ