МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ІТ-СФЕРИ

  • Н.Ю. Буга Донецький національний університет імені Василя Стуса https://orcid.org/0000-0002-7378-9036
  • Т.В. Янчук Донецький національний університет імені Василя Стуса https://orcid.org/0000-0003-3901-7670
  • Ю.М. Тарановська Донецький національний університет імені Василя Стуса
Ключові слова: маркетингові комунікації, ІТ-сфера, реклама, хостинг, соціальні мережі

Анотація

У статті досліджено використання маркетингових комунікацій для просування ІТ-послуг. Визначено відмінності між традиційним комплексом та інтернет-комунікаціями. Деталізовано види та розкрито сутність інтернет-комунікацій. На основі експертної оцінки оцінено ефективність застосування інтернет-комунікацій на прикладі хостингової компанії. Доведено, що під час вибору виду маркетингових інтернет-комунікацій потрібно враховувати сегменти цільової аудиторії. Для просування послуг хостингової компанії, де цільова аудиторія «постійно перебуває» у віртуальному середовищі, недоцільно застосовувати традиційні засоби. Обґрунтовано використання соціальних мереж, тому компанія намагається адаптувати традиційні інструменти під віртуальне середовище, знаходити нові засоби, щоби більш ефективно впливати на поведінку як наявних, так і потенційних клієнтів.

Посилання

Окландер М., Літовченко І. Комплекс інтернет-комунікацій в маркетингу. Маркетинг в Україні. 2008. № 3. С. 29–35. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/197228052.pdf (дата звернення: 10.11.2020).

Лебеденко М., Лученко І. Веб-ресурс як ефективний інструмент маркетингових комунікацій. Вісник Хмельницького національного університету. 2011. № 2. T. 1. С. 178–182. URL:http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2011_2_1/178-182.pdf (дата звернення: 10.11.2020).

Реклама в Интернете. URL: http://www.seoded.ru/ssilki/reklama-v-internete.html (дата звернення: 12.09.2020).

Жуков А. Обоснование способов и средств интернет-продвижения товара по этапам жизненного цикла. Экономические исследования. 2018. № 2. С. 56–68.

Загорулько С. Хостинг і просування сайтів в Інтернет. Інформатика та інформаційні технології : матеріали студентської наукової конференції. Одеса : ОНЕУ, 2015. С. 48–54.

Равікович І. Ефективність впровадження заходів інтернет-маркетингу на машинобудівному підприємстві. Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. № 8. С. 594–602.

Oklander M., Litovchenko I. (2008). Kompleks internet-komunikacij v marketynghu [Complex of Internet communications in marketing]. Marketyngh v Ukrajini [Marketing in Ukraine] (electronic journal), no. 3, pp. 29–35. Available at: https://core.ac.uk/download/pdf/197228052.pdf (accessed 10.11.2020).

Lebedenko M., Luchenko I. (2011). Veb-resurs jak efektyvnyj instrument marketynghovykh komunikacij [Web resource as an effective tool of marketing communications]. Visnyk Khmeljnycjkogho nacionaljnogho universytetu [Bulletin of Khmelnytsky National University], no. 2, pp. 178–182. Available at: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2011_2_1/178-182.pdf (accessed 10.11.2020).

Reklama v Ynternete [Advertising on the Internet]. Available at: http://www.seoded.ru/ssilki/reklama-v-internete.html (accessed 12.09.2020).

Zhukov A. (2018) Obosnovanie sposobov i sredstv internet prodvizheniya tovara po etapam zhiznennogo cikla [Justification of ways and means of online promotion of goods by stages of the life cycle]. Ekonomicheskie issledovaniya, no. 2, pp. 56–68.

Zaghoruljko S. (2015) Khostyngh i prosuvannja sajtiv v Internet [Hosting and website promotion on the Internet]. Proceedings of the Informatyka ta informacijni tekhnologhiji: stud. nauk. konf. r. mater. konf. ( Ukraine, Odesa). Odesa: ONEU, pp. 48–54.

Ravikovych I. (2015) Efektyvnistj vprovadzhennja zakhodiv internet-marketynghu na mashynobudivnomu pidpryjemstvi [The effectiveness of the implementation of Internet marketing measures at the machine-building enterprise]. Ghlobaljni ta nacionaljni problemy ekonomiky, no. 8, pp. 594–602.

Переглядів статті: 269
Завантажень PDF: 221
Опубліковано
2020-11-30
Як цитувати
Буга, Н., Янчук, Т., & Тарановська, Ю. (2020). МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ІТ-СФЕРИ. Економічний простір, (162), 48-52. https://doi.org/10.32782/2224-6282/162-8
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ