ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ «КОКА КОЛА БЕВЕРІДЖИС УКРАЇНА ЛІМІТЕД»

  • Я. В. Белінська Університет державної фіскальної служби України https://orcid.org/0000-0002-9685-0434
  • А. О. Райчева Університет державної фіскальної служби України
Ключові слова: конкурентоспроможність, конкуренція, безалкогольні напої, SWOT-аналіз, диверсифікація, ринковий сегмент, частка ринку

Анотація

У статті здійснено детальний аналіз конкурентоспроможності української компанії «Кока Кола Беверіджис Україна Лімітед» та запропоновано основні шляхи з підвищення її конкурентних позиції. Перш за все ми здійснили дослідження поняття конкурентоспроможності, а також аналіз ринку, на якому працює компанія «Кока Кола Беверіджис Україна Лімітед». Ми запропонували такі шляхи з підвищення конкурентоспроможності нашої компанії, як розширення асортименту продукції та диверсифікація основного бізнесу компанії. Щодо розширення асортименту ми пропонуємо акцентувати увагу на збільшенні асортименту соків, що дасть змогу компанії завоювати нову нішу на ринку. Щодо диверсифікації ми пропонуємо компанії «Кока Кола Беверіджис Україна Лімітед» зайнятися переробкою пластикових пляшок з подальшим їх використанням. Ці заходи мають допомогти компанії «Кока Кола Беверіджис Україна Лімітед» збільшити свою ринкову частку та скласти гідну конкуренцію на ринку безалкогольних напоїв не тільки в Україні, але й за кордоном.

Посилання

Конкурентоздатність фірми: оцінка рівня та напрями підвищення : монографія / за заг. ред. О. Янкового. Одеса : Атлант, 2013. 470 с. URL: http://oneu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/01/monografiya_ep_2013.pdf (дата звернення: 07.11.2020).

Skawińska E. (red.) Konkurencyjność przedsiębiorstw – nowe podejście, Warszawa : Wyd. PWN, 2002 URL: https://eki.pl/index.php?br1=20000&br2=20300&detailed=PWN965 (дата звернення: 07.11.2020).

Wattanapruttipaisan T. SME subcontracting as bridgehead to competitiveness: an assessment of supply-side capabilities and demand-side requirements. Asia-Pacific Development Journal. 2002. Vol. 9. No. 1.

Dwyer L., Kim Ch. Destination competitiveness: determinants and indicators. Current Issues in Tourism. 2003. Vol. 6. No. 5. URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/13683500308667962 (дата звернення: 07.11.2020).

Lombana J.E. Competitiveness and trade policy problems in agricultural export, University of Gotingen. 2006. URL: https://ru.scribd.com/document/87509708/2006-Lombana-Competitiveness-and-Trade-Policy-Problems-in-Agricultural-Exports-A-PERSPECTIVE-OF-PRODUCING-EXPORTING-COUNTRIES-IN-THE-CASE-OF-BANANA-T (дата звернення: 08.11.2020).

Olszewska B., Piwoni-Krzeszowska E., Partnerstwo z klientami szansą zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa, [w:] Olesiński Z., Szplit A. (red.), Przedsiębiorstwo i region w zjednoczonej Europie, Akademia Świętokrzyska. 2004. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815052659 (дата звернення: 08.11.2020).

Аналітика компанії “ProConsulting” про дослідження ринку солодких газованих напоїв України. 2019. URL” http://procapital.ua/ua/press_center/groupevents/view/231 (дата звернення: 08.11.2020).

Офіційний сайт “Coca-Cola HBC Ukraine&Moldova”. 2019. URL: https://ua.coca-colahellenic.com/ua (дата звернення: 08.11.2020).

Підхід до сталого розвитку “Coca-Cola HBC Ukraine&Moldova”. 2019. URL: https://ua.coca-colahellenic.com/ua/sustainability/performance/sustainability-approach (дата звернення: 08.11.2020).

Бренди Кока Кола в Україні. 2019. URL: https://www.coca-colaukraine.com/brands/coca-cola (дата звернення: 08.11.2020).

Competitiveness of the firm: assessment of the level and directions of increase: [monograph / for general. ed. O.G. Yankov]. – Odessa: Atlant, 2013. – 470 pages (2013) URL: (2013) Available at: http://oneu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/01/monografiya_ep_2013.pdf (accessed: 7 November 2020).

Skawińska E. (red), 2002, Konkurencyjność przedsiębiorstw – nowe podejście, Wyd. PWN, Warszawa. (2002) Available at: https://eki.pl/index.php?br1=20000&br2=20300&detailed=PWN965 (accessed: 7 November 2020).

Wattanapruttipaisan T., 2002, SME subcontracting as bridgehead to competitiveness: an assessment of supply-side capabilities and demand-side requirements, “Asia-Pacific Development Journal”. Vol. 9. No. 1.

Dwyer L., Kim Ch., 2003, Destination competitiveness: determinants and indicators, “Current Issues in Tourism”. Vol. 6. No. 5. (2003) Available at: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/13683500308667962 (accessed: 7 November 2020).

Lombana J.E., 2006, Competitiveness and trade policy problems in agricultural export, University of Gotingen. (2006) Available at: https://ru.scribd.com/document/87509708/2006-Lombana-Competitiveness-and-Trade-Policy-Problems-in-Agricultural-Exports-A-PERSPECTIVE-OF-PRODUCING-EXPORTING-COUNTRIES-IN-THE-CASE-OF-BANANA-T (accessed: 8 November 2020).

Olszewska B., Piwoni-Krzeszowska E., 2004, Partnerstwo z klientami szansą zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa, [w:] Olesiński Z., Szplit A. (red.), Przedsiębiorstwo i region w zjednoczonej Europie, Akademia Świętokrzyska. (2004) Available at: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815052659 (accessed: 8 November 2020).

Analytics of the ProConsulting campaign on research of the market of sweet carbonated drinks of Ukraine (2019) Available at: http://procapital.ua/ua/press_center/groupevents/view/231 (accessed: 8 November 2020).

Official web-site of the company Coca-Cola HBC Ukraine&Moldova (2019) URL: https://ua.coca-colahellenic.com/ua (accessed: 8 November 2020).

Approach to sustainable development Coca-Cola HBC Ukraine&Moldova (2019) Available at: https://ua.coca-colahellenic.com/ua/sustainability/performance/sustainability-approach (accessed: 8 November 2020).

Brands Coca Cola in Ukraine (2019) Available at: https://www.coca-colaukraine.com/brands/coca-cola (accessed: 8 November 2020).

Переглядів статті: 586
Завантажень PDF: 600
Опубліковано
2020-10-27
Як цитувати
Белінська, Я. В., & Райчева, А. О. (2020). ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ «КОКА КОЛА БЕВЕРІДЖИС УКРАЇНА ЛІМІТЕД». Економічний простір, (160), 12-17. https://doi.org/10.32782/2224-6282/160-2
Розділ
СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ