КОНЦЕПЦІЯ УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Анотація
Вибір і формування стратегії в бізнесі є одними з провідних питань в управлінні, що дають змогу підприємству визначити напрями та способи руху до досягнення цілей. На основі теоретичних та методологічних підходів дослідження стратегічного менеджменту розроблено концепцію формування стратегії розвитку підприємства готельного господарства, у якій враховано галузеву специфіку та запропоновано оптимізувати процес вибору, узгодження та реалізації конкурентної, фінансової, кадрової стратегії, стратегії управління якістю та управління ризиками, що сприятиме підвищенню ефективності прийняття та імплементації стратегічних рішень у процесі вирішення завдань стратегічного розвитку підприємства готельного господарства. Задля забезпечення горизонтальної та вертикальної ієрархічності підходів до визначення цільових орієнтирів розвитку підприємств та розроблення управлінських заходів, спрямованих на їх досягнення, створено науково-методологічний підхід до концепції управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства.
Посилання
Афанасьев Н.В., Рогожин В.Д., Рудика В.И. Управление развитием предприятия : монография. Харьков : ИНЖЭК, 2003. 184 с.
Воронков Д.К., Погорелов Ю.С. Розвиток підприємства: управління змінами та інновації : монографія. Xарків : АдвА™, 2009. 436 с.
Герасимчук В.Г. Розвиток підприємства: діагностика, стратегія, ефективність. Київ : Вища школа, 1995. 319 с.
Завідна Л.Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку : монографія. Київ : Київський національний торговельно-економічний університет, 2017. 600 с.
Завідна Л.Д. Управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства : автореф. дис. ... докт. екон. наук : спец. 08.00.04 ; Київський національний торговельно-економічний університет. Київ, 2018. 39 с.
Ігнатьєва І.А. Методологічні основи стратегічного управління підприємством : автореф. дис. ... докт. екон. наук : спец. 08.06.01 ; Київський національний університет технологій та дизайну. Київ, 2006. 45 с.
Пономаренко В.С., Пушкар О.І., Тридід О.М. Стратегічне управління розвитком підприємства : навчальний посібник. Харків : ХДЕУ, 2002. 640 с.
Раєвнєва О.В. Управління розвитком підприємства: методологія, механізми, моделі : монографія. Xарків : ІНЖЕК, 2006. 496 с.
Ревенко О.В. Стратегічне управління розвитком підприємства : автореф. дис. … канд. екон. наук : спец. 08.06.01 ; Харківський національний економічний унівесрситет. Харків, 2006. 23 с.
Сидорова А.В. Управление развитием предприятий на основе процессных инноваций : монография . Донецк : ДонНУ, 2012. 204 с.
Тридід О.М. Організаційно-економічний механізм стратегічного розвитку підприємства : монографія. Харків : ХДЕУ, 2002. 364 с.
Ansoff H. Strategic Management. Springer, 2007. 251 р.
Grant R.M. The resource-based theory of competitive advantage: implications for strategy formulation. California Management Review. 1991. № 33 (3). P. 114–135.
Porter M.E., Magretta J., Kramer M.R. Strategy and Competition: The Porter Collection. 3 Items. Kindle Edition Harvard Business Review Press. 2014. 870 p.
Donatas J. Startup Evolution Curve From Idea to Profitable and Scalable Business: Startup Marketing Manual. Amazon Digital Services LLC. 2017. 338 р.
Afanasev N.V., Rogozhin V.D., Rudika V.I. (2003) Upravlenie razvitiem predpriyatiya : monografiya [Enterprise development management: monograph]. Kharkіv : INZHEK, 184 p. (in Russian).
Voronkov D.K., Pohorelov Y.S. (2009) Rozvytok pidpryiemstva: upravlinnia zminamy ta innovatsii : monohrafiia [Enterprise Development: Changes Management and Innovation : monograph]. Kharkіv : AdvA™, 436 p. (in Ukrainian).
Gherasymchuk V.G. (1995) Rozvytok pidpryjemstva: diaghnostyka, strateghija, efektyvnistj [Enterprise development: diagnostics, strategy, efficiency]. Kyiv : Vysha shkola. 319 p. (in Ukrainian).
Zavidna L.D. (2017) Ghoteljnyj biznes: strateghiji rozvytku : monoghrafija [Hotel business: development strategies : monograph]. Кyiv : Kyiv National University of Trade and Economics, 600 p. (in Ukrainian).
Zavidna L.D. (2018) Upravlinnia stratehichnym rozvytkom pidpryiemstva hotelnoho hospodarstva [Strategic Development Management of Hotel Industry Enterprise]: (PhD Thesis), Kyiv National University of Trade and Economics.
Ighnatjjeva I.A. (2006) Metodologhichni osnovy strateghichnogho upravlinnja pidpryjemstvom [Methodological bases of enterprise strategic management] (Autoessay of Doctor of Economic Sciences Thesis: speciality 08.06.01). Kyiv : Kyiv National University of Technology and Design, 45 p. (in Ukrainian).
Ponomarenko V.S., Pushkar O.I., Trydid O.M. (2002) Strateghichne upravlinnja rozvytkom pidpryjemstva : navchaljnyj posibnyk [Strategic management of enterprise development : educational handbook]. Kharkiv : KHDEU, 640 p. (in Ukrainian).
Rajevnjeva O.V. (2006) Upravlinnja rozvytkom pidpryjemstva: metodologhija, mekhanizmy, modeli : monoghrafija [Management of enterprise development: methodology, mechanisms, models : monograph]. Kharkiv : INZHEK, 496 p. (in Ukrainian).
Revenko O.V. (2006) Strateghichne upravlinnja rozvytkom pidpryjemstva [Strategic management of enterprise development] (Autoessay of Thesis of PhD in Economics: speciality 08.06.01). Kharkiv : Kharkiv National University of Economics, 23 p. (in Ukrainian).
Sydorova A.V. (2012) Upravlenie razvitiem predpriyatiy na osnove protsessnykh innovatsiy : monografiya [Management of enterprises development on the basis of process innovations : monograph]. Donetsk : DonNU, 204 p. (in Russian).
Trydid O.M. (2002) Orghanizacijno-ekonomichnyj mekhanizm strateghichnogho rozvytku pidpryjemstva : monografiya [Organizational and economic mechanism of enterprise strategic development : monograph]. Kharkiv : KHDEU, 364 p. (in Ukrainian).
Ansoff H. (2007) Strategic Management. Springer, 251 р. (in English).
Grant R.M. (1991) The resource-based theory of competitive advantage: implications for strategy formulation. California Management Review. 33 (3). P. 114–135 (in English).
Porter M.E., Magretta J., Mark R. Kramer. (2014) Strategy and Competition: The Porter Collection. 3 Items. Kindle Edition Harvard Business Review Press. 870 p. (in English).
Jonikas Donatas. (2017) Startup Evolution Curve From Idea to Profitable and Scalable Business: Startup Marketing Manual. Amazon Digital Services LLC. 338 р. (in English).