ПРИБУТОК ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ

Ключові слова: прибуток, молодіжне підприємництво, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, туристична галузь, туроператори, турагенти, ціна, якість, туристичні послуги, туризм, інновації в туризмі, конкурентоспроможний туристичний продукт

Анотація

У статті обґрунтовано прибуток як стратегічний інструмент розвитку молодіжного підприємництва в галузі туризму. Встановлено, що для реалізації соціально-економічної ролі суб’єктів туристичної галузі створення дієвого економічного механізму на рівні регіонів і держави необхідно забезпечити прибутковість діяльності, оскільки прибуток має бути основним джерелом фінансування розвитку та поточної операційної діяльності суб’єктів туризму. Для досягнення цілей Стратегії у рамках визначених пріоритетних напрямів необхідно забезпечити ефективну взаємодію правового, організаційного, економічного та фінансового механізмів державного регулювання розвитку сфери туризму та курортів.

Посилання

Afuah A. Business models. A Strategic management Approach. McGraw-Hill Irwin, 2004.

Business 2010: Embracing the Challenge of Change: white paper. Economist Intelligence Unit. 2005. February. 33 p.

Chesbrough H., Rosenbloom R.S. the Role of the Business model in Capturing Value from Innovation: Evidence from Xerox Corporation’s technology Spin-Off Companies. Industrial and Corporate Change. 2002. No. 11 (3). Р. 529–555.

Eisenmann T.R. Internet Business models. New York : Irwin ; McGraw-Hill, 2002. 215 p.

Hambrick D.C., Fredrickson J.W. Are you Sure you Have a Strategy? Academy of Management Executive. 2001. No. 15 (4). Р. 48–59.

Hamel G. Leading the revolution // Harvard Business School Press. USA, 2002.

Obłoj K. Tworzywo skutecznych strategii. Warszawa : PWE, 2002.

Osterwalder A., Yves P. Business model Generation. Hoboken. New Jersey : John Wiley & Sons, Inc, 2010. 282 p.

Pohle G., Chapman m. IBm’s Global CEO Report 2006: Business model Innovation matters. Strategy & Leadership. 2006. No. 34 (5). Р. 34–40.

Zott C., Amit R. Business model Design: An Activity System Perspective. Long Range Planning. 2010. No. 43 (2/3). P. 216–226.

Kyrylov Y., Kyrychenko N., Stukan T., Zhosan H. Formation of Enterprise Management Strategies and Entrepreneurship Training. International Journal of Management. 2020. № 11 (6). P. 793–800. URL: http://www.iaeme.com/MasterAdmin/Journal_uploads/ijm/VOLUME_11_ISSUE_6/IJM_11_06_067.pdf.

Kyrylov Y., Hranovska V., Zhosan H., Dotsenko I. Innovative Development of Agrarian Enterprises of Ukraine in the Context of the Fourth Industrial Revolution. Solid State Technology. 2020. Vol. 63. Issue 6. Р. 1430–1448.

Afuah A. Business models. A Strategic management Approach. McGraw-Hill Irwin, 2004.

Business 2010: Embracing the Challenge of Change: white paper. Economist Intelligence Unit. 2005. February. 33 p.

Chesbrough H., Rosenbloom R. S. the Role of the Business model in Capturing Value from Innovation: Evidence from Xerox Corporation’s technology Spin-Off Companies. Industrial and Corporate Change. 2002. No. 11 (3). Р. 529–555.

Eisenmann T.R. Internet Business models. New York : Irwin ; McGraw-Hill, 2002. 215 p.

Hambrick D.C, Fredrickson J.W. Are you Sure you Have a Strategy? Academy of Management Executive. 2001. No. 15 (4). Р. 48–59.

Hamel G. Leading the revolution // Harvard Business School Press. USA, 2002.

Obłoj K. Tworzywo skutecznych strategii. Warszawa : PWE, 2002.

Osterwalder A., Yves P. Business model Generation. Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc, 2010. 282 p.

Pohle G., Chapman m. IBm’s Global CEO Report 2006: Business model Innovation matters. Strategy & Leadership. 2006. No. 34 (5). Р. 34–40.

Zott C., Amit R. Business model Design: An Activity System Perspective. Long Range Planning. 2010. No. 43 (2/3). P. 216–226.

Yurii Kyrylov, Natalia Kyrychenko, Tatyana Stukan and Hanna Zhosan, Formation of Enterprise Management Strategies and Entrepreneurship Training, International Journal of Management, 11 (6), 2020, pp. 793-800. Available from: http://www.iaeme.com/MasterAdmin/Journal_uploads/ijm/VOLUME_11_ISSUE_6/IJM_11_06_067.pdf.

Yuriy Kyrylov, Viktoriia Hranovska, Hanna Zhosan, Inna Dotsenko, Innovative Development of Agrarian Enterprises of Ukraine in the Context of the Fourth Industrial Revolution. Solid State Technology. Volume 63. Issue 6. 2020. Р. 1430–1448.

Переглядів статті: 152
Завантажень PDF: 116
Опубліковано
2020-10-27
Як цитувати
Алєщенко, Л. О. (2020). ПРИБУТОК ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ. Економічний простір, (160), 28-33. https://doi.org/10.32782/2224-6282/160-5
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ