ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА З УРАХУВАННЯМ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
Досліджено суть глобалізації та глобального ринку, як складової глобальної економіки. Доведено, що ведення успішної діяльності підприємства на глобальному ринку досягається за рахунок правильно сформованої маркетингової стратегії. Визначено суть міжнародної маркетингової стратегії, що має розроблятися та реалізуватися під час виходу підприємства на зовнішні ринки. Зазначено, що під час глобалізації, підприємства обирають доступ до глобального ринку, та вибирають маркетингову стратегію. З цією метою, запропоновано алгоритм формування маркетингової стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок, який включає визначені етапи: визначення цілей підприємства та мотивів інтернаціоналізації; оцінка ринку, сегментування та позиціонування товарів та послуг; формування додаткових маркетингових стратегій, каналів розподілу, маркетингових комунікацій; обрання способу виходу підприємства на ринок.
Посилання
Словник іншомовних слів / уклад. Л.О. Пустовіт та ін. Київ : Довідка, 2000. С. 294
Євдокімов А.В., Ходун Т.В. Суб’єкти господарювання в умовах глобальних перетворень URL: https://core.ac.uk/download/pdf/14040232.pdf
Шталь Т.В., Козуб В.О., Нахметов А.Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. URL: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19360
Надь Н.М. Суть і класифікація маркетингових стратегій та їх значення у здійснені підприємницької діяльності. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/
Плотницька С.І. Стратегія виходу організації на міжнародні ринки: конспект лекцій (для студентів бакалавріату всіх форм навчання зі спеціальностей 073 – Менеджмент та 281 – Публічне управління та адміністрування). Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О.М. Бекетова. Харків : ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, 2020. 47 с.
Суміна О.М. Особливості сегментування міжнороодного ринку. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/28673/1/Sumina.pdf
Співаковська Т.В. Формування міжнародної маркетингової стратегії. Ефективна економіка. 2013. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1845
Закрижевська І.В., Полозова І.М. Особливості виходу фірми на міжнародні ринки. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/03/en2021-6-t2-34.pdf
Талавіра Є. Сучасні тенденції регулювання зовнішньоекономічної діяльності підприємств в умовах глобалізації. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/
Шталь Т. ., Козуб В.О., Нахметов А.Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. URL: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19360
Pustovit L.O. et al. (2000) Slovnyk inshomovnykh sliv [Dictionary of foreign words]. Kyiv: Dovidka, p. 294.
Evdokimov A.V., Khodun T.V. Subiekty hospodariuvannia v umovakh hlobalnykh peretvoren [Subjects of management under global transformations]. Available at: https://core.ac.uk/download/pdf/14040232.pdf
Shtal T.V., Kozub V.O., Nakhmetov A.N. Formuvannia mizhnarodnoi marketynhovoi stratehii vykhodu kompaniyi na zovnishnii rynok [Formation of the international marketing strategy for the company to enter the foreign market]. Available at: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19360
Nad N.M. Sut i klasyfikatsiia marketynhovykh stratehii ta yikh znachennya u zdiisnenni pidpryyemnytskoi diyalnosti [The essence and classification of marketing strategies and their importance in the implementation of entrepreneurial activity]. Available at: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/
Plotnytska S.I. (2020) Stratehiia vykhodu orhanizatsii na mizhnarodni rynky: konspekt lektsii (dlia studentiv bakalavriatu vsikh form navchannia zi spetsialnostey 073 – Menedzhment ta 281 – Publichne upravlinnia ta administruvannia) [The strategy of the organization's entry into international markets: a summary of lectures (for undergraduate students of all forms of education in specialties 073 – Management and 281 – Public management and administration)]. Kharkiv: O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv. 47 p.
Sumina O.M. Osoblyvosti sehmentuvannia mizhnorodnoho rynku [Features of international market segmentation]. Available at: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/28673/1/Sumina.pdf
Spivakovska T.V. (2013) Formation of an international marketing strategy [Formuvannia mizhnarodnoi marketynhovoi stratehii]. Efektyvna ekonomika, No. 2. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1845 [in Ukrainian]
Zakryzhevska I.V., Polozova I.M. Osoblyvosti vykhodu firmy na mizhnarodni rynky [Peculiarities of the company's entry into international markets]. Available at: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/03/en2021-6-t2-34.pdf
Talavira E. Suchasni tendentsii rehulyuvannia zovnishnoekonomichnoi diyalnosti pidpryiemstv v umovaakh hlobalizatsii [Modern trends in the regulation of foreign economic activity of enterprises considering globalization]. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/
Shtal T.V., Kozub V.O., Nakhmetov A.N. Formuvannia mizhnarodnoi marketynhovoi stratehii vykhodu kompaniyi na zovnishnii rynok [Formation of the international marketing strategy for the company to enter the foreign market]. Available at: http://repository.hneu.edu.ua/handle/