ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВІРТУАЛЬНИХ ВИСТАВОК У КОНТЕКСТІ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ

  • Т. В. Куваєва НТУ «Дніпровська політехніка»
  • Н. В. Шинкаренко НТУ «Дніпровська політехніка»
Ключові слова: віртуальні виставки, цифровізація, діджиталізація, цифровий маркетинг, маркетингові дослідження, віртуальна реальність

Анотація

Дана стаття присвячена аналізу основних особливостей організації віртуальних виставок як інструменту ко- мунікаційної політики у контексті діджиталізації. Виявлено, що сьогодні активний розвиток цифрових технологій обумовлює необхідність переходу від класичних інструментів маркетингових комунікацій до більш інноваційних. У той же час все більша частина вітчизняних промислових підприємств не поспішає з впровадженням сучасних технологій для просування своєї продукції. Це спонукало до проведення дослідження основних бар’єрів на шляху ви- користання віртуальних виставок менеджерами вітчизняних промислових підприємств. Виявлено, що основними передумовами такого стану є низька обізнаність менеджерів щодо переваг віртуальних виставок у порівнянні з традиційними інструментами просування продукції на В2В ринках. Проаналізовано основні переваги віртуальних виставок, що полягають у зниженні витрат, збільшенні кількості конверсійних пунктів, розширенні сфери впливу тощо. Запропоновано для обґрунтування вибору інструменту комунікацій використовувати показник СРМ. Такий підхід дозволяє оцінити віртуальні виставки з урахуванням вартості просування в розрахунку на тисячу контактів. Виявлено, що сьогодні віртуальні цифрові виставки засновані на концептуальних та лінгвістичних інструментах, які надаються кількома новими технологіями популярних систем, таких як ViEx System, XMP-CMS та ARCO. Всі ці системи мають спільну особливість: вони сприяють розробці кількох версій однієї і тієї ж виставки в різних контекстах шляхом відокремлення вмісту і презентації, у тому числі забезпечуючи адаптування до мобільних при- строїв. Таке широке коло інструментів дозволяє забезпечити різні способи організації віртуальних виставок: фото- виставки; мультібанери; виставки з аудіо- та відеосупроводом; виставки-«презентації» за окремою продукцією; виставки-«демонстрації» з насиченим мультимедійним контентом, у тому числі аудіо- та відеорядом, текстом, розділами; тематичні інтерактивні виставки з певними квестами, презентаціями, подорожами, іграми тощо. Ви- явлені особливості створення віртуальних виставок довели необхідність врахування інтересів усіх зацікавлених сторін щодо даного різновиду інструменту комунікаційної політики.

Посилання

Gong, L., Berglund, J., & Fast-Berglund, A. (2019) Development of virtual reality support to factory layout planning. Springer – International Journal on Interactive Design and Manufacturing (IJIDeM), 13, 935-945. Retrieved from: https://rdcu.be/b0mMr

Margolis, N. (2005) New Technology Briefing Digital exhibition spaces. Henry Stewart publications – Journal of Direct, Data and Digital Marketing Practice, 7, 1, 72-80.

Gottlieb, U., Brown, M., & Ferrier, L. (2014) Consumer perceptions of trade show effectiveness: scale development and valida¬tion within a B2C context. Eur J Mark, 48, pp. 89-107.

Tkachenko, T., & Dupliak T. (2008) Internet-tekhnolohii u vystavkovii diialnosti [Internet technologies in exhibition activities]. Marketynh v Ukraini, 3, 23-28. [in Ukrainian].

Serednytska, L., & Heha R. (2017) Vystavkovo-yarmarkova diialnist v systemi marketynhovykh komunikatsii [Exhibition activ¬ities in the system of marketing communications]. Mukachevskyi derzhavnyi universytet – Ekonomika ta suspilstvo, 13, 716-721. [in Ukrainian].

The Global Association of the Exhibition Industry. Industry resources. ufi.org. Retrieved from: https://www.ufi.org/industry-resources/

Gong, L., Berglund, J., Saluäär, D., & Johansson, B. (2017) A novel VR tool for collaborative planning of manufacturing process change using point cloud data. Proc: CIRP, 336-341.

Naukova biblioteka. Virtualni vystavky. [Scientific Library. Virtual exhibitions]. lib.knukim.edu.ua. Retrieved from: http://lib.knukim.edu.ua/exhibitions/

Muzei Ukrainy prosto neba. Virtualni tury. [Open air museums of Ukraine. Virtual tours]. museums.authenticukraine.com.ua. Retrieved from: https://museums.authenticukraine.com.ua

World Energy. Virtualna vystavka «Svitova enerhetyka». [World Energy. Virtual Exhibition "World Energy"]. worldenergy. com.ua. Retrieved from: http://worldenergy.com.ua/

Breiteneder, C., & Platzer, H. A reusable software framework for authoring and managing web exhibitions. Papers Museums and the Web. archimuse.com. Retrieved from: http://www.archimuse.com/mw2001/papers/breitender/breiteneder2.html

Переглядів статті: 185
Завантажень PDF: 266
Опубліковано
2019-10-22
Як цитувати
Куваєва, Т. В., & Шинкаренко, Н. В. (2019). ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВІРТУАЛЬНИХ ВИСТАВОК У КОНТЕКСТІ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ. Економічний простір, (150), 7-13. https://doi.org/10.32782/2224-6282/150-1
Розділ
ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ