ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В АГРАРНОМУ БІЗНЕСІ
Анотація
Стаття присвячена проблемам обліково-аналітичного забезпечення електронної комерції в аграрному бізнесі. Описано галузі електронної комерції, визначено найбільш популярні торговельні сайти та структуру товарів, що продаються онлайн. Розглянуто можливості проведення торговельних операцій у мережі Інтернет за допомогою електронних торговельних майданчиків, дошок оголошень та інтернет-магазинів. Проаналізовано порядок відображення в системі рахунків бухгалтерського обліку створення та використання веб-сайту підприємства. Описано методику облікового відображення доходів, витрат та фінансових результатів агропідприємств в розрізі традиційної та електронної торгівлі. Запропоновано систему рахунків для обліку доходів, витрат та фінансових результатів з урахуванням сфери діяльності підприємства.
Посилання
Бізнес-портал України. URL: https://ua.all.biz (дата звернення: 19.03.2020).
Возний М. Міжнародна електронна торгівля. Проблеми та перспективи розвитку в Україні. Економічні науки. 2011. Вип. 7. С. 243–252.
Кислюк Л. Аналіз стану електронної торгівлі в Україні. Молодий вчений. 2016. № 11 (38). С. 606–610.
Корягін М., Плотніченко І. Удосконалення обліку доходів, витрат та фінансових результатів підприємств сфери електронної комерції. Облік і фінанси. 2014. № 2 (64). С. 24–31
Крутова А. Облік в системі електронної комерції : монографія. Харків : ХДУХТ, 2010. 396 с.
Лисенко В., Руденко А., Тузова А. Інтернет-торгівля: організація та облік. Харків : Фактор, 2013. 464 с.
Серських Н. Організація електронної комерції на ринку сільськогосподарської продукції. Економіка та підприємництво. 2017. Вип. 38. С. 115–125.
Філіппова Л. Електронна комерція: за і проти. Вісник Національного технічного університету ХПІ. 2013 № 44 (1017). С. 58–65.
Biznes-portal Ukrainy [Business portal of Ukraine]. URL: https://ua.all.biz (data zvernennia: 19.03.2020).
Voznyi M. (2011). Mizhnarodna elektronna torhivlia [International e-commerce]. Problemy ta perspektyvy rozvytku v Ukraini. Ekonomichni nauky. Vyp. 7, pp. 243–252.
Kysliuk L. (2016). Analiz stanu elektronnoi torhivli v Ukraini [Analysis of the state of e-commerce in Ukraine]. Molodyi vchenyi. № 11 (38), pp. 606–610.
Koriahin M., Plotnichenko I. (2014). Udoskonalennia obliku dokhodiv, vytrat ta finansovykh rezultativ pidpryiemstv sfery elektronnoi komertsii [Improvement of accounting of incomes, expenses and financial results of the enterprises of the sphere of electronic commerce ]. Oblik i finansy. № 2 (64), pp. 24–31
Krutova A. (2010). Oblik v systemi elektronnoi komertsii : monohrafiia [Accounting in e-commerce system : monograph]. Kharkiv : KhDUKhT. 396 p.
Lysenko V., Rudenko A., Tuzova A. (2013). Internet-torhivlia: orhanizatsiia ta oblik [Internet commerce: organization and accounting]. Kh. : Faktor. 464 p.
Serskykh N. (2017). Orhanizatsiia elektronnoi komertsii na rynku silskohospodarskoi produktsii [Organization of e-commerce in the market of agricultural products]. Ekonomika ta pidpryiemnytstvo. Vyp. 38, pp. 115–125.
Filippova L. (2013). Elektronna komertsiia: za i proty [E-Commerce: Pros and Cons]. Visnyk Nats. tekhn. un-tu KhPI. № 44 (1017), pp. 58 –65.