БРЕНДИНГ ТА ІНТЕРНЕТ-БРЕНДИНГ – НАЙВАЖЛИВІШІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА

Ключові слова: торгова марка, бренд, брендинг, інтернет-брендинг, брендолог, рейтинг, інтерет-проєкт

Анотація

У статті обґрунтовано, що брендинг – це керований, послідовний процес трансформації торгової марки в бренд, розвиток бренду від простої поінформованості до формування лояльності; це не тільки економічна, а й соціально-економічна категорія, яка суттєво впливає на сучасне суспільство; визначені цілі, завдання та переваги брендингу. Обґрунтоване значення інтернет-брендингу в сучасній маркетингової діяльності компаній, доведено, що позиціонування бренду в інтернеті є одним з основних засобів підвищення конкурентоспроможності в умовах глобальної конкуренції. Виділено основні характеристики та особливості інтернет-брендингу. Описано головні переваги і засоби просування брендів компаній через Інтернет-мережу.

Посилання

Крейнер С., Дирлав Д. Бренды, которые изменили бизнес / пер с англ. Звукозапись. исп.: А. Ананьев. Москва, 2005. URL: https://book-audio.com/15267:dirlav-d-kreiner-s-brendy-kotorye-izmenili-biznes (дата звернення 20.07.2020).

Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга. Санкт-Петербург : Вильямс, 1998. 706 с.

Купчинська М., Орлов В. Що бренд прийдешній нам готує? Маркетинг в Україні. 2004. № 5. С. 41-43.

Зозульов О.В. Брендинг та антибрендинг: що вибрати в Україні. Маркетинг в Україні. 2002. № 4. С. 26-29.

Кляйн Г. No logo. Люди против брендов / пер с англ. М., 2005. https://issuu.com/sergeitiuliandin/docs/______________________-_no_logo.___ (дата звернення: 20.07.2020).

Иванов А.А. Брендинг: учеб. пособие Комсомольск-на-Амуре: ФГБОУ ВПО «КнАГТУ», 2013. URL: https://knastu.ru/media/files/posobiya_files/_8WbxcC.pdf (дата звернення: 09.07.2020).

Штовба О.В. Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті: навчальний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2014. URL: https://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/7596/%D0%A8%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B1%D0%B0_%D0%A2%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3_DOI.pdf?sequence=1&isAllowed=y (дата звернення: 19.07.2020).

Топ-100 найдорожчих брендів України – рейтинг НВ. URL: https://nv.ua/ukr/biz/markets/reyting-ukrajinskih-brendiv-top-100-naydorozhchih-torgovih-marok-ukrajini-novini-ukrajini-50055102.html (дата звернення: 18.07.2020).

Складено рейтинг найдорожчих брендів України. URL: https://ua.korrespondent.net/business/companies/4246890-skladeno-reitynh-naidorozhchykh-brendiv-ukrainy (дата звернення: 19.07.2020).

Kreyner S., Dirlav D. (2005) Brendy, kotorie izmenili biznes / transl. from English. [Zvukozapis'] / Styuart Kreyner, Dez Dirlav; isp.: A. Anan'ev. M., Available at: https://book-audio.com/15267:dirlav-d-kreiner-s-brendy-kotorye-izmenili-biznes (accessed: 20.07.2020).

Kotler F., Armstrong G. (1998) Osnovy marketinga Fundamentals of marketing. SPb.: Williams. 706 p. (in Russian).

Kupchynska M., Orlov V. (2004) Shcho brend pryideshnii nam hotuie? What is the future brand preparing for us? Marketing in Ukraine. № 5. P. 41-43.

Zozulov O.V. (2002) Brendynh ta antybrendynh: shcho vybraty v Ukraini. Branding and anti-branding: what to choose in Ukraine. Marketing in Ukraine. № 4. P. 26-29.

Klyayn G. No logo. (2005) Lyudi protiv brendov No logo. People against brands / transl. from English. M. Available at: https://issuu.com/sergeitiuliandin/docs/______________________-_no_logo.___ (accessed: 20.07.2020).

Ivanov A.A. (2013) Brending Branding: textbook. manual Komsomolsk-on-Amur: FGBOU VPO «KnAGTU». Available at: https://knastu.ru/media/files/posobiya_files/_8WbxcC.pdf (accessed: 09.07.2020).

Shtovba O.V. (2014) Tovarnyi brendynh v marketynzi ta komunikatyvnomu menedzhmenti Commodity branding in marketing and communicative management: textbook Vinnytsia: VNTU. Available at: https://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/7596/%D0%A8%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B1%D0%B0_%D0%A2%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3_DOI.pdf?sequence=1&isAllowed=y (accessed: 19.07.2020).

Top-100 naidorozhchykh brendiv Ukrainy – reitynh NV. Top 100 most expensive brands in Ukraine – NV rating. Available at: https://nv.ua/ukr/biz/markets/reyting-ukrajinskih-brendiv-top-100-naydorozhchih-torgovih-marok-ukrajini-novini-ukrajini-50055102.html (accessed: 18.07.2020).

Skladeno reitynh naidorozhchykh brendiv Ukrainy. The rating of the most expensive brands of Ukraine is made. Available at: https://ua.korrespondent.net/business/companies/4246890-skladeno-reitynh-naidorozhchykh-brendiv-ukrainy (accessed: 19.07.2020).

Переглядів статті: 715
Завантажень PDF: 675
Опубліковано
2020-07-07
Як цитувати
Дядик, Т. В. (2020). БРЕНДИНГ ТА ІНТЕРНЕТ-БРЕНДИНГ – НАЙВАЖЛИВІШІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА. Економічний простір, (156), 124-128. https://doi.org/10.32782/2224-6282/156-22
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ