МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ

  • О.В. Вінниченко Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова https://orcid.org/0000-0003-4681-7975
  • Т.О. Тохтамиш Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова https://orcid.org/0000-0002-5534-3284
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, фактори, кондитерська галузь, цінова політика, товарна політика, рекламна кампанія

Анотація

У статті досліджено маркетингові аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі. Вітчизняний ринок кондитерських виробів є досить конкурентним. Важливою складовою успіху на ринку кондитерських виробів є маркетингові стратегії, такі як реклама, брендування та партнерства з інфлюенсерами, що допомагають привернути увагу споживачів та підвищити обсяг продажів. Конкурентоспроможність підприємства залежить від внутрішнього стану та зовнішньої позиції. На кондитерську галузь впливають політичні, економічні, соціокультурні та технологічні фактори. Раціональне використання ресурсів, фінансового капіталу, матеріально-технічної бази є важливим для забезпечення ефективності та конкурентоспроможності підприємства. Одним з підходів до досягнення конкурентних переваг є створення унікальних продуктів, що задовольняють конкретні потреби клієнтів краще, ніж у конкурентів.

Посилання

Баглюк Ю.Б., Баландіна К.М. методика рейтингування кредитоспроможності та інвестиційної привабливості підприємств на основі системи FINSCORE. Економiка i органiзацiя управлiння. 2017. № 4 (28). С. 36–46

Бєлова Т., Войтович Н.Ю. Сучасні тренди у маркетинговому середовищі підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2019. № 23. С. 16–18.

Герасимова В.О., Резанов Е.О. Конкурентоспроможність підприємства: сутність та фактори впливу в сучасних умовах. Економічний простір. 2020. № 154. С. 93–97.

Гринчишин Я.М. Стратегічний підхід до антикризового управління підприємством. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2021. Том 32 (71). С. 38–41.

Докуніна К.І. Антикризове управління підприємством: сутність поняття та функції. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 36 (1). С. 113–116.

Коваленко Н.В., Мізюк С.Г. Міжнародна конкурентоспроможність підприємства: сутність, основні складники та джерела формування конкурентних переваг. Приазовський економічний вісник. 2019. Випуск 2. (13). С. 26–31.

Кривіцька В.В., Зянько В.В. Механізм управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах нестабільності. Ефективна економіка. 2020. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8118 (дата звернення: 12.11.2023).

Москаленко В.П. Комплексна оцінка фінансового стану підприємства як основа для діагностики його банкрутства. Механізм регулювання економіки. 2006. № 2. С. 109–120.

Чим ми ласуємо: аналіз ринку кондитерських виробів. URL: https://nashkraj.ua/uk/blog/chym-my-lasuyemo-analiz-rynku-kondyterskyh-vyrobiv/ (дата звернення: 10.11.2023).

Bahliuk Yu. B., Balandina K. M. (2017) Metodyka reitynhuvannia kredytospromozhnosti ta investytsiinoi pryvablyvosti pidpryiemstv na osnovi systemy FINSCORE [A technique for rating the creditworthiness and investment attractiveness of enterprises based on the FINSCORE system]. Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia - Economics and management organization, no. 4 (28). pp. 36–46.

Bielova T., Voitovych N. Yu. (2019) Suchasni trendy u marketynhovomu seredovyshchi pidpryiemstva [Modern trends in the marketing environment of the enterprise]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu: seriia: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo - Scientific bulletin of Uzhhorod National University: series: International economic relations and world economy, no. 23. pp. 16–18.

Herasymova V. O., Rezanov E. O. (2020) Konkurentospromozhnist pidpryiemstva: sutnist ta faktory vplyvu v suchasnykh umovakh [Enterprise competitiveness: essence and influencing factors in modern conditions]. Ekonomichnyi prostir - Economic space, no. 154, pp. 93–97.

Hrynchyshyn Ya. M. (2021) Stratehichnyi pidkhid do antykryzovoho upravlinnia pidpryiemstvom [Strategic approach to anti-crisis management of the enterprise]. Vcheni zapysky TNU imeni V. I. Vernadskoho. Seriia: Ekonomika i upravlinnia - Scientific notes of TNU named after V. I. Vernadskyi. Series: Economics and management, vol. (71), pp. 38–41.

Dokunina K. I. (2018) Antykryzove upravlinnia pidpryiemstvom: sutnist poniattia ta funktsii [Anti-crisis management of the enterprise: the essence of the concept and function]. Prychornomorski ekonomichni studii - Black Sea Economic Studies, vol. 36 (1), pp. 113–116.

Kovalenko N. V., Miziuk S. H. (2019) Mizhnarodna konkurentospromozhnist pidpryiemstva: sutnist, osnovni skladnyky ta dzherela formuvannia konkurentnykh perevah [International competitiveness of the enterprise: essence, main components and sources of formation of competitive advantages]. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk - Pryazovsky Economic Bulletin, vol. 2. (13), pp. 26–31.

Kryvitska V. V., Zianko V. V. (2020) Mekhanizm upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva v umovakh nestabilnosti [The mechanism of managing the competitiveness of the enterprise in conditions of instability]. Efektyvna ekonomika - Efficient economy, no. 8. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8118 (accessed November 12, 2023).

Moskalenko V.P. (2006) Kompleksna otsinka finansovoho stanu pidpryiemstva yak osnova dlia diahnostyky yoho bankrutstva [Comprehensive assessment of the company's financial condition as a basis for diagnosing its bankruptcy]. Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky - Mechanism of economic regulation, no. 2, pp. 109–120.

Chym my lasuiemo: analiz rynku kondyterskykh vyrobiv [What we eat: an analysis of the confectionery market]. Available at: https://nashkraj.ua/uk/blog/chym-my-lasuyemo-analiz-rynku-kondyterskyh-vyrobiv/ (accessed November 10, 2023).

Переглядів статті: 168
Завантажень PDF: 113
Опубліковано
2023-12-29
Як цитувати
Вінниченко, О., & Тохтамиш, Т. (2023). МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ. Економічний простір, (188), 67-72. https://doi.org/10.32782/2224-6282/188-11
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ