ОСНОВНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ РЕКЛАМНОЇ ПРОГРАМИ ЯК ЗАСОБУ ПРОСУВАННЯ АГЕНТСТВА НЕРУХОМОСТІ

  • В.М. Клименко Українська інженерно-педагогічна академія
  • Т.В. Польова Українська інженерно-педагогічна академія
Ключові слова: реклама, програма рекламної діяльності, житлова нерухомість, комерційна нерухомість, ринок нерухомості

Анотація

У статті обґрунтовано використання рекламних заходів для просування послуг на ринку нерухомості. Проведено дослідження особливостей ринку нерухомості та відповідних тенденцій розвитку реклами. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства, його основних економічних показників та аналіз стану ринку нерухомості. Запропоновано рекламну програму для агентства нерухомості. Розраховано бюджет рекламної програми та визначено цільову аудиторію. Для просування агентству нерухомості слід приділити увагу розвитку соціальних мереж компанії та запуску таргетованої реклами. Надано рекомендації щодо налаштування таргетованої реклами в Facebook Ads. Розроблено візуальне оформлення банерів оголошень рекламної кампаній у Facebook Ads.

Посилання

Воронько-Невіднича Т.В., Калюжна Ю.П., Хурдей В.Д. Реклама і рекламна діяльність: навч. посіб. Полтава : РВВ ПДАА, 2018. 230 с.

Тєлєтов О.С. Рекламний менеджмент: підручник. Суми : Університетська книга, 2009. 365 с.

Пенькова О.Г., Харенко А.О. Тенденції розвитку рекламних технологій на ринку нерухомості. Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. 2023. Вип. 102. С. 202212.

Шкурупій О.В., Білоброва Т.О. Циклічність розвитку ринку нерухомості: сучасний контекст: монографія. Полтава : ПУЕТ, 2012. 190 с.

Євтушенко А.В., Малько В.В., Маслій В.О. Характеристика реклами на ринку нерухомості Харківської області. Modern economics. 2020. № 20. С. 92–98.

Зоріна О.І., Сиволовська О.В., Дергоусова А.О. Рекламний менеджмент: навч. посіб. Харків : УкрДУЗТ, 2015. 257 с.

Voronko-Nevidnycha T. V., Kaliuzhna Yu. P., Khurdei V. D. (2018) Reklama i reklamna diialnist: navch. posib [Advertising and advertising activities: a textbook]. Poltava: RVV PDAA. (in Ukrainian)

Tielietov O. S. (2009) Reklamnyi menedzhment: pidruchnyk [Advertising management: a textbook]. Sumy: Universytetska knyha. (in Ukrainian)

Penkova O. H., Kharenko A. O. (2023) Tendentsii rozvytku reklamnykh tekhnolohii na rynku nerukhomosti [Trends in the development of advertising technologies in the real estate market]. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho natsionalnoho universytetu sadivnytstva - Collection of scientific papers of Uman National University of Horticulture, vol. 102, pp. 202-212.

Shkurupii O. V., Bilobrova T. O. (2012) Tsyklichnist rozvytku rynku nerukhomosti: suchasnyi kontekst: monohrafiia [Cyclical development of the real estate market: modern context: a monograph]. Poltava: PUET. (in Ukrainian)

Ievtushenko A. V., Malko V. V., Maslii V. O. (2020) Kharakterystyka reklamy na rynku nerukhomosti Kharkivskoi oblasti [Characteristics of advertising in the real estate market of Kharkiv region]. Modern economics - Modern economics, vol. 20, pp. 92–98.

Zorina O. I., Syvolovska O. V., Derhousova A. O. (2015) Reklamnyi menedzhment: navch. posib [Advertising management: a textbook]. Kharkiv: UkrDUZT. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 50
Завантажень PDF: 63
Опубліковано
2023-12-29
Як цитувати
Клименко, В., & Польова, Т. (2023). ОСНОВНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ РЕКЛАМНОЇ ПРОГРАМИ ЯК ЗАСОБУ ПРОСУВАННЯ АГЕНТСТВА НЕРУХОМОСТІ. Економічний простір, (188), 113-118. https://doi.org/10.32782/2224-6282/188-19
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ