РОЛЬ ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ НАДАННЯ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ

Ключові слова: логістика, логістичні послуги, логістичний менеджмент, логістичний комплекс, маркетинг послуг, комплекс маркетингу

Анотація

У статті досліджено роль та взаємодію логістичного менеджменту та маркетингу у сфері надання логістичних послуг. Відзначено, що на сучасному етапі розвитку ринок логістичних послуг України представлений на всіх рівнях логістичного сервісу: від 1PL до 5PL. Для забезпечення необхідного рівня використання потенціалу підприємства та формування конкурентних переваг, підприємствам слід запровадити логістичний підхід у систему управління. Розглянуто особливості маркетингу послуг та запропоновано ряд заходів для досягнення цілей маркетингу логістичних послуг. Відображено взаємодію комплексу маркетингу на ринку послуг (7Р) та логістичного комплексу (7R) з орієнтацією на задоволення запитів споживачів. Виявлено напрями дії синергетичного ефекту від взаємодії маркетингу та логістики на підприємстві.

Посилання

Шимко О. В. Ринок логістичних послуг: проблеми становлення та розвитку. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Економіка. 2011. Вип. 16. С. 424–433. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2011_16_59 (дата звернення: 20.07.2020).

Демченко Г. В. Аналіз сучасних тенденцій логістичного аутсорсингу в Україні. Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія і практика : матеріали міжнар. науково-практич. конф. ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Харків. 2018. С. 114–118. URL: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19671 (дата звернення: 20.07.2020).

Латунова Д. А. Аналіз ринку логістичних провайдерів України. Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. Суми : СумДУ, 2015. С. 118.

Полянська А. С. Логістичний менеджмент як необхідна умова поліпшення потенціалу розвитку організацій. Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». 2007. С. 115–120. URL: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34208/1/19_115-120.pdf (дата звернення: 21.07.2020).

Пуховский Т. Н. Маркетинг услуг в управлении предприятием. Молодой ученый. 2015. № 4 (84). С. 413–414. URL: https://moluch.ru/archive/84/15510/ (дата звернення: 21.07.2020).

Тюріна Н. М. Маркетинг-логістична концепція управління підприємством. Вісник Хмельницького національного університету. 2011. № 2, T. 1. С. 43–46.

Основы логистики : [учебное пособие] / Л. Б. Миротин и др. ; под ред. Л. Б. Миротина. Москва : ИНФРА-М, 2000. 200 с.

Крикавський Є. В. Логістичне управління : [підручник]. Львів, 2005. 684 с.

Shymko O.V. (2011) Rynok logistychnyx poslug: problemy stanovlennya ta rozvytku [Market of logistics services: problems of formation and development]. Naukovi zapysky Nacionalnogo universytetu «Ostrozka akademiya». Seriya : Ekonomika [Scientific notes of the National University «Ostroh Academy». Series: Economics]. vol. 16, pp. 424–433. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2011_16_59 (accessed 20 July 2020).

Demchenko G.V. (2018) Analiz suchasnyx tendencij logistychnogo autsorsyngu v Ukrayini [Analysis of current trends in logistics outsourcing in Ukraine]. Proceedings of the Suchasni problemy upravlinnya pidpryyemstvamy: teoriya i praktyka : materialy mizhnar. naukovo-praktych. konf. (Ukraine, Kharkiv, March 22, 2018) Kharkiv: KHNUE, pp. 114–118.

Latunova D.A. (2015) Analiz rynku logistychnyx provajderiv Ukrayiny[Market analysis of logistics providers of Ukraine]. Proceedings of the Ekonomichni problemy stalogo rozvytku : materialy Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi konferenciyi imeni prof. Balaczkogo O.F. (Ukraine, Sumy, May 27, 2015) Sumy: SumSU, p. 118.

Polyanska A.S. (2007) Logistychnyj menedzhment yak neobxidna umova polipshennya potencialu rozvytku organizacij [Logistics management as a necessary condition for improving the development potential of organizations]. Vydavnycztvo Nacionalnogo universytetu «Lvivska politexnika» [Lviv Polytechnic National University Publishing House], pp. 115–120. URL: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34208/1/19_115-120.pdf (accessed 20 July 2020)/

Pukhovsky T.N. (2015) Marketing uslug v upravlenii predpriyatiem. [Marketing services in enterprise management]. Molodoy uchenyy [Young scientist]. no. 4 (84), pp. 413–414. URL: https://moluch.ru/archive/84/15510/ (accessed 21 July 2020).

Tyurina N.M. (2011) Marketyng-logistychna koncepciya upravlinnya pidpryyemstvom [Marketing and logistics concept of enterprise management]. Visnyk Xmelnyczkogo nacionalnogo universytetu [Bulletin of Khmelnytsky National University]. no. 2, pp. 43–46.

Mirotin L.B. (2000) Osnovy logistiki : uchebnoe posobie [Basics of logistics: tutorial]. Moscow: INFRA-M. (in Russian)

Krykavsky E.V. (2005) Logistychne upravlinnya : pidruchnyk [Logistics management: textbook]. Lviv. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 237
Завантажень PDF: 255
Опубліковано
2020-07-07
Як цитувати
Решетнікова, О. В., Даниленко, В. І., & Боровик, Т. В. (2020). РОЛЬ ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ НАДАННЯ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ . Економічний простір, (156), 151-154. https://doi.org/10.32782/2224-6282/156-27
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають