ДОЦІЛЬНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ БРЕНДУ В СУЧАСНОМУ СЕРЕДОВИЩІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

Ключові слова: бренд, брендинг, глобалізація, міжнародний маркетинг, експорт

Анотація

У статті досліджено доцільність формування глобалізації бренду в сучасному середовищі міжнародного маркетингу. Виявлено, що бренд являється одним із значущих нецінових засобів управління конкурентоспроможністю на міжнародному ринку. Зазначено, що основними передумовами успішності брендів на глобальному рівні є: унікальний маркетинговий інструментарій; функціональні особливості бренду; гнучкість дій компанії; сучасна комунікаційна стратегія; врахування культурних особливостей країни та її державної символіки. Здійснено порівняльну оцінку вартості найуспішніших світових та вітчизняних брендів. Відзначено, що для успіху бренду важливими є маркетингові рішення компанії. Установлено основні проблеми для українського бізнесу на світовому ринку. Розроблено інструменти адаптації вітчизняних компаній до світових тенденцій розвитку брендів.

Посилання

Богоявленський О.В., Остапенко О.Д. Особливості створення і просування українських брендів на міжнародних ринках. Економіка і суспільство. 2018. Вип. 16. С. 29-35. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/16_ukr/6.pdf (дата звернення: 30.01.2022)

Дядик Т.В. Брендинг та інтернет-брендинг – найважливіші інструменти формування бренду підприємства. Економічний простір. 2020. Вип. 156. С. 124-128. URL: https://doi.org/10.32782/2224-6282/156-22 (дата звернення: 31.01.2022)

Іваненко Л.М. Методологічні основи формування та просування бренду на глобальний ринок. Розвиток економіки України: трансформації та інновації : колективна монографія / за заг. ред. О. Л. Гальцової. У 2 томах. Запоріжжя : Видавничий дім «Гельветика», 2017. Т. 1. С. 35-48.

Корж М.В., Чуб І.В. Міжнародний маркетинг як основа розвитку міжнародного бізнесу. Стратегія розвитку України. 2017. № 1. С. 21-24. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sru_2017_1_7 (дата звернення: 30.01.2022)

Літвиненко М.В., Бережна Ю.А., Літвиненко О.О. Міжнародний маркетинг – проблеми та перспективи розвитку в Україні. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститу» (економічні науки) : зб. наук. пр. Харків : НТУ «ХПІ», 2017. № 45 (1266). С. 64-67. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33911 (дата звернення: 01.02.2022)

ТОП-100 найдорожчих брендів України. URL: https://np.pl.ua/2021/08/top-100-naydorozhchykh-brendiv-ukrainy/ (дата звернення: 01.02.2022)

Чернишова Л.О. Брендинг у системі управління конкурентоспроможністю міжнародної компанії. Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. Вип. 23. С. 51-55.

What are the most valuable global brands in 2021? URL: https://www.kantar.com/inspiration/brands/what-are-the-most-valuable-global-brands-in-2021 (дата звернення: 01.02.2022)

Bogoyavlenskiy O.V., Ostapenko O.D. (2018) Osoblyvosti stvorennia i prosuvannia ukrainskykh brendiv na mizhnarodnykh rynkakh [Special aspects of Ukrainian brand creation and development in international markets]. Ekonomika i suspilstvo (electronic journal), vol. 16, pp. 29-35. Available at: https://economyandsociety.in.ua/journals/16_ukr/6.pdf (accessed 30 January 2022).

Diadyk T.V. (2020) Brendynh ta internet-brendynh – naivazhlyvishi instrumenty formuvannia brendu pidpryiemstva [Branding and Internet branding are the most important tools of enterprise brand formation]. Ekonomichnyi prostir (electronic journal), vol. 156, pp. 124-128. Available at: https://doi.org/10.32782/2224-6282/156-22 (accessed 31 January 2022).

Ivanenko L.M. (2017) Metodolohichni osnovy formuvannia ta prosuvannia brendu na hlobalnyi rynok [Methodological bases of brand formation and promotion on the global market]. Rozvytok ekonomiky Ukrainy: transformatsii ta innovatsii : kolektyvna monohrafiia / za zah. red. O. L. Haltsovoi. U 2 tomakh. Zaporizhzhia : Vydavnychyi dim «Helvetyka», vol. 1. pp. 35-48.

Korzh M.V., Chub I.V. (2017) Mizhnarodnyi marketynh yak osnova rozvytku mizhnarodnoho biznesu [International marketing as a basis of development of international business]. Stratehiia rozvytku Ukrainy, (electronic journal), vol. 1, pp. 21-24. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sru_2017_1_7 (accessed 30 January 2022).

Litvinenko M.V., Berezhnaya J.A., Litvinenko A.A. Mizhnarodnyi marketynh – problemy ta perspektyvy rozvytku v Ukraini. [International Marketing - Problems and Prospects of Development in Ukraine]. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «Kharkivskyi politekhnichnyi instytu», (electronic journal), vol. 45 (1266), pp. 64-67. Available at: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33911 (accessed 01 February 2022).

TOP-100 naidorozhchykh brendiv Ukrainy [TOP-100 most expensive brands of Ukraine]. Available at: https://np.pl.ua/2021/08/top-100-naydorozhchykh-brendiv-ukrainy/ (accessed 01 February 2022).

Chernyshova L.O. (2018). Brendynh u systemi upravlinnia konkurentospromozhnistiu mizhnarodnoi kompanii. [Branding in the international competitiveness management system]. Global and national economic problems, vol. 23, pp. 51-55.

What are the most valuable global brands in 2021? Available at: https://www.kantar.com/inspiration/brands/what-are-the-most-valuable-global-brands-in-2021 (accessed 01 February 2022).

Переглядів статті: 351
Завантажень PDF: 230
Опубліковано
2022-02-25
Як цитувати
Решетнікова, О. В., Даниленко, В. І., & Дядик, Т. В. (2022). ДОЦІЛЬНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ БРЕНДУ В СУЧАСНОМУ СЕРЕДОВИЩІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ. Економічний простір, (178), 7-11. https://doi.org/10.32782/2224-6282/178-1
Розділ
СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ