ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ

Ключові слова: діджиталізація, комунікації, персоналізований маркетинг, цільова аудиторія, машинне навчання

Анотація

У статті розкрито особливості розвитку сучасних компаній в умовах діджиталізації та трансформацію підприємницької діяльності шляхом переорієнтації на онлайн середовище, що дозволяє підвищити рівень конкурентоспроможності. Доведено зростання потреби більшості користувачів в реалізації індивідуальних підходів у представленні продуктів з боку компаній. Розкрито особливості використання персоналізованого маркетингу для підвищення рівня лояльності цільової аудиторії. Встановлено істотну роль методів машинного навчання в обробці великих масивів структурованої та неструктурованої інформації, отриманої за допомогою цифрових каналів, для побудови ефективних моделей персоналізації комунікацій з окремим клієнтом. Наведено основні етапи формування ефективної стратегії персоналізованого маркетингу. Представлено приклади запровадження персоналізації окремими компаніями в рамках реалізації відповідних інструментів цифрового маркетингу.

Посилання

Strycharz J., van Noort G., Helberger N., Smit E. Contrasting perspectives – practitioner’s viewpoint on personalised marketing communication", European Journal of Marketing. 2019. Vol. 53. No. 4. Р. 635–660.

Aguirre E., Roggeveen, A.L., Grewal D., Wetzels M. The Personalization – Privacy Paradox: Implications for New Media. Journal of Consumer Marketing. 2016. № 33(2). Р. 98–110.

Bleier A., Eisenbeiss M. Personalized Online Advertising Effectiveness: The Interplay of What, When, and Where. Marketing Science. 2015. № 34(5). Р. 669–688.

What is Website Personalization? URL: https://vwo.com/website-personalization/ (дата звернення: 27.08.2021).

eCommerce Personalization: 2021 Complete Guide. URL: https://www.bloomreach.com/en/blog/2017/08/ecommerce-personalization.html (дата звернення: 27.08.2021).

Audience Profiling in Practice: Perfecting the Art of Segmentation. URL: https://blog.gwi.com/marketing/segmentation/ (дата звернення: 27.08.2021).

Very.co.uk Launches Retail ‘First’ – Fully Personalised Homepage. URL: https://thisisretail.com.au/blog/very-co-uk-launches-retail-first-fully-personalised-homepage/ (дата звернення: 27.08.2021).

Cadbury Launched Two Successful Personalized Video Campaigns: One to Gain Foothold in a New Market, the Other to Introduce a Product Line. URL: https://blog.idomoo.com/cadbury-launched-two-successful-personalized-video-campaigns/ (дата звернення: 27.08.2021).

IKEA Launches Augmented Reality Application. URL: https://www.architectmagazine.com/technology/ikea-launches-augmented-reality-application_o (дата звернення: 27.08.2021).

Strycharz J., van Noort G., Helberger N., Smit, E. (2019) Contrasting perspectives – practitioner’s viewpoint on personalised marketing communication. European Journal of Marketing, vol. 53, no. 4, pp. 635–660.

Aguirre E., Roggeveen A.L., Grewal D., Wetzels M. (2016) The Personalization – Privacy Paradox: Implications for New Media. Journal of Consumer Marketing, no. 33(2), pp. 98–110.

Bleier A., Eisenbeiss M. (2015) Personalized Online Advertising Effectiveness: The Interplay of What, When, and Where. Marketing Science, no. 34(5), pp. 669–688.

What is Website Personalization? Available at: https://vwo.com/website-personalization/ (accessed 27 August 2021).

eCommerce Personalization: 2021 Complete Guide. Available at: https://www.bloomreach.com/en/blog/2017/08/ecommerce-personalization.html (accessed 27 August 2021).

Audience Profiling in Practice: Perfecting the Art of Segmentation. Available at: https://blog.gwi.com/marketing/segmentation/ (accessed 27 August 2021).

Very.co.uk Launches Retail ‘First’ – Fully Personalised Homepage. Available at: https://thisisretail.com.au/blog/very-co-uk-launches-retail-first-fully-personalised-homepage/ (accessed 27 August 2021).

Cadbury Launched Two Successful Personalized Video Campaigns: One to Gain Foothold in a New Market, the Other to Introduce a Product Line. Available at: https://blog.idomoo.com/cadbury-launched-two-successful-personalized-video-campaigns/ (accessed 27 August 2021).

IKEA Launches Augmented Reality Application. Available at: https://www.architectmagazine.com/technology/ikea-launches-augmented-reality-application_o (accessed 27 August 2021).

Переглядів статті: 156
Завантажень PDF: 159
Опубліковано
2021-08-31
Як цитувати
Пономаренко, І. В., & Сябро, С. М. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ. Економічний простір, (172), 52-55. https://doi.org/10.32782/2224-6282/172-9
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ