ВПРОВАДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ НАЦІОНАЛЬНИМИ ВИРОБНИКАМИ

Ключові слова: просування товару, національні виробники, стимулювання збуту, підприємство, міжнародний ринок, конкурентоспроможність, механізм просування, впровадження механізму просування

Анотація

У статті досліджено механізм просування товарів на міжнародних ринках національними виробниками. Визначено основні проблеми, притаманні вітчизняним товарам під час виходу на міжнародні ринки. Розглянута сутність поняття «просування товарів». Наведені та обґрунтовані особливості механізму просування товарів. Проаналізовані основні переваги для національних виробників від упровадження механізму просування товарів. Означена відмінність між поняттями «просування товарів» та «механізм просування товарів». Сформульовані рекомендації для ефективного функціонування механізму просування товарів на міжнародні ринки. Наведено механізм просування товарів у вигляді здійснення комплексу послідовних дій. Обґрунтована необхідність впровадження механізму просування товарів на міжнародних ринках національними виробниками.

Посилання

Лилик І.В. Маркетинг в українській економіці: монографія / І.В. Лилик. Київ : КНЕУ, 2008. 243 с.

Гурєєва А.Ю. Аналіз методів просування товарів на зовнішній ринок А.Ю. Гурєєва. Управління розвитком. 2012. № 3. С. 32–34.

Толокнєєва А.Б. Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Управління розвитком. 2013. № 2. С. 12–14.

Чухрай Н.І. Проблеми виходу українських підприємств на європейський ринок. Управління розвитком. 2013. № 5. С. 32–34.

Куртіна І.О., Добрянська В.В. Організація ефективного просування та продажу продукції на підприємстві. Молодий вчений. 2014. № 7(10). С. 38–40.

Lylyk I.V. (2008) Marketynh v ukrainskii ekonomitsi: monohrafiia [Marketing in the Ukrainian economy: monograph]. Kyiv: Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet.

Guryeyeva A.Yu. (2012) Analiz metodiv prosuvannya tovariv na zovnishnij ry`nok [Analysis of methods of promoting goods on the foreign market]. Upravlinnya rozvy`tkom, no. 3, pp. 32–34.

Toloknyeyeva A.B. (2013) Upravlinnia zovnishnoekonomichnoiu diialnistiu pidpryiemstva [Management of foreign economic activity of the enterprise]. Upravlinnia rozvytkom, no. 2, pp. 12–14.

Chuxraj N.I. (2013) Problemy vykhodu ukrainskykh pidpryiemstv na yevropeiskyi rynok [Problems of Ukrainian enterprises entering the European market Upravlinnia rozvytkom, no. 5, pp. 32–34.

Kurtina I.O., Dobryans`ka V.V. (2014) Orhanizatsiia efektyvnoho prosuvannia ta prodazhu produktsii na pidpryiemstvi [Organization of effective promotion and sale of products at the enterprise]. Молодий вчений, vol. 7, no. 10, pp. 38–40.

Переглядів статті: 107
Завантажень PDF: 164
Опубліковано
2020-09-11
Як цитувати
Чабаров, В. О., Черевата , Т. М., & Євтушок, О. В. (2020). ВПРОВАДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ НАЦІОНАЛЬНИМИ ВИРОБНИКАМИ. Економічний простір, (157), 13-16. https://doi.org/10.32782/2224-6282/157-2
Розділ
СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають