МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ ДО СЕГМЕНТАЦІЇ СПОЖИВАЧІВ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ

  • А.А. Купрієнко ТОВ «СКРІНЛАЙФ СТУДІЯ»
Ключові слова: реклама, відеореклама, телевізійна реклама, телебачення, телевізійний канал, цільова аудиторія, сегментація, сегмент, ефективність реклами, рекламна стратегія, рекламодавець

Анотація

У статті проаналізовано сучасні методи та підходи до процесу сегментації. Акцент зроблено на авторському баченні сегментації споживачів телевізійного відео контенту, адже саме телевізійна реклама є найбільш масовою та одночасно найбільш коштовною. Доведено, що телебачення в процесі еволюції суспільства з ідеологічного інсти- туту перетворилося на бізнес-організацію, специфічним завданням якої є залучення за допомогою певного контенту привабливих для рекламодавців аудиторій з подальшою їх коммодифікацією. Нині сегментація цільової аудиторії є визначальним фактором у процесі формування маркетингової стратегії. У статті представлено авторську градацію телевізійного ефірного часу. Для кожного з виокремлених проміжків виявлено окремі споживацькі сегменти, що може допомогти потенційним рекламодавцям з вибором часу та місця ротації рекламного відеоконтенту. Доведено, що вирішуючи, куди та під час якої передачі розмістити рекламу, рекламодавцям потрібно мати на увазі не тільки по- пулярність передачі та її рейтинги, але й сегментаційні характеристики аудиторії. Наразі основна зацікавленність рекламодавців спрямована на аудиторію 20–50 років. На прикладі кейсу промо одинадцятого сезону телепроекту Хо- лостяк, реалізованого компанією Screenlife, за участю автора, для телевізійного каналу СТБ проілюстровано механізм створення рекламного відео контенту із врахуванням особливостей цільового сегменту.

Посилання

Бондаренко Т. Г. Технології формування сучасної телеаудиторії. URL: http://surl.li/hacpg

Григорова З. В. Сучасні тенденції розвитку рекламного ринку України. Економіка та суспільство. 2021. № 24. 6 с. URL: http://surl.li/gpyzr

Білоскурський О. Телевізійна реклама – ринок перших. 2022. URL: http://surl.li/gpzad

Телевізійна реклама: специфіка і основні функції. 2021. URL: http://surl.li/hacnv

Проблеми розвитку ринку телевізійної реклами в Україні. Науковий вісник НЛТУ України. Випуск 20.7. URL: http://surl.li/hacoq

Bondarenko T. H. Tekhnolohii formuvannia suchasnoi teleaudytorii. Available at: http://surl.li/hacpg

Hryhorova Z. V. (2021) Suchasni tendentsii rozvytku reklamnoho rynku Ukrainy. Ekonomika ta suspilstvo, no. 24, 6 р. Available at: http://surl.li/gpyzr

Biloskurskyi O. (2022) Televiziina reklama – rynok pershykh. Available at: http://surl.li/gpzad

Televiziina reklama: spetsyfika i osnovni funktsii (2021). Available at: http://surl.li/hacnv

Problemy rozvytku rynku televiziinoi reklamy v Ukraini. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy, vol. 20.7. Available at: http://surl.li/hacoq

Переглядів статті: 39
Завантажень PDF: 37
Опубліковано
2023-04-28
Як цитувати
Купрієнко, А. (2023). МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ ДО СЕГМЕНТАЦІЇ СПОЖИВАЧІВ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ. Економічний простір, (184), 169-172. https://doi.org/10.32782/2224-6282/184-30
Розділ
МАРКЕТИНГ