СИЛА МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУ: КЛЮЧ ДО УСПІХУ У СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ
Анотація
У статті обґрунтовано важливість і доцільність складання маркетингового плану для підприємства в сучасних умовах. Зазначено, що він виконує важливу функцію визначення оптимальних каналів маркетингу для досягнення поставлених цілей. Метою статті є окреслення важливості складання маркетингового плану на підприємстві, розкритті сутності його етапів та детальному освітленні кожного елемента маркетингового плану, який виступає запорукою успіху в сучасному бізнесі. У статті використано наступні методи: аналізу та синтезу, узагальнення та порівняння. Доведено, що успішна взаємодія складових маркетингового плану є індикатором успіху розвитку бізнесу. Розкрито сутність етапів складання маркетингового плану, кожен з яких виконує важливу функцію і сприяє досягненню поставлених цілей підприємством.
Посилання
Барабанова В.В. Сучасний маркетинг: фактори, стан та перспективи розвитку. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/869/1/Barabanova_article_01_12_2017.pdf
Бондаренко В.М., Тягунова З.О. Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2015. № 1 (69), ч. 1. С. 92–99.
Борисенко О.С., Шевченко А.В., Фісун Ю.В., Крапко О.М. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник. Київ : НАУ, 2022. 204 с.
Ковшова І.О. Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика: монографія. Київ : Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2018. 516 с.
Макаренко Н.О., Лишенко М.О. Маркетингове ціноутворення. Теоретичні основи: навч. посіб. Буринь : ПП «Буринська районна друкарня», 2020. 129 с.
Маркетинговий бюджет: як правильно спланувати. URL: https://fractus.com.ua/uk/blog/marketingovij-bjudzhet-yak-pravilno-splanuvati/
Шульга Л.В., Терещенко І.О., Боровик Т.В., Чухліб О.С. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2021/72.pdf.
Kotler P., Armstrong G. Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall, 2012. 740 p.
Kotler P., Keller K. Marketing management. New Jersey: Prentice Hall. 2012. 170 p.
Kotler P., Scheff J. Standing Room Only: Strategies for Marketing the Performing Arts. Boston: Harvard Business School Press, 1997. 560 p.
Barabanova V.V. (2017) Suchasnyi marketynh: faktory, stan ta perspektyvy rozvytku [Modern marketing: factors, state and prospects of development]. Available at: http://elibrary.donnuet.edu.ua/869/1/Barabanova_article_01_12_2017.pdf (аccessed May 13, 2023).
Bondarenko V.M., Tiahunova Z.O. (2015) Osnovni pryntsypy stratehichnoho marketynhovoho planuvannia na pidpryiemstvi [Basic principles of strategic marketing planning at the enterprise]. Scientific Bulletin of the Poltava University of Economics and Trade, no. 1 (69), part 1, pp. 92–99.
Borysenko O.S., Shevchenko A.V., Fisun Yu.V., Krapko O.M. (2022) Marketynhovyi menedzhment: navch. posibnyk [Marketing management: education. manual]. Kyiv: NAU.
Kovshova I.O. (2018) Marketynhovyi menedzhment: teoriia, metodolohiia, praktyka: monohrafiia [Marketing management: theory, methodology, practice: monograph]. Kyiv: V.S. Vyshemyrskyi FOP.
Makarenko N.O., Lyshenko M.O. (2020) Marketynhove tsinoutvorennia. Teoretychni osnovy: navch. posib. [Marketing pricing. Theoretical foundations: education. manual]. Buryn: PE "Buryn District Printing House".
Marketynhovyi biudzhet: yak pravylno splanuvaty [Marketing budget: how to plan correctly]. Available at: https://fractus.com.ua/uk/blog/marketingovij-bjudzhet-yak-pravilno-splanuvati/ (аccessed May 25, 2023).
Shulha L.V., Tereshchenko I.O., Borovyk T.V., Chukhlib O.S. (2021) Marketynhovi komunikatsii v systemi upravlinnia pidpryiemstvom [Marketing communications in the enterprise management system]. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2021/72.pdf (аccessed May 31, 2023).
Kotler P., Armstrong G. (2012) Principles of marketing. New Jersey: Prentice Hall, 740 р.
Kotler P., Keller K. (2012) Marketing management. New Jersey: Prentice Hall, 170 р.
Kotler P., Scheff J. (1997) Standing Room Only: Strategies for Marketing the Performing Arts. Boston: Harvard Business School Press, 560 р.