ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
Дизайн еволюціонував за рамки створення окремих об'єктів. Організації тепер прагнуть навчитися думати, як дизайнери, і застосовувати принципи дизайну у розробленні нових продуктів і розвитку самої організації. Дослідження, присвячені дизайн-мисленню, традиційно сфокусовані на практичних аспектах використання інструментів дизайну і організації процесу дизайн-мислення. Потенційні переваги дизайн-мислення в контексті організаційного навчання персоналу поки що залишаються поза увагою дослідників. У статті досліджені когнітивні основи дизайнерського способу мислення; визначений набір методів пізнавально-дослідницької діяльності, які застосовуються на різних етапах дизайн-мислення; з’ясоване співвідношення етапів дизайн-мислення з циклом управління знаннями; виявлена роль дизайн-мислення у формуванні індивідуальної та організаційної дизайн компетентності.
Посилання
Muratovski G. Paradigm Shift: Report on the New Role of Design in Business and Society. She Ji: The Journal of Design, Economics, and Innovation. 2015. No 1(2). Pp. 118–139. DOI: https://doi.org/10.1016/j.sheji.2015.11.002
Elsbach K. D., Stigliani I. Design Thinking and Organizational Culture: A Review and Framework for Future Research. Journal of Management. 2018. January. DOI: https://doi.org/10.1177/0149206317744252
Brown T. Сhange by Design, Revised and Updated: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation. HarperBusiness. Revised, Updated edition. 2019. 304 p.
Liedtka J. Why design thinking works. Harvard Business Review. 2018. Vol. 96 (5). Pp. 72–79.
Rodgers P. A. Articulating Design Thinking. Design Studies. 2013. Vol. 34(4). Pp. 433–437. URL: https://edtechbooks.org/-TT
Camacho M. David Kelley: From Design to Design Thinking at Stanford and IDEO. The Journal of Design Economics and Innovation. 2016. No. 2(1). Pp. 88–101. DOI: https://doi.org/10.1016/j.sheji.2016.01.009
Matthews J. H., Wrigley C. Design and Design Thinking in Business and Management Higher Education. Journal of Learning Design. 2017. No 10. Pp. 41–54.
Naiman L. Design Thinking as a Strategy for Innovation. The European Business Review. 2019. May – June.
Cross N. Designerly Ways of Knowing. London: Springer-Verlag. 2006.
Martin R.L. The Opposable Mind: How Successful Leaders Win through Integrative Thinking. Boston, MA: Harvard Business School, 2007.
Kolko J. Abductive Thinking and Sensemaking: Drivers of Design Synthesis. Design Issues. 2010. No 26. Pp.15–28.
Пурдехнад Дж., Векслер Э., Уилсон Д. Системное и проектное мышление: концептуальная основа для их интеграции. Проблемы управления в социальных системах. 2012. Том. 4. Вып. 6. С. 51–67.
Problems with Creativity in the Workplace. URL: http://pararigroup. Com/problems-with-creativity-in-the-workplace/
Kolb D. A. Experiential learning: Experience as the source of learning and development. London: FT Press. 2014.
Ng K. Y., Van Dyne L., Ang S. From Experience to Experiential Learning: Cultural Intelligence as a Learning Capability for Global Leader Development. Academy of Management Learning & Education. 2009. no 8. pp. 511–526.
Deserti A., Rizzo F. Design and the Cultures of Enterprises. Design Issues. 2013. No 30. Pp. 36-56.
Vetterli C., Uebernickel F., Brenner W., Petrie C., Stermann, D. How Deutsche Bank’s IT Division Used Design Thinking to Achieve Customer Proximity.2016. MIS Quarterly Executive. No 15. Pp. 37–53.
Muratovski G. (2015). Paradigm Shift: Report on the New Role of Design in Business and Society. She Ji: The Journal of Design, Economics, and Innovation, no 1(2), pp. 118–139. DOI: https://doi.org/10.1016/j.sheji.2015.11.002
Elsbach K. D., Stigliani I. (2018). Design Thinking and Organizational Culture: A Review and Framework for Future Research. Journal of Management, January. DOI: https://doi.org/10.1177/0149206317744252
Brown T. (2019). Сhange by Design, Revised and Updated: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation. HarperBusiness. Revised, Updated edition, 304 p.
Liedtka J. (2018). Why design thinking works. Harvard Business Review, 96 (5), pp. 72–79.
Rodgers P. A. (2013). Articulating Design Thinking. Design Studies, 34(4), pp. 433–437. DOI: https://edtechbooks.org/-TT
Camacho M. (2016). David Kelley: From Design to Design Thinking at Stanford and IDEO. The Journal of Design Economics and Innovation, no. 2(1), pp. 88–101. DOI: https://doi.org/10.1016/j.sheji.2016.01.009
Matthews J. H., Wrigley C. (2017). Design and Design Thinking in Business and Management Higher Education. Journal of Learning Design, no10, pp. 41–54.
Naiman L. (2019). Design Thinking as a Strategy for Innovation. The European Business Review, May – June.
Cross N. (2006). Designerly Ways of Knowing. London: Springer-Verlag.
Martin R.L. (2007). The Opposable Mind: How Successful Leaders Win through Integrative Thinking. Boston, MA: Harvard Business School.
Kolko J. (2010). Abductive Thinking and Sensemaking: Drivers of Design Synthesis. Design Issues, no 26, pp.15–28.
Purdekhnad D., Veksler E., Wilson D. (2012). Sistemnoe i proektnoe myshlenie: kontseptualnaya osnova dlya ikh integratsii. [System and Project Thinking: Conceptual Basis for their Intergation]. Problemy upravleniya v sotsialnykh sistemakh, v. 4, no. 6, pp. 51–67.
Problems with Creativity in the Workplace. Available at: http://pararigroup.Com/problems-with-creativity-in-the-workplace/
Kolb D. A. (2014). Experiential learning: Experience as the source of learning and development. London: FT Press.
Ng K. Y., Van Dyne L., Ang S. (2009). From Experience to Experiential Learning: Cultural Intelligence as a Learning Capability for Global Leader Development. Academy of Management Learning & Education, no 8, pp. 511–526.
Deserti A., Rizzo F. (2013). Design and the Cultures of Enterprises. Design Issues, no 30. pp. 36-56.
Vetterli C., Uebernickel F., Brenner W., Petrie C., Stermann, D. (2016). How Deutsche Bank’s IT Division Used Design Thinking to Achieve Customer Proximity. MIS Quarterly Executive, no 15, pp. 37–53.