ДОСЛІДЖЕННЯ НОМЕНКЛАТУРИ ТА АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА ПрАТ «БЕЗЛЮДІВСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ»
Анотація
Постійні економічні перетворення призвели до нового розуміння принципів підприємницької діяльності в Україні. Посилення конкуренції та розвиток ринкових відносин вказують на необхідність нових підходів в підприємництві, орієнтованих на підвищення прибутку і конкурентоспроможності підприємства. Конкурентоспроможність та прибутковість підприємства визначається, найчастіше, здатністю асортименту товарів підприємства адекватно відповідати поточному споживчому попиту на якісному і кількісному рівнях. В сучасних умовах цей напрям набуває особливої значущості, коли до товару з боку споживача висуваються підвищені вимоги щодо якості, асортименту, і від ефективності роботи підприємства з асортиментом залежать всі економічні показники діяльності організації і його ринкова частка. Таким чином, підвищення ефективності управління товарним асортиментом підприємства є актуальним завданням в сучасних умовах господарювання.
Посилання
Балабанова Л.В., Брадіна О.А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємства : Монографія. Донецьк : Дон ДУЕТ, 2006. 230 с.
Балакирев С.В. Маркетинговые классификации ролей товарных категорий. Практический маркетинг. 2011. №3. 27 с.
Григорчук Т.В. Маркетинг. Частина друга : Навч. посіб. для дистанційного навчання. Київ : Університет «Україна». 2007. 380 с.
Кузнєцов П.В. Маркетингове управління асортиментом продукції підприємства в умовах інформаційної економіки. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2015. № 49. 204 с.
Красовська Т.В. Методичні засади формування механізму товарного асортименту на виробничих підприємствах. Економіка та держава. 2010. №2. 71 с.
Ринок ковбасних виробів в Україні – аналітичний огляд. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/rynok-kolbasnyh-izdelij-v-ukraine-analiticheskij-obzor. (дата звернення: 02.07.2020).
Асортимент ковбасних виробів «БМК». URL: https://bmk.kh.ua/ (дата звернення: 03.07.2020).
Товарна політика. URL: https://sites.google.com/site/marketingdistance/tema-5/5-1-sutnist-tovarnoie-politiki-marketingu (дата звернення: 09.07.2020).
Balabanova L.V., Bradina O.A. (2006) Marketynhova tovarna polityka v haluzi upravlinnya pidpryyemstvom: Monohrafiya [Marketing product policy in the enterprise management system: Monograph]. Donetsʹk: Don DUET. (in Ukrainian)
Balakirev S.V. (2011) Marketingovyye klassifikatsii roley tovarnykh kategoriy [Marketing classifications of roles of commodity categories]. Prakticheskiy marketing, no. 3, p. 27.
Hryhorchuk T.V. (2007) Marketynh. Chastyna druha: Navch. posib. dlya dystantsiynoho navchannya [Marketing. Part two: Textbook for distance learning]. Kyiv: Universytet «Ukrayina».
Kuznyetsov P.V. (2015) Marketynhovi orhany upravlinnya asotsiyovanym pidpryyemstvom, shcho peredayutʹsya v inshi informatsiyni ekonomiky [Marketing management of the product range of the enterprise in the information economy]. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, no. 49, p. 204.
Krasovsʹka T.V. (2010) Metodychni zasady vykorystannya promyslovoho produktu, shcho vyroblyayutʹsya na vyrobnytstvi [Methodical bases of formation of the mechanism of the commodity assortment at the industrial enterprises]. Ekonomika ta derzhava, no. 2, p. 71.
Rynkovi kovbasni vyroby v Ukrayini - analitychnyy ohlyad [The market of sausages in Ukraine – the analytical review]. Retrieved from: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/rynok-kolbasnyh-izdelij-v-ukraine-analiticheskij-obzor. (accessed 02 June 2020)
Asortyment kovbasnykh vyrobiv «BMK» [Assortment of «BMK» sausages]. Retrieved from: https://bmk.kh.ua/. (accessed 03 June 2020)
Tovarna polityka [Commodity policy]. Retrieved from: https://sites.google.com/site/marketingdistance/tema-5/5-1-sutnist-tovarnoie-politiki-marketingu. (accessed 09 June 2020).