ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

  • Г.В. Дугінець Київський національний торговельно-економічний університет
Ключові слова: міжнародний ринок, туристичні послуги, глобалізація, транснаціоналізація, дестинація

Анотація

В статті наведено результати дослідження особливостей розвитку міжнародного ринку туристичних послуг в умовах глобалізації. Визначено, що в умовах глобалізації цей ринок є одним з швидко зростаючих секторів світової економіки. В процесі дослідження визначено, що в сучасних умовах розвитку світової економіки відбувається переорієнтація туризму на зовнішній ринок, та відповідне поширення туристичних потоків не лише на території однієї країни, а й по всьому світу. Отримано висновок, що в ХХІ столітті спостерігається тенденція загального зростання питомої ваги в міжнародному туризмі країн з ринком, що формується, при тому що частка країн ЄС поступово знижується. Однією з основних особливостей розвитку міжнародного ринку туристичних послуг є: транснаціоналізація ринку, яка обхопила всі сектори туристичної індустрії та інтенсивне використання інформаційно-комп'ютерних технологій та нових засобів персонального спілкування між користувачами мережі Інтернет. Доведено, що існуючі особливості розвитку міжнародного ринку туристичних послуг, спричиняють появу ряду питань, що потребують вирішення, таких як зростання конкуренції на ринку та екологічні проблеми. Отримано висновок, що включення країни у міжнародний ринок туристичних послуг надає стимулюючу дію на основні сектори економіки, та є одним з найбільш перспективних напрямів її структурної перебудови. Це актуалізує проведення подальших досліджень у цій сфері з метою формування українського сегменту на міжнародному ринку туристичних послуг.

Посилання

Булатова О.В., Дубенюк Я.А. Особливості транснаціоналізації світового туристичного ринку. Вісник ДІТБ. Серія: Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. 2009. No13. С. 163-170.

Дугінець Г.В. Транснаціоналізація світового ринку туристичних послуг. Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. 2017. №. 9 С.123-127. URL: http://www.marketinfr.od.ua/journals/2017/9_2017_ukr/23.pdf

Колесник О.О. Оцінка інвестиційного забезпечення розвитку туризму в Україні. Економіка. Управління. Інновації. 2011. No2.

Лютак О.М. Тенденції сучасної транснаціоналізації туристичної індустрії в умовах глобалізації. Актуальні проблеми економіки. 2016. №. 10. С. 8-16.

Balance of payments and international investment position manual. Washington, D.C.: International Monetary Fund, 2009. [Електроний ресурс] URL: http://www.imf.org/external/russian/pubs/ft/bop/2007/bopman6r.pdf

Barbaux А. Avec Voyages-sncf.com, la France n’a-t-elle pas dйjа son gйant du net? [Електроний ресурс] URL: http://www.usine-digitale.fr/article/avec-voyages-sncf-comla-france-n-a-t-elle-pas-deja-son-geant-du-net.N196043

Data center. United Conference on Trade and Development. [Електроний ресурс]. URL: http://unctadstat.unctad.org.

Tourism – an economic and social phenomenon // World Tourism Organization. [Електроний ресурс]. URL: http://www2.unwto.org/content/why-tourism

Societies benefit from international tourism and business. To what extent do you agree or disagree? [Електроний ресурс] URL: http://lang8.com/435534/journals/1571252

Ukrainian economy growth imperatives. Monograph: A. Mazaraki, S. Melnichenko G. Duginets et al.; edied by Anatolii A. Mazaraki. Prague: Coretex CZ SE, 2018. 310 p.

World Trade Statistical Review 2017. Geneva: World Trade Organization, 2017. [Електроний ресурс] URL: https://www.wto.org/english/res_e/statis_e/wts2017_e/wts2017_e.pdf

Переглядів статті: 86
Завантажень PDF: 68
Опубліковано
2018-11-27
Як цитувати
Дугінець, Г. (2018). ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Економічний простір, (139), 5-13. вилучено із https://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/335
Розділ
МІЖНАРОДНА ЕКОНОМІКА І ЗМІНИ ГЕОЕКОНОМІЧНОГО ПРОСТОРУ