МОДЕРНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМПАНІЙ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
Анотація
Стаття присвячена аналізу новітніх бізнесових практик використання маркетингових комунікацій як інструменту експансії в умовах постіндустріальної доби. Визначено, що модернізація маркетингових технологій бізнесу в сучасних умовах має дуальну природу та зумовлена з одного боку, стрімкими технологічними зрушеннями та, з іншого, трансформаціями глобального маркетингового середовища як у площині конкуренції між виробниками та постачальниками, так і з огляду на новітні тренди у моделях поведінки споживачів. На основі Case method узагальнено новітню практику впливових суб’єктів глобального бізнесу щодо розширення арсеналу маркетингових комунікацій з метою посилення конкурентного статусу та підвищення результативності діяльності. Виявлено, що унаслідок активної модернізації та поширення нових засобів маркетингової комунікації важливим проявом новітніх трендів у взаєминах «виробник-споживач» стала трансформація сформованої у попередні десятиліття моделі спілкування із клієнтами. Колишня орієнтація на рефлексивні реакції споживачів з огляду на домінуючу пропозицію бізнесу поступається зростаючому впливу ціннісних орієнтацій, що все частіше обумовлюють той чи інший вибір покупців. Формування ціннісних орієнтацій споживачів виступає вагомим засобом забезпечення кількісного зростання їх запитів та якісного оновлення таких запитів переважно на основі використання новітніх технологій виробництва. Формування ціннісних орієнтацій споживачів за допомогою сучасних засобів комунікацій виступає вагомим засобом забезпечення попиту на продукцію новітніх зразків, створюючи моду на володіння ними. Перспективи подальших досліджень вбачаються у необхідності оцінювання потенційних ризиків в перебігу активного впровадження новітнього інструментарію маркетингових комунікацій з огляду їх використання у якості як транспарентних, так і латентних технологій тиску на споживачів та засобів відвертої дискредитації продукції конкурентів.
Посилання
George R. Milne, Mark A. McDonald. Sport Marketing: Managing the Exchange Process. Jones and Bartlett Publishers. Sudbury, Massachusetts. 1999. P. 87-88. Retrieved 10 Mai, 2020 from: https://books.google.com.ua/books?id=eDFRHrZV53YC&printsec=frontcover&dq=inauthor:%22George+R.+Milne%22&hl=uk&sa=X&ved=0ahUKEwivqcGO2czpAhWFposKHRiFDXMQ6AEIKDAA#v=onepage&q&f=false.
Fleishman Hannah. 13 Businesses With Brilliant Global Marketing Strategies. Retrieved 24 Mai, 2020 from: https://blog.hubspot.com/marketing/global-marketing-and-international-business.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Marketing 4.0 : moving from traditional to digital. John Wiley & Sons, Inc.. Hoboken, New Jersey.2017. p. 208 Retrieved 24 Mai, 2020 from: https://books.google.com.ua/books?id=8_8JvgAACAAJ&printsec=frontcover&hl=uk#v=onepage&q&f=false
Timoshenko Artem, John R Hauser. Identifying customer needs from user-generated content. Marketing Science. 38(1) 1–20. Retrieved 12 Mai, 2020 from: https://doi.org/10.1287/mksc.2018.1123.
Antonio C. Pisicchio, Ana Maria Machado Toaldo. Integrated marketing communication in hospitality SMEs: analyzing the antecedent role of innovation orientation and the effect on market performance. Journal of Marketing Communications. 2020. Retrieved 10 Mai, 2020 from: https://doi.org/10.1080/13527266.2020.1759121.
Kim, D., Y. J. Ko. The Impact of Virtual Reality (VR) Technology on Sport Spectators’ Flow Experience and Satisfaction. Computers in Human Behavior, 2019. Vol. 93, pp. 346–356. Retrieved 12 April, 2020 from: https://doi.org/10.1016/j.chb.2018.12.040.
Jie (Doreen) Shen, Yanyun (Mi) Wang, Chen (Crystal) Chen, Michelle R. Nelson, Mike Z. Yao. Using virtual reality to promote the university brand: When do telepresence and system immersion matter? Journal of Marketing Communications, 2020. Vol. 26, Issue 4. Retrieved 10 Mai, 2020 from: https://doi.org/10.1080/13527266.2019.1671480.
Algharabat, R., N. P. Rana, Y. K. Dwivedi, A. A. Alalwan, and Z. Qasem. The Effect of Telepresence, Social Presence and Involvement on Consumer Brand Engagement: An Empirical Study of Non-Profit Organizations. Journal of Retailing and Consumer Services. 2018. Vol. 40, pp. 139–149. Retrieved 12 Mai, 2020 from: https://cronfa.swan.ac.uk/Record/cronfa35873/Details.
Amazon’s ambitious drive into digital-advertising. Retrieved 14 Mai, 2020 from: https://www.economist.com/business/2018/10/27/amazons-ambitious-drive-into-digital-advertising.
Something doesn’t ad up about America’s advertising market. Retrieved 10 Mai, 2020 from: : https://www.economist.com/business/2018/01/18/something-doesnt-ad-up-about-americas-advertising-market.
Amazon’s ambitious drive into digital-advertising. Retrieved 17 Mai, 2020 from: : https://www.economist.com/business/2018/10/27/amazons-ambitious-drive-into-digital-advertising.
Nilson Patricia. Advertising challengers jostle for direct connection with audiences. Financial Times Journal. 2020. Retrieved 15 Mai, 2020 from: https://www.ft.com/content/f98ded94-49cf-11ea-aee2-9ddbdc86190d.
With millions stuck at home, the online wellness industry is booming. Retrieved 7 Mai, 2020 from: https://www.economist.com/international/2020/04/04/with-millions-stuck-at-home-the-online-wellness-industry-is-booming.
Evans Etruscan Howard. Marketing Strategies at McDonald's. Research Gate. 2015. Retrieved 10 Mai, 2020 from: https://www.researchgate.net/publication/301621368_Report_on_Marketing_Strategies_at_McDonald's.
Marketing Strategy of Apple. Retrieved 11 Mai, 2020 from: http://sales-management-slides.com/wp-content/uploads/2013/08/Marketing-Strategy-of-Apple.pdf.
Jason Cincott, Cathryn Camacho, Drew Olian. Strategic Report for Mattel, Inc. Harkness Consulting. 2007. Retrieved 10 Mai, 2020 from: http://economics-files.pomona.edu/jlikens/SeniorSeminars/harknessconsulting2008/pdfs/Mattel.pdf.
Ekin Duran. Coca Cola – Marketing Strategy and Market Plan. Retrieved 10 Mai, 2020 from: https://www.academia.edu/9252021/Coco_Cola_Marketing_Strategy_and_Market_Plan.
Marketing in the digital age. Retrieved 12 Mai, 2020 from: https://www.economist.com/business/2015/08/27/a-brand-new-game.
Tony Romm. Facebook removed 3 billion fake accounts over a six-month period. The Washington Post. Retrieved 11 Mai, 2020 from: https://www.washingtonpost.com/technology/2019/05/23/facebook-removed-billion-fake-accounts-over-six-month-period/
George R. Milne, Mark A. McDonald (1999). Sport Marketing: Managing the Exchange Process (1st ed.). Jones and Bartlett Publishers (pp. 87-88). Retrieved 10 Mai, 2020 from: https://books.google.com.ua/books?id=eDFRHrZV53YC&printsec=frontcover&dq=inauthor:%22George+R.+Milne%22&hl=uk&sa=X&ved=0ahUKEwivqcGO2czpAhWFposKHRiFDXMQ6AEIKDAA#v=onepage&q&f=false
Fleishman Hannah. (2020). 13 Businesses With Brilliant Global Marketing Strategies. Retrieved 24 Mai, 2020 from: https://blog.hubspot.com/marketing/global-marketing-and-international-business
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. (2017). Marketing 4.0 : moving from traditional to digital. John Wiley & Sons, Inc. (p. 208). Retrieved 24 Mai, 2020 from:: https://books.google.com.ua/books?id=8_8JvgAACAAJ&printsec=frontcover&hl=uk#v=onepage&q&f=false
Timoshenko Artem, John R Hauser. (2019). Identifying customer needs from user-generated content. Marketing Science. (p. 1–20). Retrieved 12 Mai, 2020 from: https://doi.org/10.1287/mksc.2018.1123
Antonio C. Pisicchio, Ana Maria Machado Toaldo. (2020). Integrated marketing communication in hospitality SMEs: analyzing the antecedent role of innovation orientation and the effect on market performance. Journal of Marketing Communications. Retrieved 10 Mai, 2020 from: https://doi.org/10.1080/13527266.2020.1759121
Kim, D., Y. J. Ko. (2019). The Impact of Virtual Reality (VR) Technology on Sport Spectators’ Flow Experience and Satisfaction. Computers in Human Behavior. (pp. 346–356). Retrieved 12 April, 2020 from: https://doi.org/10.1016/j.chb.2018.12.040
Jie (Doreen) Shen, Yanyun (Mi) Wang, Chen (Crystal) Chen, Michelle R. Nelson, Mike Z. Yao. (2020). Using virtual reality to promote the university brand: When do telepresence and system immersion matter?. Journal of Marketing Communications. Retrieved 10 Mai, 2020 from: https://doi.org/10.1080/13527266.2019.1671480
Algharabat, R., N. P. Rana, Y. K. Dwivedi, A. A. Alalwan, and Z. Qasem. (2018). The Effect of Telepresence, Social Presence and Involvement on Consumer Brand Engagement: An Empirical Study of Non-Profit Organizations. Journal of Retailing and Consumer Services. (pp. 139–149). Retrieved 12 Mai, 2020 from: https://cronfa.swan.ac.uk/Record/cronfa35873/Details
The Economist. (27.10.2018). Amazon’s ambitious drive into digital-advertising. Retrieved 14 Mai, 2020 from: https://www.economist.com/business/2018/10/27/amazons-ambitious-drive-into-digital-advertising
The Economist. (18.02.2018). Something doesn’t ad up about America’s advertising market. Retrieved 10 Mai, 2020 from: https://www.economist.com/business/2018/01/18/something-doesnt-ad-up-about-americas-advertising-market
The Economist. (27.10.2018). Amazon’s ambitious drive into digital-advertising. Retrieved 17 Mai, 2020 from: https://www.economist.com/business/2018/10/27/amazons-ambitious-drive-into-digital-advertising
Nilson Patricia. (2020). Advertising challengers jostle for direct connection with audiences. Financial Times Journal. Retrieved 15 Mai, 2020 from: https://www.ft.com/content/f98ded94-49cf-11ea-aee2-9ddbdc86190d
The Economist. (04.04.2020). With millions stuck at home, the online wellness industry is booming. Retrieved 7 Mai, 2020 from: https://www.economist.com/international/2020/04/04/with-millions-stuck-at-home-the-online-wellness-industry-is-booming
Evans Etruscan Howard. (2015). Marketing Strategies at McDonald's. Research Gate. Retrieved 10 Mai, 2020 from: https://www.researchgate.net/publication/301621368_Report_on_Marketing_Strategies_at_McDonald's
Marketing Strategy of Apple. (2020). Retrieved 11 Mai, 2020 from: http://sales-management-slides.com/wp-content/uploads/2013/08/Marketing-Strategy-of-Apple.pdf
Jason Cincott, Cathryn Camacho, Drew Olian. (2007). Strategic Report for Mattel, Inc. Harkness Consulting. Retrieved 10 Mai, 2020 from: http://economics-files.pomona.edu/jlikens/SeniorSeminars/harknessconsulting2008/pdfs/Mattel.pdf
Ekin Duran. (2020). Coca Cola – Marketing Strategy and Market Plan. Retrieved 10 Mai, 2020 from: https://www.academia.edu/9252021/Coco_Cola_Marketing_Strategy_and_Market_Plan
The Economist. (27.08.2015). Marketing in the digital age. Retrieved 12 Mai, 2020 from: https://www.economist.com/business/2015/08/27/a-brand-new-game
Tony Romm. (23.05.2019). Facebook removed 3 billion fake accounts over a six-month period. The Washington Post. Retrieved 11 Mai, 2020 from: https://www.washingtonpost.com/technology/2019/05/23/facebook-removed-billion-fake-accounts-over-six-month-period/