ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТА ПРОСУВАННЯМ НАЦІОНАЛЬНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ НА СВІТОВІЙ АРЕНІ

  • Д. В. Єременко Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного http://orcid.org/0000-0002-9491-3817
Ключові слова: ринок туристичних послуг, конкурентоспроможність ринку туристичних послуг, розвиток, просування ринку туристичних послуг, конкурентні переваги суб’єктів ринку туристичних послуг

Анотація

На початку нового тисячоліття туризм міцно утвердився в багатьох країнах як основна галузь економіки і як сектор економіки, що найбільш швидко розвивається, що забезпечує приплив іноземної валюти і створення робочих місць. Ринок туристичних послуг для більшості країн є важливим фактором забезпечення платіжного балансу, що обумовлює актуальність дослідження особливостей управління його розвитком та просуванням на світовій арені. В даній статті обґрунтовано головні особливості стратегічного розвитку та просування ринку туристичних послуг, що включають визначення матеріальної основи системи стратегічних рішень, а також інструменти оцінки його конкурентоспроможності, орієнтовані на створення сприятливих ринкових умов розвитку та формування привабливого іміджу національного ринку туристичних послуг.

Посилання

Дядечко Л. П. Економіка туристичного бізнесу : навчальний посібник. Київ : Центр учбової літератури, 2007. 224 с.

Світовий ринок послуг. Publishing house Education and Science s.r.o : веб-сайт. URL: http://www.rusnauka.com/21_NIEK_2007/Economics/24804.doc.htm (дата звернення: 01.08.2020).

Горіна Г. О. Розвиток ринку туристичних послуг України в умовах просторової поляризації : дис.… д-ра екон. наук: 08.00.03 / Вищий навчальний заклад «Університет імені Альфреда Нобеля». Дніпро, 2017. 493 с.

Черниш І. В. Роль туристичної галузі у розвитку національної економіки. Економічний аналіз. 2013. т. 14(1). С. 159–166.

Ринки туристичних послуг: стан і тенденції розвитку : монографія / Герасименко В. Г. та ін. ; за ред. В. Г. Герасименко. Одеса, 2013. 334 с.

Колесник О. О. Статистичний аналіз ринку туристичних послуг : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : 08.00.10. Київ, 2011. 20 с.

Грабовенська С. П. Аналіз і структура ринку туристичних послуг в Україні. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2013. № 1 (56). С. 226–234.

Кирилова О. Маркетинг на ринку туристичних послуг. Маркетинг в Україні. 2009. № 3. С. 57–59.

Ковальчук С. В., Миколишина В. В. Поняття туристичного ринку та особливості його функціонування. Вісник Хмельницького національного університету. 2011. № 6. С. 60–65.

Making Tourism More Sustainable. A Guide for Policy Makers. UNWTO : веб-сайт. URL: http://sdt.unwto.org/content/about-us-5 (дата звернення: 13.08.2020).

Шамара І. М., Азарова К. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку ринку туристичних послуг України. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Сер. Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2018. Вип. 8 С. 196–203.

Мігущенко Ю. В. Дисбаланси та механізми розвитку національного туристичного ринку в умовах анексії та тимчасової окупації части території України. Стратегічні пріоритети. 2017. №2. С. 129–136.

The Travel & Tourism Competitiveness Report 2017. World Economic Forum : веб-сайт. URL: http://www3.weforum.org/docs/WEF_TTCR_2017_web_ 0401.pdf (дата звернення: 11.08.2020).

Аналіз ринку туристичних послуг в Україні: проблеми і перспективи. Koloro. Brend Design : веб-сайт. URL: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/analiz-rynka-turisticheskikh-uslug-v-Ukraine.html (дата звернення: 15.08.2020).

Dyadechko L.P. (2007) Ekonomika turistichnogo biznesu: navchalnij posibnik [Economics of tourism business: a textbook]. Kyiv: Czentr uchbovoyi literaturi, 224 p.

Svitovij rinok poslug [The world market of services] Publishing house Education and Science s.r.o. URL: http://www.rusnauka.com/21_NIEK_2007/Economics/24804.doc.htm (date of application: 01.08.2020).

Gorina G.O. (2017) Rozvitok rinku turistichnikh poslug Ukrayini v umovakh prostorovoyi polyarizacziyi [Development of the market of tourist services of Ukraine in the conditions of spatial polarization] : dis.… d-ra ekon. nauk: 08.00.03 / Vishhij navchalnij zaklad «Universitet imeni Alfreda Nobelya». Dnipro, 493 p.

Chernish I.V. (2013) Rol turistichnoyi galuzi u rozvitku naczionalnoyi ekonomiki [The role of the tourism industry in the development of the national economy] Ekonomichnij analiz, № 14(1), pp. 159–166.

Rinki turistichnikh poslug: stan i tendencziyi rozvitku: monografiya [Markets of tourist services: state and tendencies of development: monograph] / Gerasimenko V.G. ta in. (2013); za red. V.G. Gerasimenko. Odesa, 334 p.

Kolesnik O.O. (2011) Statistichnij analiz rinku turistichnikh poslug [Statistical analysis of the market of tourist services] : avtoref. dis. na zdobuttya nauk. stupenya kand. ekon. nauk : 08.00.10. Kyiv, 20 p.

Grabovenska S.P. (2013) Analiz i struktura rinku turistichnikh poslug v Ukrayini [Analysis and structure of the market of tourist services in Ukraine]. Naukovij visnik Poltavskogo universitetu ekonomiki i torgivli. № 1 (56), pp. 226–234.

Kirilova O. (2009) Marketing na rinku turistichnikh poslug [Marketing in the market of tourist services]. Marketing v Ukrayini. № 3, pp. 57–59.

Kovalchuk S.V., Mikolishina V.V. (2011) Ponyattya turistichnogo rinku ta osoblivosti jogo funkczionuvannya [The concept of the tourist market and features of its functioning]. Visnik Khmelniczkogo naczionalnogo universitetu. № 6, pp. 60-65.

Making Tourism More Sustainable. A Guide for Policy Makers. UNWTO. URL: http://sdt.unwto.org/content/about-us-5 (date of application: 13.08.2020).

Shamara I.M., Azarova K.I (2018). Suchasnij stan, problemi ta perspektivi rozvitku rinku turistichnikh poslug Ukrayini [Current state, problems and prospects of development of the market of tourist services of Ukraine]. Visnik Kharkivskogo naczionalnogo universitetu imeni V.N. Karazina. Ser. Mizhnarodni vidnosini. Ekonomika. Krayinoznavstvo. Turizm. Vol. 8, pp. 196-203.

Migushhenko Yu.V. (2017) Disbalansi ta mekhanizmi rozvitku naczionalnogo turistichnogo rinku v umovakh aneksiyi ta timchasovoyi okupacziyi chasti teritoriyi Ukrayini [Imbalances and mechanisms of development of the national tourist market in the conditions of annexation and temporary occupation of a part of the territory of Ukraine]. Strategichni prioriteti. № 2, pp. 129-136.

The Travel & Tourism Competitiveness Report 2017. World Economic Forum. URL: http://www3.weforum.org/docs/WEF_TTCR_2017_web_ 0401.pdf (date of application: 11.08.2020).

Analiz rinku turistichnikh poslug v Ukrayini: problemi i perspektivi [Analysis of the market of tourist services in Ukraine: problems and prospects]. Koloro. Brend Design. URL: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/analiz-rynka-turisticheskikh-uslug-v-Ukraine.html (date of application: 15.08.2020).

Переглядів статті: 113
Завантажень PDF: 175
Опубліковано
2020-09-01
Як цитувати
Єременко, Д. В. (2020). ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТА ПРОСУВАННЯМ НАЦІОНАЛЬНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ НА СВІТОВІЙ АРЕНІ. Економічний простір, (158), 18-22. https://doi.org/10.32782/2224-6282/158-3
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ