ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ТА МЕХАНІЗМ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ

  • О. Г. Ратушняк Вінницький національний технічний університет
  • О. Г. Лялюк Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: інновації, інноваційні проекти, інноваційна стратегія, інноваційні цілі, інноваційний розвиток, механізм

Анотація

В статті розглянуто основні перешкоди впровадження інноваційних проектів на підприємстві. Запропоновані основні принципи для подолання основних перешкод, які дозволяють залучати креативних людей, використовуючи сучасні методи їх мотивації, встановлювати цілі та формулювати задачі для реалізації інноваційних проектів. Запропоновано для створення механізму реалізації інноваційних проектів враховувати фактори зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. Розроблено механізм реалізації інноваційних проектів на підприємстві, який передбачає формування інноваційної стратегії підприємства, проведення інноваційних маркетингових досліджень, проведення економічних розрахунків доцільності реалізації проекту та безпосередньо організація реалізації самого проекту. Результати роботи можуть бути використані у подальших наукових дослідженнях і практичних розробках у сфері реалізації інноваційних проектів на підприємствах.

Посилання

Крикуненко Д.О. Проблеми впровадження інновацій на підприємствах / Д.О. Крикуненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. –№ 4, Т. І. – С. 45-49.

Лапін О. Особливості впровадження технологічних інновацій на промисловому підприємстві / О. Лапін, Н. Марчук // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – 2014. – № 9 (217). – С. 109-123.

Максимова Т.С. Формування інноваційної політики на підприємстві / Т.С. Максимова, О. В. Філімонова, К. В. Лиштван // Економічний вісник Донбасу. – 2010. – №2 (20). – С. 181-183.

Рогоза М. Є.Стратегічний інноваційний розвиток підприємств: моделі тамеханізми : монографія / М. Є. Рогоза, К. Ю. Вергал. – Полтава : РВВ ПУЕТ, 2011. – 136 с.

Гончаров В.М., Формування організаційно-економічного механізму системи інноваційного розвитку підприємств регіону: монографія / Гончаров В.М., Деречинський Ю. Н., Припотень В. Ю., Коверга С. В. та ін.. – Донецьк : СПД Купріянов В. С. – 2009. – 280 с.

Кузьмин О.Є. Реалізація інноваційної продукції машинобудівними підприємствами / О. Є. Кузьмин, Р.С. Косцик // Бізнес інформ. – 2014. – № 2. – С. 154-159.

Зянько В.В. Інноваційне підприємництво: сутність, механізм і форми розвитку. Монографія. / В. В. Зянько– Вінниця: УНІВЕРСУМ – Вінниця, 2008. – 397 с.

Рач В.А. Особливості реєстрації та фінансування інноваційних ті інвестиційних проектів, які реалізуються в рамках державної стратегії розвитку / В.А. Рач, О.В. Бірюков // Управління проектами та розвиток виробництва. – 2013. –№ 3 (47). – С. 56-75.

Чайка І.В. Проблеми та шляхи покращення фінансування інноваційних програм і проектів в Україні / І.В. Чайка // Сталий розвиток економіки.– 2013. –N 1 (18). – С. 234-237.

Сидорчук І.П. Структурологічна модель організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку промислового підприємства. / І. П. Сидорчук // Вісник Хмельницького національного технічного університету.– 2017. – № 3. – Том 1. – С. 240-245.

КассМ.Е. Формирование стратегии инновационного развития предприятия на основе управления нематериальными активами : монография / М. Е. Касс; Нижегор. гос. архитектур.-строит. ун-т. – Н. Новгород : ННГАСУ, 2011. – 159 с.

Жалдак Г.П. Основи формування соціально-економічного механізму інноваційного розвитку промислових підприємств / Г. П. Жалдак // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. - № 3. – Вип. 3. – С. 43-46.

Кузолева И.А. Механизм управления инновационным развитием предприятий промышленности [Електронний ресурс] / И.А. Кузовлева, С.Г. Кузнецов, О.Г. Кураленко // Управление экономическими системами. – Режим доступа: http://uecs.ru/uecs-33-332011/item/611

Переглядів статті: 92
Завантажень PDF: 45
Опубліковано
2018-01-17
Як цитувати
Ратушняк, О. Г., & Лялюк, О. Г. (2018). ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ТА МЕХАНІЗМ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Економічний простір, (129), 200-207. вилучено із http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/179
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ПРОСТОРОВО – КЛАСТЕРНИЙ БІЗНЕС