ЦІНОУТВОРЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ

  • М.М. Кочевой Одеський національний економічний університет https://orcid.org/0000-0002-1601-818X
  • О.О. Колесник Одеський національний економічний університет https://orcid.org/0000-0003-4262-157X
  • Г. Власова Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ціноутворення, підприємство, конкуренція, цінова політика

Анотація

Стаття досліджує основні аспекти ціноутворення, включаючи вартість виробництва, позиціонування товару, конкуренцію, цінову стратегію, цінову еластичність попиту та методи ціноутворення. Вона також обговорює різні види ціноутворення, такі як послідовне просування по сегментах ринку, стратегію виживання, стабільність цін для товарів масового попиту, традиційне ціноутворення та диференційоване ціноутворення. У статті підкреслюється важливість правильного вибору ціноутворення для досягнення маркетингових цілей компанії. Вона надає читачам знання і інструменти, які допомагають уникнути поширених помилок при ціноутворенні і визначити оптимальну стратегію для підвищення конкурентоспроможності і прибутковості бізнесу. Також надає практичні поради та рекомендації, які можуть бути використані для максимізації прибутку і досягнення успіху на ринку.

Посилання

Шемет Я.В., Тульчинська С.О. Формування ефективної товарно-цінової полiтики підприємства. Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених. 2013. Вип. 7.

Ковальчук С.В., Тимофєєв Д.Г. Сучасні тенденції застосування маркетингового ціноутворення в практичній діяльності українських підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. 2011. № 6. С. 85–89.

Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ : Науковий світ. 2022. 880 с.

Ларка Л.С., Павленко В.В. Ціноутворення в системі економічного управління розвитком бізнесу. Приазовський економічний вісник. 2021. Вип. 2. C. 105–107.

Мольченко В. Динамічне ціноутворення: переваги, види і стратегії. URL: https://spar.ua/blogs/dinamichne-tsinoutvorennya-perevagi-vidi-i-strategii (дата звернення 10.04.2024)

Вороніна А. В. Механізм маркетингового ціноутворення: Автореф. дис... канд. екон. наук.: 08.06.01. Київ, 2003. 20 с.

Божкова В.В., Рябченко І.М. Систематизація методів маркетингового ціноутворення. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 4. С. 74–80.

Святненко В. Принципи та цілі формування цінової політики підприємства. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2011. № 121-122. С. 81–84.

Потапюк І.П., Родько О.Ю., Прокопенко О. В. Особливості формування товарно-цінової політики сучасних підприємств. Економіка та управління підприємствами. 2019. № 36. С. 254–258.

Shemet Y. V., Tulchynska S. O. (2013) Formuvannya efektyvnoyi tovarno-tsinovoyi polityky pidpryyemstva [Formation of an effective product and price policy of the enterprise]. Aktualʹni problemy ekonomiky ta upravlinnya: zbirnyk nauukovykh pratsʹ molodykh vchenykh, no 7.

Kovalchuk S. V., Timofeev D. G. (2011) Suchasni tendentsiyi zastosuvannya marketynhovoho tsinoutvorennya v praktychniy diyalʹnosti ukrayinsʹkykh pidpryyemstv [Modern trends in the application of marketing pricing in the practical activities of Ukrainian enterprises]. Visnyk Khmelʹnytsʹkoho natsionalʹnoho universytetu, no 6, pp. 85–89.

Kotler F., Armstronh H. (2022) Osnovy marketynhu. [The basics of marketing]. Kyiv, Scientific world. p. 880.

Larka L. S., Pavlenko V. V. (2021) Tsinoutvorennya v systemi ekonomichnoho upravlinnya rozvytkom biznesu [Pricing in the system of economic management of business development]. Pryazovsʹkyy ekonomichnyy visnyk, no 2, pp. 105–107.

Molʹchenko V. (2021) Dynamichne tsinoutvorennya: perevahy, vydy i stratehiyi [Dynamic pricing: advantages, types and strategies]. Available at: https://spar.ua/blogs/dinamichne-tsinoutvorennya-perevagi-vidi-i-strategii (accessed April 10, 2024).

Voronina A. V. (2003) Mekhanizm marketynhovoho tsinoutvorennya [Mechanism of marketing pricing]. Autoref. dis... cand. economy of science.: 08.06.01. Kyiv. P. 20.

Bozhkova V. V., Ryabchenko I. M. (2012) Systematyzatsiya metodiv marketynhovoho tsinoutvorennya [Systematization of marketing pricing methods]. Marketing and management of innovations, no 4, pp. 74–80.

Svyatnenko V. (2011) Pryntsypy ta tsili formuvannya tsinovoyi polityky pidpryyemstva [Principles and goals of forming the price policy of the enterprise]. Visnyk Kyyivsʹkoho natsionalʹnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, no 121-122, pp. 81–84.

Potapyuk I. P., Rodko O. Yu., Prokopenko O. V. (2019) Osoblyvosti formuvannya tovarno-tsinovoyi polityky suchasnykh pidpryyemstv [Peculiarities of formation of product and price policy of modern enterprises]. Ekonomika ta upravlinnya pidpryyemstvamy, no 36, pp. 254–258.

Переглядів статті: 30
Завантажень PDF: 9
Опубліковано
2024-03-29
Як цитувати
Кочевой, М., Колесник, О., & Власова, Г. (2024). ЦІНОУТВОРЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ. Економічний простір, (190), 275-279. https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-50
Розділ
Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають