РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ МІЖНАРОДНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
У статті розглянуто найважливіші теоретичні та практичні проблеми, пов’язані з наявними можливостями розвитку, де є варіанти розрахунків під час обрання конкурентної стратегії, яка має забезпечити високу конкурентоспроможність торгових систем. Використання аналізу беззбитковості дозволяє більш об’єктивно розподілити між цими категоріями, якщо орієнтуватися на абсолютний розмір точок беззбитковості та показників фінансової стійкості. У статті зазначається, що поряд з інтелектуальною та інноваційною фінансовою силою існує і дорога, заснована на старих торгових технологіях. Витратну фінансову міцність можна визначити як різницю між загальною фінансовою міцністю торгової системи та вищезазначеними параметрами. В результаті формується структура фінансової міцності системи, в якій частка інноваційно-інтелектуальних розробок повинна переважно визначати загальний обсяг товарообігу. Інакше ми побачимо еволюційний зсув до рутинних, дорогих торгових технологій, фінансова міцність яких знизить конкурентну привабливість торгових систем. Такі дії ґрунтуються на відмінностях життєвих циклів реалізованих товарів, економічних відносин, функціонування самого підприємства. Життєвий цикл товару коротший за життєві цикли економічних відносин, існування підприємства. Джерелом додаткового доходу, одержуваного підприємством, є не сам продукт, а специфічні відносини останнього з навколишнім середовищем, які мають самостійну цінність. Внутрішня конкуренція все більше визначатиметься вимогами глобальної, де домінуватимуть інноваційні та інтелектуальні конкурентні переваги. Ми визначили, що у конкурентній політиці простежуються взаємодії між прагненнями до досягнення різних видів економічної ефективності: ефективності розподілу ресурсів між альтернативними варіантами їх використання, оптимізацією розміру холдингу та підприємства, ефективністю галузі як структури, що розвивається, впровадження мінімізують витрати інновацій, розвиток стимулів до інвестування. Необхідні міжнародні інститути контролю над злиттями та поглинаннями, оскільки міжфірмові відносини торкаються декількох країн, і дії організацій, що ведуть до підвищення концентрації на світових ринках, опиняються поза юрисдикцією будь-якої окремої країни.
Посилання
Hlushkova T.V. Innovation Components of the Modern Advertisement [Online]. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2013_14_31. (accessed 25 January 25 2022)
Video Mapping. Material from Wikipedia [Online]. Available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/Видеомаппинг. (accessed 03 January 25 2022)
Vovk I. P. (2012) Osoblyvosti vprovadzhennia zakhodiv resursozberezhennia ta metodyka vyznachennia yikh efektyvnosti na mashynobudivnykh pidpryiemstvakh v konteksti resursonomiky [Features of resource conservation measures and methods of their effectiveness in engineering enterprises in the context of resourcenomy]. Visnyk of Sumy State University. Economics Series, no. 4, pp. 107–117.
Project Jacquard [Online]. Available at: https://atap.google.com/jacquard/. (accessed 07 March 2020)
Nazarbaev N. A. (1992) Strategiia resursosberezheniia i perehod k rynku [The resource-saving strategy and transition to the market] Moscow: Mashinostroenie (in Russian).
Mazaraki А.А, Melnyk T.M., Chaiun T.I. (2000) International Marketing: Textbook for Students of HEI. Kyiv, KNTEU, 306 p.
Strategies of Foreign Markets Entry: Expand Business Rightly [Online]. Available at: http://powerbranding.ru/marketing-strategy/market-entry/ (accessed 28 January 2022)