ВПЛИВ РИНКОВИХ УМОВ НА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ЗМІНИ АВІАПІДПРИЄМСТВ

  • Г.В. Жаворонкова Національний авіаційний університет
  • О.О. Дяченко Національний авіаційний університет
Ключові слова: організаційно-економічні змінами, авіапідприємства, стратегічний розвиток, конкурентоспроможність, механізм комплексного управління, економічна модель

Анотація

В статті визначено, що організаційна криза – це стан, в якому форми організації суб’єктів ринку при позитивному впливі зовнішнього середовища не можуть ефективно функціонувати. Ключовим фактором успіху в сучасних умовах є випередження або відповідність рівня змін у підприємницькому середовищі рівню динаміки зовнішнього середовища. Проведено обґрунтування необхідності впровадження організаційно-економічних змін на авіапідприємствах як наслідок впливу ринкових умов. Загальний огляд авіаперевезень українськими компаніями дозволяє пропонувати відповідні заходи щодо поліпшення стану авіапідприємств в сучасних умовах господарювання. Визначено, що проведення організаційно- економічних змін на авіапідприємствах слід розглядати як реформи, які представляють послідовність подій, направлених на вирішення проблем функціонування та підвищують конкурентоспроможність. Розглянуто критерії механізму проведення змін, серед яких: ефективності функціонування самої системи та ті, що враховують вплив зовнішнього середовища. Пропонується використання економічної моделі, відповідаючої вимогам конкурентної боротьби, орієнтованою на інтереси клієнта.

Посилання

Гадей О.О. Управління змінами на підприємстві [Текст] / О.О. Гайдей: Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. – 2012. –№ 3 (19). –-71 с.

Грибик І.І., Гавран В.Я., Смолінська Н.В.Управління змінами на основі трансформації маркетингових систем[Текст] / Грибик І.І., Гавран В.Я., Смолінська Н.В.:Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2013. Том 3. – С.119-122.

Рамперсад Х. Универсальная система показателей как достигать результатов, сохраняя целостность / Х. Рамперсад: [пер. с англ.]. – [3-е изд.]. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2006. – 352 с.

Кузьмін О.Є. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: навчальнийпосібник [Текст] / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник; 2-ге вид., доп.іперероб. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту “Львівськаполітехніка”, 2003. – 352 с.

Осовська Г.В. Основи менеджменту [Текст] / Г.В. Осовська, О.А. Осовський: Підручник. – Вид. 3-є, перероб. і доп. – К.: Кондор, 2006. – 664 с.

Huse E. F. Organization Developmentand Change / Huse E. F. – St. Paul, 1985.

Управление изменениями: компакт-учебник. [Текст] / И.И. Бажин. – Харьков: Консум, 2003. – 287 с.

Тарасюк Г.М., Управліннязмінами в системіуправлінняпідприємством [Текст ] / Г.М. Тарасюк Житомирськийдержавнийтехнологічнийуніверситет.

Державна авіаційна служба України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/norm_doc/norm_rozd/tz.htm

Переглядів статті: 41
Завантажень PDF: 48
Опубліковано
2018-01-17
Як цитувати
Жаворонкова, Г., & Дяченко, О. (2018). ВПЛИВ РИНКОВИХ УМОВ НА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ЗМІНИ АВІАПІДПРИЄМСТВ. Економічний простір, (129), 174-183. вилучено із https://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/177
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ПРОСТОРОВО – КЛАСТЕРНИЙ БІЗНЕС