ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ІНТЕГРОВАНОЇ СЕРЕДНЬОЗВАЖЕНОЇ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
Анотація
Управління конкурентоспроможністю підприємства стає все більш важливим в умовах ринкових відносин і на сьогодні є запорукою успішної підприємницької діяльності. Особливого значення набуває оцінка рівня конкурентоспроможності кожного окремого підприємства. В даній статті автором запропонована інтерпретація інтегрованої середньозваженої оцінки конкурентоспроможності інноваційного підприємства. Автор вважає, що найбільш правильно розраховувати і оцінювати зміни конкурентоспроможності того чи іншого суб'єкта інноваційного підприємни- цтва з урахуванням динаміки середньозваженого показника. При цьому оціночну інтерпретацію підсумкового значення доцільно проводити в динаміці за безліч періодів (відповідно, при підвищувальній динаміці інтегрованого показника рівня конкурентоспроможності суб'єкта інноваційного підприємництва підсумкове значення оцінювати як позитивне, при знижувальній динаміці – як негативне).
Посилання
Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество. Опыт социального прогнозирования. Москва : Аcademia, 2004. 783 с.
Потенціал підприємства: формування та використання : підруч. / [Н.В. Касьянова, Д.В. Солоха, В.В. Морева та ін.]. Донецьк : Цифрова типографія, 2012. 257 с.
Стадник В.В., Йохна М.А. Інноваційний менеджмент : навч. посіб. Київ : Академвидав, 2006. 463 с.
Чухрай Н. Формування інноваційного потенціалу підприємства: маркетингове та логістичне забезпечення. Львів : Вид-во нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2002. 216 с.
Nonaka I., Takeuchi H. The knowledge – creating company. NY: Oxford University Press, 1995. 120 p.
Bell D. (2004) The future post-industrial society. Experience of social forecasting. Мoscow: Аcademia.
Kasyanov N.V., Solokha D.V., Moreva V.V. (2012) The potential of the enterprise: formation and use. Donetsk: Digital Printing House.
Stadnyk V.V., Jochna M.A. (2006) Innovation Management. Кyiv: Akademvudav (Alma Mater).
Chukhray N. (2002) Formation of innovative potential of the enterprise: marketing and logistics. Lviv: Nat. Lviv Polytechnic University.
Nonaka I., Takeuchi H. (1995) The knowledge – creating company. NY: Oxford University Press.